abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135671789
Een fietskar is misschien wat als het mij niet lukt om te fietsen met mijn peuter. Natuurlijk heeft Kyara eerst keus bij de buurman van FR ! :+

Nee, grapje het moet lukken! lijkt me echt erg leuk O+

Grappige ei !! ook nooit gezien bij de Action. Denk dat R nog te klein er voor is.

En die wekker...ja als ze niet meer bij ons slaapt zou het kunnen, ze wordt nu altijd tussen 5 en 6 wakker ;( behalve vrijdag..toen sliep ze tot 7 uur!! terwijl de wekker om half 7 ging :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135671828
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Susie het volgende:
tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet :P
Alleen als ik echt doodop ben of ze spontaan heel stilletjes met haar knuffels speelt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135671832
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Susie het volgende:

[..]

ik zeg altijd tegen Anouk dat ze niet eerder wakker moet worden tot het licht is, werkt dus niet, snap dus ook niet hoe een wekker zou helpen haar langer te laten slapen?
Volgens mij echt bedoeld zodat de ouders langer slapen....tenzij je kind dan lekker gaat spelen op de kamer, dan kan je toch zelf ook niet nog slapen? Ik in ieder geval niet :P
Denk dat Anouk en R nog te jong zijn om dit concept te begrijpen! wat Wup zegt met 3 jaar wellicht dat het proberen waard is!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135671873
Leuke foto trouwens lazi
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135671879
Is je vriendin al bevallen vanyel? Gefeliciteerd dan!
pi_135671908
hier is wakker ook echt wakker. gelukkig niet voor vijf uur maar als hij wakker is vanaf die tijd is het klaar. hij gaat dan ook niet eerder naar bed of in de middag slapen.
en ik vind dus dat je er best uit mag als je wakker bent.

ik was als kind ook altijd om half zes wakker dus het zal wel in de genen zitten. en heel soms geven de kinderen ons een cadeautje zoals vanmorgen. toen kwam de jongste om 6.50 uuren Yaro pas een half uur later. heerlijk!!!!
pi_135671928
Hij is al drie hele dagen!
pi_135671976
gefeliciteerd Vanyel en vrouw.
pi_135672040
Gefeliciteerd!!

Wat vindt je peuter van haar broertje?

En sterkte met de pompoenen... :X kan me nog herinneren dat ik om 4 uur snachts de ergste eraf ging kolven omdat ik zo veel last had
pi_135672042
Ooooh wat leuk!! Alles goed? Kan zo snel niks vinden in het babytopic en Z&G? Hoe vind je oudste het? :D
pi_135672185
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef bitterend het volgende:

[..]

Denk dat Anouk en R nog te jong zijn om dit concept te begrijpen! wat Wup zegt met 3 jaar wellicht dat het proberen waard is!
Ja, leeftijd is wel heel belangrijk daarin. Het concept 'tijd' is gewoon heel abstract, ook voor een kleuter. Ik denk dat deze wekker veel eerder ook niets had uitgehaald. Dus tot die tijd wens ik jullie sterkte :P
Overigens is slapen tot het licht wordt een leuk idee in de winter, maar over een half jaar is dat trucje niet zo grappig meer :D
pi_135672862
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:09 schreef Troeta het volgende:
Ooooh wat leuk!! Alles goed? Kan zo snel niks vinden in het babytopic en Z&G? Hoe vind je oudste het? :D
Oeps, babytopic. Is nog niet eens in me opgekomen. Ik moet geloof ik nog even wennen :)

Het gaat op zich goed, maar de peuter vindt het wel heel lastig. Heeft best last van stemmingswisselingen en kan heeel boos worden, maar heeft m toch ook al wel een kusje gegeven en hier en daar een aai. Dubbel dus. Ik vind het zo zielig ook, eerst die zwangerschap waardoor ze amper iets aan haar mama had en nu een kind erbij waar diezelfde mama hormonaal verliefd op zit te zijn.
pi_135672989
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

kan ze wel met zijwieltjes fietsen?? dan zou ik haar gewoon 'voor het blok' zetten met het verhaal dat de jongste te groot wordt voor voorop en dus wel achter moet. of: als jij nu niet leert fietsen, leert s het ook nooit, want jij moet toch het goede voorbeeld geven?? Dat werkt hier tenminste wel als ik Jan iets wil laten doen. Hem als voorbeeld voor Geert stellen ;)
Dat is niet hoe ik het zou aanpakken. Ze wil niet dus schijnbaar is ze er nog niet aan toe. S krijgt voor haar verjaardag straks een fiets en ik zie het zomaar gebeuren dat die er zo op weg fietst. Zij is motorisch wat dat betreft een stuk sterker dan haar zus. Met zijwieltjes lukt het overigens wel hoor.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 19 januari 2014 @ 13:41:32 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_135673355
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ja, leeftijd is wel heel belangrijk daarin. Het concept 'tijd' is gewoon heel abstract, ook voor een kleuter. Ik denk dat deze wekker veel eerder ook niets had uitgehaald. Dus tot die tijd wens ik jullie sterkte :P
Overigens is slapen tot het licht wordt een leuk idee in de winter, maar over een half jaar is dat trucje niet zo grappig meer :D
ik zeg het ook altijd maar, weet toch dat zich er niets van aantrekt! :D

Gefeliciteerd Vanyel! En succes met de pompoenen :P Dacht dat het meloenen waren ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_135674295
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Hij is al drie hele dagen!
gefeliciteerd *O* *O* *O*
ik hoop dat jullie allemaal heel snel wennen :* tis ook allemaal niet niks!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_135676639

[ Bericht 100% gewijzigd door Sonnetje85 op 19-01-2014 14:59:25 ]
pi_135676762
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef As1981 het volgende:
ik snap dat wekker princiepe niet. ze zijn wakker maar mogen bv voor zeven uur de ouders niet komen storen want die vind2en dat te vroeg ofzo. misschien zie ik het verkeerd hoor, maar dat idee krijg ik altijd.
en ja mijn kinderen zijn ook altijd vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur)
Wij hebben m omdat hij om 6 uur wakker werd, niet meer wilde slapen en daardoor te weinig slaap kreeg.
U

Nou wordt ie wel eerder dan de olifant wakker, maar afhankelijk van de tijd mag ie naar beneden of moet ie weer slapen.
pi_135677810
Hier is het meer dat we hopen dat ze iets langer in d'r bed blijft dan 05:00. Hij staat om 06:10 dat is door de weeks mijn normale op staan tijd.
pi_135678280
Oh Vanyel ik heb het ook gemist! Gefeliciteerd *O*

Bitterend snel leren fietsen inderdaad. Tenminste dat je meer vertrouwen erin krijgt. Ik snap dat je het nu niet aandurft.

Dat ei is tof zeg! En mijn vriend zou ook zo'n grap maken. Mannen....
  maandag 20 januari 2014 @ 13:47:21 #270
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_135716525
Mijn lieve meisje ging vorige week iedere keer haar rugzak inpakken, met dr knuffelhond, drinkbeker, speen en wat speelgoed en riep dan ''Mama, Niene schoenen aan, naar school toe'' en ging vervolgens bij de deur staan.
Als de ouders kun kindjes kwamen ophalen kregen ze ook verhalen over dat ze naar school ging en liet ze dr tas zien....ik vond het zo sneu. ;(

Er was nog helemaal geen sprake van, maar deze mama is meteen de peuteropvang gaan bellen en er was gelukkig plek. We konden afgelopen vrijdag langs voor kennismaking en vanaf deze week gaat ze een keer per week spelen met de kindjes, van 8.00 tot 12.30 uur, dus dat zal best pittig zijn in het begin.

Ze is dolblij, ze mag naar school en dr juffie is ook goedgekeurd. Kreeg haar toen al niet meer mee naar huis, dus hoop dat ze zal genieten. O+
  maandag 20 januari 2014 @ 13:55:55 #271
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135716828
Wat fijn Juud! O+
pi_135751527
Dames,
Waar moet ik op letten bij het kopen van een loopfiets? ik zit aan deze te denken voor R
http://www.loopfietsstore.com/houten-loopfiets-simply-rood
Ze is 85cm nu
pi_135751608
Wat leuk Juud!

En het is pittig vanyel, maar ze gaat hem vast heel lief vinden! Veel geluk met zijn viertjes!

Kan je die in hoogte verstellen bitterend? Ik vind dat wel het belangrijkste bij een loopfiets. Mex heeft een Puky, met kleine wielen, maar door hoog te zetten kan hij er nog prima op.

[ Bericht 20% gewijzigd door Troeta op 21-01-2014 11:07:21 ]
pi_135751666
Je kan alleen het zadel in hoogte verstellen! is dat voldoende?
pi_135751770
Wij verstellen het stuur ook regelmatig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')