Wij hebben opa en oma als oppas en daarom gaat eva nu twee dagdelen in de week naar de psz ("teuterteeltaal" aldus eva

). Ik wil dat ze daar vooral lekker speelt, alleen en met andere kindjes. Ze zitten daar wel In de kring, voor drinken met fruit of een koekje. En dan zingen ze liedjes

Dus eva zingt nu hele dagen het hele repertoire
En daar ligt gelijk het probleem/mijn vraag:
Ze is altijd al een lastige inslaper geweest, maar nu we met Rosalie zien hoe het ook kan, valt het nog meer op.
Ik hoop dat er hier misschien nog mensen zijn met tips want wij weten het niet meer.
Ze is overdag de liefste peuter die je kunt wensen, maar zodra ze 's avonds naar bed gaat. .....
Ze zingt liedjes, maar wel zo hard mogelijk zodat ze Rosalie en soms haar vader die onregelmatige werktijden heeft, wakker maakt/houdt, huilt/krijst minimaal 1x nadat ik naar beneden ben gegaan, maar daarvoor heeft ze dat al gedaan zodra ik de deur achter me dicht heb gedaan (op een kiertje). Ze ligt te praten met haar knuffels, gaat vervolgens weer zingen, afgewisseld met een huilbui en houdt dit tot 21.30 vol (gemiddeld. Soms slaapt ze "al" om 21.00). We gaan om 19.00 naar boven, hebben een duidelijk ritueel enz enz. Iemand tips om haar rustiger te gaan laten slapen? We moeten minimaal de helft van de week er minstens 1x per nacht uit voor dr. Aai over dr bol is meestal genoeg....
[ Bericht 29% gewijzigd door danic op 12-01-2014 21:10:57 ]