abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135392888
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:40 schreef klipper het volgende:
Wat een hoop gezeik hier zeg.
Als mensen uit elkaar gaan, gebeurt dat in het algemeen niet liefdevol.
Het is eerder haat en nijd, vele scheidingen eindigen dan ook in vechtscheidingen met alle gevolgen van dien.
En laten we eerlijk wezen, de liefde is over dus de cadeaus ook.
Iedereen hier loopt wel te zeiken op TS, maar als ik gewoon naar de maatschappij kijkt, dan is er vrijwel niemand een haar beter, maar ja lekker afgeven op ts laat je eigen frustraties even voor wat het is.
Tjonge zo had ik het nog niet bekeken. Je hebt gelijk, de hele wereld is verrot, de mensheid is slecht en we moeten inderdaad onze eigen frustraties buiten de discussie houden.
pi_135393025
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Tjonge zo had ik het nog niet bekeken. Je hebt gelijk, de hele wereld is verrot, de mensheid is slecht en we moeten inderdaad onze eigen frustraties buiten de discussie houden.
^O^
pi_135399382
Adres weer aanpassen en dat prutsblad elke week bij het oud papier gooien.
pi_135399721
quote:
Als mensen uit elkaar gaan, gebeurt dat in het algemeen niet liefdevol.
Het is eerder haat en nijd, vele scheidingen eindigen dan ook in vechtscheidingen met alle gevolgen van dien.
Iedereen hier loopt wel te zeiken op TS, maar als ik gewoon naar de maatschappij kijkt, dan is er vrijwel niemand een haar beter, maar ja lekker afgeven op ts laat je eigen frustraties even voor wat het is.
het cadeau is al gegeven :')
pi_135591148
quote:
.....
Sorry, maar cadeaus geven dat is in Nederland bij wet geregeld, het eigendomsrecht en het schenkingsrecht bijvoorbeeld.
Liefde is niet per wet geregeld, er is geen liefdes-wet of relatie-recht...
Dus de liefde kan wel over zijn, maar de gegeven cadeaus vervalt het wettelijke eigendomsrecht niet ineens. Of wilt de in dit topic betreffende vader ook het doosje tampons terug van de supermarkt boodschappen die ze samen hadden gehaald nog.

quote:
Nou ja, de meeste mensen zullen zich wel enigszins aan de wet houden, en een boedel-scheiding in het billijke onderling oplossen of anders juridische bijstand van advocaten of een notaris desnoods.
Ik denk dat er gezeik over een lullig libelle abonnement, of iets dergelijks onbenullig, inderdaad wel vaker voorkomt, maar dan mag je nog steeds wel tegen diegene zeggen dat ie niet slim bezig is en het verleden beter kan laten rusten.

Want het elkaar achteraf sarren, het kost tijd, energie, en het levert geen moer op, behalve meer ellende en drama.
Maar goed negatieve aandacht is ook aandacht, en waarschijnlijk is er een gemis en wilt men achteraf alsnog aandacht van diegene, ook al is het met een lullige onbenulligheid als een libelle zolang het maar de gewenste en benodigde aandacht oplevert.

Dus eigenlijk zijn het kinderachtige aandachtsvragers die alsnog contact zoeken met hun verloren liefde, of stiefmoeder, omdat ze haar eigenlijk heel erg missen en hunkeren naar contact.
Best wel aandoenlijk O+
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_135591611
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:01 schreef LaurelMeadows het volgende:
Gaat mij niet om die fucking libelles, maar om het principe.
Als het je om principes gaat bemoei je er dan niet mee :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 07:52:27 #57
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_135591768
Ik snap het denk ik niet helemaal, maar een tijdschrift abonnement betaal je toch per jaar of half jaar vooraf?
Aangezien het abonnement nog 5 maanden loopt zullen erg geen afschrijvingen meer zijn.
Gewoon aan Libelle doorgeven dat er een scheiding is geweest en dat vader het abonnement niet meer zal betalen. Schoonmoeder melden dat ze het rekeningnummer moet aanpassen.
Tijdschriften hebben dit vaker en ze weten wel hoe ze dit op moeten lossen.
pi_135591795
het is een principe kwestie-mensen :r
pi_135591852
Zo vader, zo dochter. allebei debiel
Generaal?? Pardon??
pi_135591861
Principe :')
I want some NASTY !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: