Ik weet de precieze reden niet, maar ik weet wel dat ze met veel rumoerigheid en gevechten (niet letterlijk) uit elkaar zijn gegaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:59 schreef RemCOW het volgende:
Niet netjes dat ze het zomaar wijzigt, maar leest hij de Libelle?! En het klinkt als een cadeau...die vraag je toch over het algemeen niet terug?
Wanneer ik mijn stiefmoeder kan starren voor al die 10 jaar dat ze bij mij heeft gedaan, doe ik dit met alle liefde.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:00 schreef Seven. het volgende:
Serieus? Je opent een topic over het Libelle abonnement?
Wat ben jij een gruwelijke aansteller. Zeg het gewoon op per mei, het is niet bepaald zo dat je vader er veel plezier van heeft.
Als mensen uit elkaar gaan doen ze vaak hele kinderachtige dingetjes, ik had destijds van mijn ex 3 glazen plaatjes gekregen voor aan de muur omdat we een jaar samen waren, toen we uit elkaar gingen stond hij mij mijn moeder te janken dat hij die terug wou.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:59 schreef RemCOW het volgende:
Niet netjes dat ze het zomaar wijzigt, maar leest hij de Libelle?! En het klinkt als een cadeau...die vraag je toch over het algemeen niet terug?
Dan is je pa dom geweest om een abonnement voor haar af te sluiten. Wijze les geleerd, bij zijn volgende vriendin niet weer doen en move on dan maar.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:01 schreef LaurelMeadows het volgende:
[..]
Ik weet de precieze reden niet, maar ik weet wel dat ze met veel rumoerigheid en gevechten (niet letterlijk) uit elkaar zijn gegaan.
Naar mijn weten was het geen cadeau, maar mijn stiefmoeder wilde dat graag
Kinderachtig stuk vreten, niet te geloven!quote:Op zondag 12 januari 2014 10:02 schreef LaurelMeadows het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn stiefmoeder kan starren voor al die 10 jaar dat ze bij mij heeft gedaan, doe ik dit met alle liefde.
Het gaat gewoon om het pesten, lekker nog even sarren, die Libelle kan je geen hol schelenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:01 schreef LaurelMeadows het volgende:
[..]
Ik weet de precieze reden niet, maar ik weet wel dat ze met veel rumoerigheid en gevechten (niet letterlijk) uit elkaar zijn gegaan.
Naar mijn weten was het geen cadeau, maar mijn stiefmoeder wilde dat graag
Daarnaast; ik las hem ook vaak zat en onze werkster ook. Gaat mij niet om die fucking libelles, maar om het principe.
Nah, gewoon een verwend kreng dat haar zin wilt krijgenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kinderachtig stuk vreten, niet te geloven!
![]()
Grow up en laat het lekker achter je. Hoe meer energie jij er in steekt, hoe langer het aan je vreet. En daar heeft niemand last van behalve jijzelf.
Je ex stiefmoeder heb je er niet mee, in ieder geval. Alleen jezelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:05 schreef LaurelMeadows het volgende:
[..]
Nah, gewoon een verwend kreng dat haar zin wilt krijgen
Mijn ex ging naar de politie omdat ik de gordijnen uit het huis had meegenomenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als mensen uit elkaar gaan doen ze vaak hele kinderachtige dingetjes, ik had destijds van mijn ex 3 glazen plaatjes gekregen voor aan de muur omdat we een jaar samen waren, toen we uit elkaar gingen stond hij mij mijn moeder te janken dat hij die terug wou.
Wat een heldquote:Op zondag 12 januari 2014 10:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ex ging naar de politie omdat ik de gordijnen uit het huis had meegenomen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:08 schreef LaurelMeadows het volgende:
Nou, bedankt allemaal voor de zeer geweldige en serieuze reacties.
Nu kan ik weer uitloggen en verdergaan met mijn leven.
Hij was er eerder uit vertrokken dan ik zelfs, het was niet zo dat hij er last van had of zo (in zo'n geval kan ik me nog wel voorstellen dat iemand actie probeert te ondernemen). Tja, ach..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |