Echte koffiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was even confused toen ik dit las.
Jep.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat een verneukt kutland is het toch ook.Jammer dat wij er steeds meer op gaan lijken.
Belachelijk. Vraag me af hoe lang het nog duurt voor het echt helemaal uit de hand loopt daar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jep.
De vleesindustrie is daar trouwens ook volledig verneukt. Je hebt er vier grote coorporaties die bijna alles in handen hebben en die gewoon kleine boerenbedrijven dwingen hun vlees aan hun te verkopen voor een zo laag mogelijke prijs. Die boeren moeten daar wel in mee, omdat ze simpelweg nergens anders heen kunnen met hun vlees.
Food, Inc. (2008) - IMDb
LA County is op z'n beurt dan wel weer groter dan Greater Londonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee johLonden heeft volgens mij tegen de 9 mln inwoners, San Francisco is volgens mij vergelijkbaar met Amsterdam misschien iets groter en LA is vergelijkbaar met Berlijn.
Klopt, had ik later ook nog een post overquote:Op zondag 12 januari 2014 00:25 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
LA County is op z'n beurt dan wel weer groter dan Greater London.
Nou, het zijn de meisjes die volledig losgaan kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:02 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
GristenmeisjesNo thanks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |