Wat een kneuzen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Topic update. Vrienden appen nu allemaal met WeChat. Om de vriend te ''supporteren''. Belachelijk.
vind de discussie in het topic wel leuk, alleen het boeit me zo niet wat jou vrienden doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Topic update. Vrienden appen nu allemaal met WeChat. Om de vriend te ''supporteren''. Belachelijk.
Ik heb het nu wel trouwensquote:Op zondag 12 januari 2014 20:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Beter toch, geen gestalk van mensen die zelfs terugkomen na 't blokken![]()
WeChat zoog mijn accu leeg dus die heb ik weer gewist.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:50 schreef alwaysonhold het volgende:
MAAR HET IS GRATISSS!!!!!111!!!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
WeChat zoog mijn accu leeg dus die heb ik weer gewist.
Die vriend vond WeChat als eerste in de Google Play store :pquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef R-Tech het volgende:
Of je download Line, in de USA en China de meestgebruikte app.
Daar kennen ze Whatsapp amper.
En gratis uiteraard!
Preciesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
MAAR HET IS GRATISSS!!!!!111!!!!!! [ afbeelding ]
Is gewoon de nieuwe GTalk dus ja, ook gewone chat. En dan met e-mail adressen als handles ipv een vooroorlogs iets als telefoonnummers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:32 schreef KimJong-un het volgende:
Werkt hangouts alleen met sms of ook gewoon met berichten? Anders wordt dat een logische vervolgstap. Google is al zo slim geweest het vast op elk android toestel te zettenzagen het waarschijnlijk al aankomen.
Alleen niemand heeft het...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Is gewoon de nieuwe GTalk dus ja, ook gewone chat. En dan met e-mail adressen als handles ipv een vooroorlogs iets als telefoonnummers.
Gaat wel iets langzamer hequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef Atmosphere72 het volgende:
Whatsapp? Wat is dat?Al die moderne fratsen van tegenwoordig ook.
Ik gebruik nog gewoon mijn postduif elke dag, werkt net zo makkelijk.
Wat is er zo veel verschil tussen Line en Whatsapp, ze kunnen allebei hetzelfdequote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden beter voor LINE kunnen gaan in plaats van WeChat
Basis is hetzelfde, de uitvoering is veel beter op Linequote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat is er zo veel verschil tussen Line en Whatsapp, ze kunnen allebei hetzelfde
Yeah right, want sms is zooooooooooooooveel beter omdat het duurder isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef PicoMMP het volgende:
Overigens word ik erg moe van whatsapp. Ik sms liever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |