Als ik 1 ding heb geleerd is het wel om geen geld weg te geven aan 'vrienden'!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan geld weggeven aan mensen die het nodig hebben om financieel rond te komen.
Ja joh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk![]()
Je eerste
Oké, nou laten we het op regelmatig houden danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Zwolle niet, bij lange na niet johBij jou wel ja.
Ik drink het eigenlijk zelden.. somsquote:
nee.quote:
Geen idee, nog nooit zo veel gekochtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang doe je over die 75 blikjes?
Fair enough.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké, nou laten we het op regelmatig houden dan.
Nou, ik dacht dat jij wel vrij populair was jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja joh.
Had je verwacht dat ik per week 100 dates zou hebben dan?
Daar zit ik nu ook mee. Sinds ik tentamens heb, drink ik beduidend veel meer energiedrank dan normaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit zo veel gekochtMeestal 1 of 2 per dag. Alleen meer rond deadlines en tentamens.
Wat is populair?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat jij wel vrij populair was ja
Nog nooit gedronken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk zelden.. soms. Jij dan?
Dat je genoeg aandacht krijgt van anderen? Dat je niet tijd hebt om iedereen te zien die jou zou willen zien?quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vind dat er ook heel raar gedaan wordt over energydrank hoor. Drink een fles cola per dag en niemand kijkt je raar aan. De helft van de volwassen bevolking komt de dag niet door zonder vier of vijf koppen koffie.
Maar energydrank?!?!? Wat?!?!?!
echt hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Maar ik vind dat er ook heel raar gedaan wordt over energydrank hoor. Drink een fles cola per dag en niemand kijkt je raar aan. De helft van de volwassen bevolking komt de dag niet door zonder vier of vijf koppen koffie.
Frisdrankquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
ouwequote:
is allemaal troepquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
Het meerendeel hier komt dan ook uit JNGquote:
Dat valt reuze mee. Er zijn wel mensen die mij willen zien en ik hen, maar dat is niet omdat ik populair ben, maar meer aan het feit dat ik in het niemandsland woon.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je genoeg aandacht krijgt van anderen? Dat je niet tijd hebt om iedereen te zien die jou zou willen zien?
enerie blinkjes, niet drinken, eerste datesquote:
Okayquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Er zijn wel mensen die mij willen zien en ik hen, maar dat is niet omdat ik populair ben, maar meer aan het feit dat ik in het niemandsland woon.
wat nuquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het meerendeel hier komt dan ook uit JNG
Cola, energydrink, het maakt mij niet uit. Is allebei lekkerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
Frisdrank is eens in de zoveel tijd lekker.
Ik heb JNG altijd wel leuk gevondenquote:
toen werd mijn broertje geborenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
enerie blinkjes, niet drinken, eerste dates
mijn god het jaar 2000 belde
quote:
ik alleen de meisjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb JNG altijd wel leuk gevonden
nou dan hoeven we niet te helpenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent speciaalDrink je normaliter alleen maar water?
quote:
jawel, het moet ergens anders over gaan dan aids als energydrank en koffiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nou dan hoeven we niet te helpen
ik vijfquote:
Ik ben trots.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit ook aan een biertje, wees gerust
Wat voor bier heb je? Ik Palm.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel, het moet ergens anders over gaan dan aids als energydrank en koffie
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij dingen zoals Dubbelfrisss en fruitdrankjes. Vind drinken kopen zonde van mijn geld, dus hier bijna alleen water en limonade.
limonadequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]Bij dingen zoals Dubbelfrisss en fruitdrankjes. Vind drinken kopen zonde van mijn geld, dus hier bijna alleen water en limonade.
Dan schelen we meer dan 8 jaar!quote:
Marc jacobs denk ik? Jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
crack welke ben jij????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |