Oeh, Subwayquote:Op zondag 12 januari 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Straks maar eens naar de shop toelopen. Met een tussenstop bij de Subway op de terugweg denk ik
Ja naja dat heb ik net maar even gedaanquote:Op zondag 12 januari 2014 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Oeh, SubwayAlvast de vreetkick stillen voordat deze überhaupt heeft plaatsgevonden?
Prima te doen op een zondag. Moet je zelf niet teveel werk aan willen besteden.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja dat heb ik net maar even gedaanTwee broodjes met kaas gegeten .Subway is mijn avondeten vanavond
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in de walm van dode cavia's hangt.
En je gezicht veegt met een dood stuk dier.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in de walm van dode cavia's hangt.
Wow doe niet zo rude over de boy monopoly.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:08 schreef bondage het volgende:
[..]
En je gezicht veegt met een dood stuk dier.
Moet jij zo nodig zeggenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow doe niet zo rude over de boy monopoly.
Heb ik het zo vaak over tarrels dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij hebt wel een of andere tarrelfetisj of niet dan
Wow de eerste positieve reactie, anderen vinden hem maar engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
P.s. keiharde photoshop-faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb nog nooit iemand zo vaak als jij het woord zien gebruikenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik het zo vaak over tarrels dan?
tarrelkoninging representquote:Op zondag 12 januari 2014 17:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand zo vaak als jij het woord zien gebruikenook al een keer met die marrokaanse held en nu weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |