ja togquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol, bij gymmeet wil alleen benchpress en biceps doen, maximaal pump.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bby, you said some things, I said some things. Al deze afstand is niet goed voor ons. Waarom leggen we het niet bij en gaan we verder waar we gebleven waren?
DOUCHEN, DOUCHE FACILITEITEN ZIJN HEEL BELANGRIJK.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:52 schreef Eleiko het volgende:
Topicmeet is simpel: eerst trainen, dan vreten.
ja togg, even flink "kroelen"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou G.R.S. wel een keer willen optillen. Voor de love-gains, niet muscle.
Zegt mevrouw met 9/10 facial aesthetics.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Iets minder onzeker graag. Je mag er zijn.
Jij hebt jouw ware gisteren ontmoet. Ik wil niet er tussenin komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bby, you said some things, I said some things. Al deze afstand is niet goed voor ons. Waarom leggen we het niet bij en gaan we verder waar we gebleven waren?
Hij voelde aan als 5% bf. Keihard gewoon en bedanktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn fysiek heeft wel iets weg van die vent naast je.
Thanksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahah, ja er mankeert best wel veel aan jeaaaaw zo cute
Awesome. Bescherming van toekomstig militair <3quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
G.R.S. voor eventuele rape bescherming bied ik me aan ( white knight).
Ja, niet voor de veiligheid thuis douchen? Ik zie Dima meteen al z'n hoofd onder de stall steken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
DOUCHEN, DOUCHE FACILITEITEN ZIJN HEEL BELANGRIJK.
Dit vind ik zo vanzelfsprekend dat ik het niet eens noemde. Trainen is zweten is douchen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zegt mevrouw met 9/10 facial aesthetics.
[..]
Jij hebt jouw ware gisteren ontmoet. Ik wil niet er tussenin komen.
[..]
Hij voelde aan als 5% bf. Keihard gewoon en bedankt
[..]
Thanks
[..]
Awesome. Bescherming van toekomstig militair <3
Maar mijn haar danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
[ afbeelding ]
Ik moet beetje inzoomen bij jou, maar serieus jij bent een zina.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sorry, 10/10. Ik meen het echt. Ik vind jouw gezicht echt prachtig.
dead srs
Nice.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet overdrijven.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
[..]
Niet overdrijven.ben jij die meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
hahah ja togquote:
Cake-man is van zijn stoel gevallen.quote:
Broek op de enkels en in 't vuistje gieren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Cake-man is van zijn stoel gevallen.
[..]
Niet overdrijven.hmmm, zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |