Helemaal mee eens, al durf ik de Patriots al op te schrijven voor de SB. De Colts Defense was misschien niet op niveau, maar als de Patriots met 6 running TD's kunnen winnen en Brady niet eens TD hoeft te gooien ben ik wel overtuigd. En ondanks dat ik een groot Manning aanhanger ben, in onderlinge matchups zou ik altijd graag Brady in mijn team hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:30 schreef Terreros85 het volgende:
Als LaGarrette Blount 4 td's kan scoren was er ook serieus wat aan de hand met de Colts defense. Met alle respect voor Blount en de Patriots. Zal wel Manning - Brady worden. Maar stiekem hoop ik natuurlijk op Brady - Rivers![]()
Uiteindelijk denk ik wel dat de winnaar van de Superbowl uit de NFC komt. Die zijn toch een stuk meer in balans dan de Broncos/Patriots.
Super Boltsquote:Here’s a list of the teams the Philadelphia Eagles have faced in their home openers over the past four seasons. You’ll notice each of these teams have something in common.
2009 — vs. New Orleans Saints
2010 — vs. Green Bay Packers
2011 — vs. New York Giants
2012 — vs. Baltimore Ravens
Every team Philly played in its first regular season game at Lincoln Financial Field went on to win the Super Bowl. New Orleans, Green Bay, New York and Baltimore. You’ll never guess who the Eagles played to start their 2013 home campaign.
2013 — vs. San Diego Chargers
Ik hou van american football o.a. vanwege de stats, maar van deze shit word ik altijd een beetje misselijk.quote:
Maar goed het hele broadcaster gebeuren is daar veel groter, je kan gewoon een opleiding volgen tot sports broadcaster en al die oud-spelers hebben wel een redelijk opleiding achter de rug.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik keek ooit een keer een voorbeschouwing van het Nederlands elftal. Toen zat die Ruud Gullit tijdens het praten alle kanten op te kijken, behalve in de camera. Dat is in de VS allemaal veel professioneler. Die praten tegen het publiek. Niet tegen de presentator.
Het is volgens mij een hele kleine moeite om een uitzending terug te kijken en tegen Kieft, Van Hanegem en Van Basten te vertellen dat ze tijdens het praten in de camera moeten kijken. Ik vond dat toen zo ontzettend amateuristisch overkomen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Maar goed het hele broadcaster gebeuren is daar veel groter, je kan gewoon een opleiding volgen tot sports broadcaster en al die oud-spelers hebben wel een redelijk opleiding achter de rug.
In Nederland zijn het meestal de grote namen die even werkloos zijn die het commentaar mogen leveren, in plaats van mensen die daar hun werk van gemaakt hebben. Kieft, Van Hannegem, van Basten etc. moet je gewoon nooit meer uitnodigen.
Er is wel meer mis met die gasten, geen enthousiasme, altijd negatief, saai. Groot verschil met het enthousiasme bij de NFL. Al wordt er hier tenminste geen pizza tijdens de uitzending bezorgd en heeft niet iedere camera ze eigen sponsor.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:54 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het is volgens mij een hele kleine moeite om een uitzending terug te kijken en tegen Kieft, Van Hanegem en Van Basten te vertellen dat ze tijdens het praten in de camera moeten kijken. Ik vond dat toen zo ontzettend amateuristisch overkomen.
Dit wordt een mooie avond. Ik vond Saints - Seahawks uiteindelijk maar tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |