Het is mij eigenlijk nooit opgevallenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je vaker hier meelezen, dan weet je hoe Muto vaak denigrerend over mij doet en/of hij tegen mij doet. Dan zou je het snappen.
Je hebt geen idee hoe vaak ik hier meelees. En ik zeg toch dat ik het idee heb dat je het nu meer doet dan anders?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je vaker hier meelezen, dan weet je hoe Muto vaak denigrerend over mij doet en/of hij tegen mij doet. Dan zou je het snappen.
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen![]()
Jij bent dan ook afwezig laatste dagen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij eigenlijk nooit opgevallen![]()
ditquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
sof spamt mij onder om naar tc te gaan
is er nauwelijks iets
Dat kan best kloppen. Niet bewust bedoeld.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe vaak ik hier meelees. En ik zeg toch dat ik het idee heb dat je het nu meer doet dan anders?
wie wat waar en kom maarquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Toto69 het volgende:
Als iemand mij gaat stalken sla ik diegene neer. Tip.
Met andere woorden: je bent altijd al een glitterrelnicht maar nu begint het een beetje de spuitgaten uit te lopen, Etsu.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe vaak ik hier meelees. En ik zeg toch dat ik het idee heb dat je het nu meer doet dan anders?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent altijd al een glitterrelnicht maar nu begint het een beetje de spuitgaten uit te lopen, Etsu.
You're welcome.
Welke TC zitten ze?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Ezell het volgende:
sof spamt mij onder om naar tc te gaan
is er nauwelijks iets
de regulierequote:
Dat is waarquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent dan ook afwezig laatste dagen.
Dat laatste zinnetje las ik als die meid uit Awkwardquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
Met andere woorden: je bent altijd al een glitterrelnicht maar nu begint het een beetje de spuitgaten uit te lopen, Etsu.
You're welcome.
Hahahahaquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Toto69 het volgende:
Als iemand mij gaat stalken sla ik diegene neer. Tip.
En wat vind je van mij?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
Verder is Tchock wel lief hoor. Al kan hij af en toe irritant zijn, maar dat vindt hij ook van mij. Toch vind ik hem tof.
Ik heb al een vriendin.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
Verder is Tchock wel lief hoor. Al kan hij af en toe irritant zijn, maar dat vindt hij ook van mij. Toch vind ik hem tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |