Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Hoe gaan jullie het met het wk sprint doen? Live kijken?
Uiteraard.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
ja dat deed ik altijd wel.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Verweij heeft een pilon omgetikt. Lijkt me niet dat hij een DQ krijgt overigens.quote:
Pilon, niet pion.quote:
Nah, zo azijnpisserig zijn ze zelfs bij het schaatsen niet meer tegenwoordig, maar de NOS ziet weer een kans om 3 minuten op te vullen.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef takkfyrir het volgende:
Wat is er aan de hand dan? Zou Verweij een diskwalificatie kunnen krijgen ofzo?
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel watquote:Op zondag 12 januari 2014 14:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja dat deed ik altijd wel.Maar ik heb nu toch wel ernstig last van januari/winter-moeheid, dus ben ook wel blij dat ik in het weekend kan uitslapen.
dilemma. Misschien alleen dag2 als Muldertjes er goed voor staan
Is het heusquote:Op zondag 12 januari 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pion. Maar het zou alsnog pylon zijn dan.
zonder naar de uitslag te kijken lukt mij nooit. Als ik weet dat er gereden is, moet ik het checken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef Mansjester het volgende:
Ja ik twijfel.Ik kan het ook via uitzending gemist terugkijken zonder de uitslag te weten.Maar live kijken en posten heeft ook wel wat
Wel de afstand die het meest vergelijkbaar is met de 10. Bokko zijn 10km in Astana was ook matig, hij lijkt zich de afgelopen paar jaar meer te richten op de 1500 meter.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een 5 is niet te vergelijken met een 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |