Je weet maar nooit. Zit ik zomaar ff iemand een manier te geven om zichzelf van kant te maken, en dat terwijl dat helemaal niet bedoeld wordtquote:
Kan morgen ook nog welquote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Zo mijn kamer maar even een beetje opruimen
Haha, maarja ik dacht het ook hoor... "het leven is zo zinloos nu", "de treinen rijden niet meer"quote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Zit ik zomaar ff iemand een manier te geven om zichzelf van kant te maken, en dat terwijl dat helemaal niet bedoeld wordt
Hmm nee morgen wil ik lui series kijken en nog meer hout kapot maken beneden. Heb nog te weinig gedaan voor de houtkachelquote:
Houtkachelsquote:Op zondag 12 januari 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee morgen wil ik lui series kijken en nog meer hout kapot maken beneden. Heb nog te weinig gedaan voor de houtkachel
Zou ik ook eens moeten doen, echt een teringbende hierquote:Op zondag 12 januari 2014 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Zo mijn kamer maar even een beetje opruimen
Wie zoekt zal vindenquote:Op zondag 12 januari 2014 02:23 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga echt vanaf maandag weer werk zoeken.
Ja lijkt me wel tof. Eenzame ouderen opzoeken, wandeling maken met ze of wat boodschappen doen ofzo of een spelletje spelen. Kan van alles zijnquote:
Had filmpje gezien idd. Goed bezigquote:Op zondag 12 januari 2014 02:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel tof. Eenzame ouderen opzoeken, wandeling maken met ze of wat boodschappen doen ofzo of een spelletje spelen. Kan van alles zijn
Nou...quote:Op zondag 12 januari 2014 02:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry, kan mijn ogen bijna niet meer open houden
[..]![]()
Ow, en topic ff volmaken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |