Het geeft, ook al neem je dit bericht uiteraard met een hele lading zout, een andere kijk op Andrea. Ze heeft geen makkelijk leven gemaakt en een scheiding ( was ze getrouwd?) waarbij er van alles is fout gegaan ( waarom wil je anders je dochter ontvoeren) .quote:
Bij mij heb ik er een andere kijk op, iemand die zo fanatiek met geloof en bezig zijn laten zien dat ze zo goed zijn het in echt vaak niet en hebben heleboel skeletten,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef yvonne het volgende:
Maar even een flinke schop geven dit topic,want:
[..]
Het geeft, ook al neem je dit bericht uiteraard met een hele lading zout, een andere kijk op Andrea. Ze heeft geen makkelijk leven gemaakt en een scheiding ( was ze getrouwd?) waarbij er van alles is fout gegaan ( waarom wil je anders je dochter ontvoeren) .
Andrea is zoekende gebleven in haar leven en het is dan ook niet vreemd dat ze haar heil bij De Heere gezocht heeft.
Ik zou met zo'n rancuneuze dochter ook liever het klooster zijn ingegaan vrees ik.
Als dit waar is, vraag ik me af wat voor meer erboven komt. Zou Andrea het (Roddelblad) marketinginstrument van Utopia zijn ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef yvonne het volgende:
Maar even een flinke schop geven dit topic,want:
[..]
Het geeft, ook al neem je dit bericht uiteraard met een hele lading zout, een andere kijk op Andrea. Ze heeft geen makkelijk leven gemaakt en een scheiding ( was ze getrouwd?) waarbij er van alles is fout gegaan ( waarom wil je anders je dochter ontvoeren) .
Andrea is zoekende gebleven in haar leven en het is dan ook niet vreemd dat ze haar heil bij De Heere gezocht heeft.
Ik zou met zo'n rancuneuze dochter ook liever het klooster zijn ingegaan vrees ik.
Ja maar Billy en Isabellla zijn geen goede voorbeelden. Billy hangt aan iedereens lippen en leert ontzettend veel iedereen en dat meent ze eerlijk en oprecht. Ik zie haar eigenlijk nooit echt contact met hem zoeken. Dat zou je wel verwachten als je aan iemands lippen hangt. Isabella heeft gewoon niet veel mensen met wie ze een klik heeft denk ik die is allang blij met een beetje aanspraak.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh ik echt wel. Als je alleen al kijkt naar hoe types als Billy en Isabella aan zijn lippen hangen en alles doen om bij hem in de gratie te vallen. "Dank je Rienk, dit waardeer ik, hier leer ik van." En hij is ook zo populair in sommige polls, zoals bij een Koffietijdpoll een keer. Dat soort vrouwen zijn erg onder de indruk van hem blijkbaar.
Dat topic ga ik zo eens even lezen.
Elk weldenkend mens prikt zo door dat geratel heen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Over of Rienk een sekteleider zou kunnen zijn.
[..]
Ja maar Billy en Isabellla zijn geen goede voorbeelden. Billy hangt aan iedereens lippen en leert ontzettend veel iedereen en dat meent ze eerlijk en oprecht. Ik zie haar eigenlijk nooit echt contact met hem zoeken. Dat zou je wel verwachten als je aan iemands lippen hangt. Isabella heeft gewoon niet veel mensen met wie ze een klik heeft denk ik die is allang blij met een beetje aanspraak.
En de bloemetjesjurken van koffietijd, ik geloof best dat die met het weinige wat ze van hem gezien hebben best leuk vinden. Hij wordt in de uitzendingen ook best ok neergezet.
Maar echt leuk, en innemend vind ik hem niet. Ik vind hem zelfs een beetje saai.
Nee ik zie hem geen sekteleider worden.
De orde van de blote voetenquote:Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
In de sneeuw, dan volgt Liesje welquote:
Ik zou Rienk niet volgen en jij ook niet. Ik vind Rienk niet alleen niet leuk maar vaak ook ronduit onsympathiek. Maar op de één of andere manier zie ik hem zo zitten in kleermakerszit met wat Billies om hem heen.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar Billy en Isabellla zijn geen goede voorbeelden. Billy hangt aan iedereens lippen en leert ontzettend veel iedereen en dat meent ze eerlijk en oprecht. Ik zie haar eigenlijk nooit echt contact met hem zoeken. Dat zou je wel verwachten als je aan iemands lippen hangt. Isabella heeft gewoon niet veel mensen met wie ze een klik heeft denk ik die is allang blij met een beetje aanspraak.
En de bloemetjesjurken van koffietijd, ik geloof best dat die met het weinige wat ze van hem gezien hebben best leuk vinden. Hij wordt in de uitzendingen ook best ok neergezet.
Maar echt leuk, en innemend vind ik hem niet. Ik vind hem zelfs een beetje saai.
Nee ik zie hem geen sekteleider worden.
Gelukkig heb jij Schizovreemdquote:Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef PC eend het volgende:
Iedereen kan sekteleider worden omdat er zijn namelijk genoeg mensen die zich gek laten maken door de meest vergezochte en idiote manipulatie![]()
[ afbeelding ]
Welk point. Het komt een beetje sneu over als je jezelf gaat lopen qouten. En om jezelf gaat lachen.quote:
Ja dat denk ik dus ook, zijn woorden zijn redelijk vaak leeg. Af en toe heeft hij een puntje maar voordat hij daar is ben ik vaak al afgehaakt.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens prikt zo door dat geratel heen.
Al zijn potentiële sektegekkies natuurlijk niet weldenkend.
Maar Rienk heeft geen charisma, niet de aantrekkingskracht en overtuigingskracht van een sekteleider.
Eigenlijk is het gewoon een wauwelaar.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zou Rienk niet volgen en jij ook niet. Ik vind Rienk niet alleen niet leuk maar vaak ook ronduit onsympathiek. Maar op de één of andere manier zie ik hem zo zitten in kleermakerszit met wat Billies om hem heen.
Weet je, eigenlijk zie ik het in deze tijd niet zo heel erg voor me, maar in een andere tijd zeker wel. In de jaren zeventig bijvoorbeeld. Het is nogal wat, een twintiger die ineens huis en haard achter laat om op straat te gaan leven, vrijwillig zwerver wordt. Ik vind dat best wel een verhaal dat door labiele en beïnvloedbare types als inspirerend wordt ervaren in zoverre dat ze allemaal aan zijn lippen hangen. Ik sta er soms echt wel een beetje van te kijken hoe Billy en Isabella naar hem luisteren en hem willen pleasen. Ik denk dat ze hem ontwijken omdat het niet erg prettige omgang is, kwetsend misschien, maar dat ze hem wel echt op een voetstuk hebben staan soms. En van sommige sekteleiders is het ook onbegrijpelijk dat (veel) mensen ze volgden. Die waren niet knap, extreem intelligent en soms niet eens charismatisch op het eerste gezicht (voor buitenstaanders).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |