Alleen als ik echt doodop ben of ze spontaan heel stilletjes met haar knuffels speelt.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Susie het volgende:
tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet
Denk dat Anouk en R nog te jong zijn om dit concept te begrijpen! wat Wup zegt met 3 jaar wellicht dat het proberen waard is!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Susie het volgende:
[..]
ik zeg altijd tegen Anouk dat ze niet eerder wakker moet worden tot het licht is, werkt dus niet, snap dus ook niet hoe een wekker zou helpen haar langer te laten slapen?
Volgens mij echt bedoeld zodat de ouders langer slapen....tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet
Ja, leeftijd is wel heel belangrijk daarin. Het concept 'tijd' is gewoon heel abstract, ook voor een kleuter. Ik denk dat deze wekker veel eerder ook niets had uitgehaald. Dus tot die tijd wens ik jullie sterktequote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
Denk dat Anouk en R nog te jong zijn om dit concept te begrijpen! wat Wup zegt met 3 jaar wellicht dat het proberen waard is!
Oeps, babytopic. Is nog niet eens in me opgekomen. Ik moet geloof ik nog even wennenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:09 schreef Troeta het volgende:
Ooooh wat leuk!! Alles goed? Kan zo snel niks vinden in het babytopic en Z&G? Hoe vind je oudste het?
Dat is niet hoe ik het zou aanpakken. Ze wil niet dus schijnbaar is ze er nog niet aan toe. S krijgt voor haar verjaardag straks een fiets en ik zie het zomaar gebeuren dat die er zo op weg fietst. Zij is motorisch wat dat betreft een stuk sterker dan haar zus. Met zijwieltjes lukt het overigens wel hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan ze wel met zijwieltjes fietsen?? dan zou ik haar gewoon 'voor het blok' zetten met het verhaal dat de jongste te groot wordt voor voorop en dus wel achter moet. of: als jij nu niet leert fietsen, leert s het ook nooit, want jij moet toch het goede voorbeeld geven?? Dat werkt hier tenminste wel als ik Jan iets wil laten doen. Hem als voorbeeld voor Geert stellen
ik zeg het ook altijd maar, weet toch dat zich er niets van aantrekt!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ja, leeftijd is wel heel belangrijk daarin. Het concept 'tijd' is gewoon heel abstract, ook voor een kleuter. Ik denk dat deze wekker veel eerder ook niets had uitgehaald. Dus tot die tijd wens ik jullie sterkte![]()
Overigens is slapen tot het licht wordt een leuk idee in de winter, maar over een half jaar is dat trucje niet zo grappig meer
gefeliciteerdquote:
Wij hebben m omdat hij om 6 uur wakker werd, niet meer wilde slapen en daardoor te weinig slaap kreeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef As1981 het volgende:
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vind2en dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |