abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135387498
Wat is de werkelijk reden dat de bewoners Utopia in zijn gegaan?
- Vanessa: huwelijkscrisis, negatief zelfbeeld
- Peter: heeft alles verloren. Verwacht een zuip- en feesthut die hem landelijke bekendheid op zal leveren. Hoopt Gieneke terug te winnen
- Paul: recent afgekickt van GHB
- Isabella: 2 abortussen, liefdesverdriet
- Lyndie: verhouding met haar baas

Wat is de werkelijke reden dat iemand er uit willen stemmen?
- Hakim: wil Peter eruit stemmen omdat op de rondleidingsdag teveel de show gestolen heeft
- Paul wil afwisselend Emiel of Peter er uit stemmen omdat hij zeld het alfa-mannetje wil zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Hunter op 12-01-2014 12:43:38 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_135388115
Rienk heeft er ook niks te zoeken.
  zondag 12 januari 2014 @ 10:34:26 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135388206
Er zitten er toch meer met een fiks drugsverleden? Hakim, Ruud en vannacht vertelden blijkbaar ook Emil en Andrea hierover.
Jelinek-dependance? Verklaart ook die heftige uitbarstingen vanuit het ogenschijnlijke niets wat beter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135388398
I will do what i must !!
pi_135667076
Heeft er nu gisteren een coupe plaatsgevonden waardoor Paul / Hakim / Billy en Aike de eindverantwoordelijkheid hebben genomen? Was dit een reactie op de komst van Big Jim?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_135668173
Jezelf slim vast leggen als "hoofd" om een plekje vast te houden in Utopia.

Kan ook in het nadeel gaan werken als je als verantwoordelijke gezien bent en het uit de klauwen loopt...

Ik begrijp sowieso niet dat ze Aike zo veel als "hoofd" van alles projecten maken. Toestemming vragen en smeken om een goedkeuring te krijgen om iets aan te schaffen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135673470
Ik denk ook niet dat dit het Utopia van de andere tien is....
pi_135674131
Ja!!! Ik had het er al over gehad dat ik dit topic miste en ben zelf niet echt een Topic opener.

Dat van die abortus en afgekickt zijn van ghb dat wist ik niet.

Lyndie verhouding baas? He ging ze daarom weer naar huis? of was dat voor Utopia?

Emile is ook een rancuneus ventje hoor. Na dat akkefietje met Paul heeft die laatste zijn excuses aangeboden en meende dat ook, maar Emile heeft dat ook nooit kunnen loslaten.

Oke nog een.

Wat zijn de rollen van de mensen in deze groep?

Is het zo simpel van Paul pappa, Leert de 3 jonge jongens dingen en voelt zich daardoor groot?

En Vanessa moeder die zorgt en moppert en kookt?

Emile is weer duidelijk de baas over Ruud.
pi_135687362
Ze reageren precies volgens het boekje. Google maar eens wat op groepsdynamica, hoe rollen in groepen ontstaan ect :) leuk leesvoer om in je achterhoofd te houden als je leest
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 12:00:20 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_135753504
Maar even een flinke schop geven dit topic,want:
quote:
Het geeft, ook al neem je dit bericht uiteraard met een hele lading zout, een andere kijk op Andrea. Ze heeft geen makkelijk leven gemaakt en een scheiding ( was ze getrouwd?) waarbij er van alles is fout gegaan ( waarom wil je anders je dochter ontvoeren) .
Andrea is zoekende gebleven in haar leven en het is dan ook niet vreemd dat ze haar heil bij De Heere gezocht heeft.
Ik zou met zo'n rancuneuze dochter ook liever het klooster zijn ingegaan vrees ik.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_135754336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het geeft, ook al neem je dit bericht uiteraard met een hele lading zout, een andere kijk op Andrea. Ze heeft geen makkelijk leven gemaakt en een scheiding ( was ze getrouwd?) waarbij er van alles is fout gegaan ( waarom wil je anders je dochter ontvoeren) .
Andrea is zoekende gebleven in haar leven en het is dan ook niet vreemd dat ze haar heil bij De Heere gezocht heeft.
Ik zou met zo'n rancuneuze dochter ook liever het klooster zijn ingegaan vrees ik.
Bij mij heb ik er een andere kijk op, iemand die zo fanatiek met geloof en bezig zijn laten zien dat ze zo goed zijn het in echt vaak niet en hebben heleboel skeletten,
Ik neem het met een korreltje zou maar ik vind het eigenlijk niet zo raar dat je als dochter zijnde eigenlijk goed pissig bent dat ma je hebt proberen te ontvoeren en inderdaad heel wat dingetjes uitgehaald hebben, die als kind behoorlijk wat sporen nalaat en dan vervolgens op tv de goede onschuld uithangt.

De begrafenis verhaal is ook al zoiets als iemand waar ik om geef tijdens zo'n programma overlijd en ik de kans zou krijgen naar de begrafenis zou gaan dan zou ik het gewoon doen , nee wat doet zij zij gaat niet maar probeert ondertussen er wel een heel spektakel van te maken door juist de mensen die haar totaal niet kennen een gedwongen afscheidsceremonie door de keel te rammen en ook heel publiekelijk zoiets heeft van oh laten we haar dit doen voor kijkcijfers .... want reken maar van yes dat als ze naar die begrafenis was gegaan dat ze niet de airtime heeft gekregen die ze nu kreeg door daar te blijven en heel erg raar te doen.

Ik denk dat dit een vrouw is met een heel dubbel gezicht en juist dit ook al is het wat meer gekleurd door emotie vind ik eigenlijk al wat zeggen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:30:23 #12
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135756477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als dit waar is, vraag ik me af wat voor meer erboven komt. Zou Andrea het (Roddelblad) marketinginstrument van Utopia zijn ?
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_135768152
Ah ze gaat vanavond haar gal spuwen in RTLBoulevard
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:23:21 #14
22565 asco
Los in deze tent
pi_135768379
?
  One tough cookie zondag 2 maart 2014 @ 00:39:40 #15
169210 liesje1979
pi_137293156
Over of Rienk een sekteleider zou kunnen zijn.
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:29 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Oh ik echt wel. Als je alleen al kijkt naar hoe types als Billy en Isabella aan zijn lippen hangen en alles doen om bij hem in de gratie te vallen. "Dank je Rienk, dit waardeer ik, hier leer ik van." En hij is ook zo populair in sommige polls, zoals bij een Koffietijdpoll een keer. Dat soort vrouwen zijn erg onder de indruk van hem blijkbaar :D.

Dat topic ga ik zo eens even lezen.
Ja maar Billy en Isabellla zijn geen goede voorbeelden. Billy hangt aan iedereens lippen en leert ontzettend veel iedereen en dat meent ze eerlijk en oprecht. Ik zie haar eigenlijk nooit echt contact met hem zoeken. Dat zou je wel verwachten als je aan iemands lippen hangt. Isabella heeft gewoon niet veel mensen met wie ze een klik heeft denk ik die is allang blij met een beetje aanspraak.
En de bloemetjesjurken van koffietijd, ik geloof best dat die met het weinige wat ze van hem gezien hebben best leuk vinden. Hij wordt in de uitzendingen ook best ok neergezet.
Maar echt leuk, en innemend vind ik hem niet. Ik vind hem zelfs een beetje saai.
Nee ik zie hem geen sekteleider worden.
pi_137296463
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja maar Billy en Isabellla zijn geen goede voorbeelden. Billy hangt aan iedereens lippen en leert ontzettend veel iedereen en dat meent ze eerlijk en oprecht. Ik zie haar eigenlijk nooit echt contact met hem zoeken. Dat zou je wel verwachten als je aan iemands lippen hangt. Isabella heeft gewoon niet veel mensen met wie ze een klik heeft denk ik die is allang blij met een beetje aanspraak.
En de bloemetjesjurken van koffietijd, ik geloof best dat die met het weinige wat ze van hem gezien hebben best leuk vinden. Hij wordt in de uitzendingen ook best ok neergezet.
Maar echt leuk, en innemend vind ik hem niet. Ik vind hem zelfs een beetje saai.
Elk weldenkend mens prikt zo door dat geratel heen.
Al zijn potentiële sektegekkies natuurlijk niet weldenkend.
Maar Rienk heeft geen charisma, niet de aantrekkingskracht en overtuigingskracht van een sekteleider.
Eigenlijk is het gewoon een wauwelaar.
  zondag 2 maart 2014 @ 15:19:02 #17
2018 PC eend
relativist
pi_137308047
quote:
De orde van de blote voeten ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 2 maart 2014 @ 15:23:00 #18
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_137308221
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef PC eend het volgende:

[..]

De orde van de blote voeten ;)
In de sneeuw, dan volgt Liesje wel ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 2 maart 2014 @ 15:29:25 #19
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_137308452
quote:

[..]

Ik zou Rienk niet volgen en jij ook niet. Ik vind Rienk niet alleen niet leuk maar vaak ook ronduit onsympathiek. Maar op de één of andere manier zie ik hem zo zitten in kleermakerszit met wat Billies om hem heen.

Weet je, eigenlijk zie ik het in deze tijd niet zo heel erg voor me, maar in een andere tijd zeker wel. In de jaren zeventig bijvoorbeeld. Het is nogal wat, een twintiger die ineens huis en haard achter laat om op straat te gaan leven, vrijwillig zwerver wordt. Ik vind dat best wel een verhaal dat door labiele en beïnvloedbare types als inspirerend wordt ervaren in zoverre dat ze allemaal aan zijn lippen hangen. Ik sta er soms echt wel een beetje van te kijken hoe Billy en Isabella naar hem luisteren en hem willen pleasen. Ik denk dat ze hem ontwijken omdat het niet erg prettige omgang is, kwetsend misschien, maar dat ze hem wel echt op een voetstuk hebben staan soms. En van sommige sekteleiders is het ook onbegrijpelijk dat (veel) mensen ze volgden. Die waren niet knap, extreem intelligent en soms niet eens charismatisch op het eerste gezicht (voor buitenstaanders).
  zondag 2 maart 2014 @ 15:46:10 #20
2018 PC eend
relativist
pi_137309156
Iedereen kan sekteleider worden omdat er zijn namelijk genoeg mensen die zich gek laten maken door de meest vergezochte en idiote manipulatie (8>

pi_137320610
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:46 schreef PC eend het volgende:
Iedereen kan sekteleider worden omdat er zijn namelijk genoeg mensen die zich gek laten maken door de meest vergezochte en idiote manipulatie (8>

[ afbeelding ]
Gelukkig heb jij Schizovreemd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137322564
oops verkeerd
  zondag 2 maart 2014 @ 21:15:37 #23
2018 PC eend
relativist
pi_137324491
quote:
10s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij Schizovreemd
Thank you for proving my point _O-
pi_137326307
quote:
9s.gif Op zondag 2 maart 2014 21:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Thank you for proving my point _O-
Welk point. Het komt een beetje sneu over als je jezelf gaat lopen qouten. En om jezelf gaat lachen.
Dat is mijn point
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie zondag 2 maart 2014 @ 23:52:36 #25
169210 liesje1979
pi_137332870
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 04:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Elk weldenkend mens prikt zo door dat geratel heen.
Al zijn potentiële sektegekkies natuurlijk niet weldenkend.
Maar Rienk heeft geen charisma, niet de aantrekkingskracht en overtuigingskracht van een sekteleider.
Eigenlijk is het gewoon een wauwelaar.
Ja dat denk ik dus ook, zijn woorden zijn redelijk vaak leeg. Af en toe heeft hij een puntje maar voordat hij daar is ben ik vaak al afgehaakt.

quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ik zou Rienk niet volgen en jij ook niet. Ik vind Rienk niet alleen niet leuk maar vaak ook ronduit onsympathiek. Maar op de één of andere manier zie ik hem zo zitten in kleermakerszit met wat Billies om hem heen.

Weet je, eigenlijk zie ik het in deze tijd niet zo heel erg voor me, maar in een andere tijd zeker wel. In de jaren zeventig bijvoorbeeld. Het is nogal wat, een twintiger die ineens huis en haard achter laat om op straat te gaan leven, vrijwillig zwerver wordt. Ik vind dat best wel een verhaal dat door labiele en beïnvloedbare types als inspirerend wordt ervaren in zoverre dat ze allemaal aan zijn lippen hangen. Ik sta er soms echt wel een beetje van te kijken hoe Billy en Isabella naar hem luisteren en hem willen pleasen. Ik denk dat ze hem ontwijken omdat het niet erg prettige omgang is, kwetsend misschien, maar dat ze hem wel echt op een voetstuk hebben staan soms. En van sommige sekteleiders is het ook onbegrijpelijk dat (veel) mensen ze volgden. Die waren niet knap, extreem intelligent en soms niet eens charismatisch op het eerste gezicht (voor buitenstaanders).
:D Door je beeldende manier van omschrijven zie ik hem nu ook zitten ja. In een oranje pakje.
En je hebt wel een punt hoor, misschien is het meer dat ik het niet kan geloven omdat ik het me ect niet kan indenken. Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zo zwak in hun schoenen staan dat ze hem zouden willen volgen.
Isabella kan hem wel op een voetstuk hebben staan, van Billy geloof ik dat niet. Maar ik geloof sowieso niet zo dat Billy in staat is tot echte adoratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')