oké maar je gaat t wel goedmaken hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
gaat niet met opzet sorry ik heb het gewoon druk
Met DrNick?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
gaat niet met opzet sorry ik heb het gewoon druk
gaan daar nog steeds dingen over rond ja?quote:
oke.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
ohjee
om trouwens je vraag nog even te beantwoorden: nee ik heb helemaal niet met hem gepraat
Nee, ik houd gewoon van kutgrappen maken ten kosten van anderenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik jou ook sorry
[..]
jij doet alleen alsof je me mag omdat ik je leuke verhalen PM. fakjoe.
ik heb weekend gratis ovquote:Op zondag 12 januari 2014 00:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
euh ja elk weekend bijna wel maar ik heb geen geld
okee leuk dat jij weekend gratis ov hebt maar daarmee kom ik nog niet in arnhemquote:Op zondag 12 januari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb weekend gratis ov
ik kom wel naar Arnhem
gaan we toto stalken
en dan gaan we naar wooninck
en dan gaan we neuken
klaar is meet
hoeveel kost de bus vanuit waar jij komt naar arnhem?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee leuk dat jij weekend gratis ov hebt maar daarmee kom ik nog niet in arnhem
2quote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel kost de bus vanuit waar jij komt naar arnhem?
2 euro?
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
gaan daar nog steeds dingen over rond ja?heb die ook sinds juli/augustus of zo al niet meer gesproken
euh dat doen we niet met de bus lieve schatquote:Op zondag 12 januari 2014 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeveel kost de bus vanuit waar jij komt naar arnhem?
2 euro?
wtfquote:Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
euh dat doen we niet met de bus lieve schat
een retourtje kost gewoon gezellig 28,40 en met 40% korting 17 euro
ja kijk maar op ns, almelo-arnhemquote:Op zondag 12 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
groningen - rotterdam is retour 15 euro ofzo. met korting.
dus lijkt me sterk dat t met korting 17 euro kost, jhali
ohquote:
heb het over een retourtje hequote:Op zondag 12 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
groningen - rotterdam is retour 15 euro ofzo. met korting.
dus lijkt me sterk dat t met korting 17 euro kost, jhali
ik ben voorquote:Op zondag 12 januari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
ik verwarde almelo met arnhem
oke almelo afspreken dan
en dan toto stalken
trusten sofquote:
ik ookquote:Op zondag 12 januari 2014 00:40 schreef Jhali het volgende:
ik kan met gemak zijn huis vinden ook denk ik
ik heb vandaag nog in zijn sloppenwijk boodschappen gedaan jongeuhquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog in zijn sloppenwijk boodschappen gedaan jongeuh
wasmiddel was in de aanbieding bij de dirk dus ja dan doe je dat
we gaan gewoon een beetje overal naar binnen kijken of we een jongetje eenzaam zien computeren want hij zit altijd beneden, en vragen bij mensen aan de deur of ze de familie vl kennen en weten waar die wonenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
dus we gaan toto stalken
wat doen we dan?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
we gaan gewoon een beetje overal naar binnen kijken of we een jongetje eenzaam zien computeren want hij zit altijd beneden, en vragen bij mensen aan de deur of ze de familie vl kennen en weten waar die wonen
Jongetje, alsof hij 10 isquote:Op zondag 12 januari 2014 00:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
we gaan gewoon een beetje overal naar binnen kijken of we een jongetje eenzaam zien computeren want hij zit altijd beneden, en vragen bij mensen aan de deur of ze de familie vl kennen en weten waar die wonen
haha je bent bang voor totoquote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
dat vind ik behoorlijk sneu
maar als jij t echt wil
mag jij t doen
maar dan sta ik wel op de achtergrond
als dat gedaan is
wat doen we dan daarna?
IK MAAKTE EEN GRAPJE DOE NORMAALquote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
dat vind ik behoorlijk sneu
maar als jij t echt wil
mag jij t doen
maar dan sta ik wel op de achtergrond
als dat gedaan is
wat doen we dan daarna?
Dat zijn jouw interpretaties, Muto. En als je het niet erg vind, zou ik het enorm op prijs stellen dat je gewoon niet meer op mij reageert. Fijne avond verder.quote:
okequote:Op zondag 12 januari 2014 00:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK MAAKTE EEN GRAPJE DOE NORMAAL
zoiets zou ik nooit doen nadat iets soortgelijks mij overkomen is
Ik weet niet of het je tentamenstress is of iets anders maar ik heb het idee dat je meer ruzie maakt dan anders. En niet boos worden, het is alleen een constatering.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zijn jouw interpretaties, Muto. En als je het niet erg vind, zou ik het enorm op prijs stellen dat je gewoon niet meer op mij reageert. Fijne avond verder.
vindt met dtquote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zijn jouw interpretaties, Muto. En als je het niet erg vind, zou ik het enorm op prijs stellen dat je gewoon niet meer op mij reageert. Fijne avond verder.
ssst.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
vindt met dt
mbo'er verbetert wo'er
buuuuuuuurnnnnnnnnnn
Moet je vaker hier meelezen, dan weet je hoe Muto vaak denigrerend over mij doet en/of hij tegen mij doet. Dan zou je het snappen.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je tentamenstress is of iets anders maar ik heb het idee dat je meer ruzie maakt dan anders. En niet boos worden, het is alleen een constatering.
waar?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
zat jij me net ook te begluren of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |