ODOL?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:49 schreef THEFXR het volgende:
bleeeh, ff in slaap gevallen, werd ik keihard wakker
dunno brahquote:
ik stuur je dm nog een ratchet tjikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De bananen liggen al klaar, kan je zo de kont in schuiven.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Voel nooit stoppeltje bij jou.
ready to go chick damnquote:
quality razor bbyquote:
wat zeg ie?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:32 schreef Drinky het volgende:
Godver, duo men wikis conger aan elkaar he plant met superlijm, FML
schoenkeuze is idd niet optimaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn buik is echt niet zo groot. Shirt is size S maar valt enorm groot. Dat shirt hoort met een kokerrok gedragen te worden maar matched (sp) niet echt met mijn schoenen. Mijn hoofd oogt ook erg groot maar in werkelijk is het wat kleiner.
Nice, thanks. Ziet er goed uit.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik stuur je dm nog een ratchet tjik
typen op iPhone met toetsenbord op USquote:
free run, AM1, lunarglide, new balance. Sneakers bij vrouwenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tja, ik moest de hele dag lopen en die schoenen waren ideaal.
potje minecraft doen brah?, ik heb al een best chill huisje en heb nu goud gevonden, ook super veel biefstuk en kip in voorraadquote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand Elder Scrolls Online aan het spelen hier?
ik denk dat ze best liev is en een lekker kussenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:48 schreef Drinky het volgende:
Overigens heb ik altijd het idee dat fanta mij helemaal in elkaar kan meppen, alpha pics altijd boezemen mij altijd angst in.
Het is moeilijk om de perfecte sneaker te vinden.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
free run, AM1, lunarglide, new balance. Sneakers bij vrouwen![]()
Schoenen kun je gelukkig altijd veranderen, gelukkig is de rest gewoon in orde.
ik herken je probleem, heb veels teveel schoenenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is moeilijk om de perfecte sneaker te vinden.
Ik heb de zwart/grijzequote:Op zondag 12 januari 2014 00:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik herken je probleem, heb veels teveel schoenen
Maar als je srs fijne loopschoenen wil moet je Nike free run halen, die hebben er voor gezorgd dat ik al mijn andere sneakers verwaarloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik ze alleen wanneer ik sport.. of zijn die schoenen juist niet ideaal voor het sporten?
quote:Op zondag 12 januari 2014 00:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb de zwart/grijze
Een van de beste colorwaysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik ze alleen wanneer ik sport.. of zijn die schoenen juist niet ideaal voor het sporten?
Geen handige schoenen voor liften vanwege de flexibele zool, maar voor rennen/lopen is er weinig beters.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Je vindt de perfecte sneaker niet. De perfecte sneaker vind jou. Net zoals ik jou gevonden heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is moeilijk om de perfecte sneaker te vinden.
Ik ga zo rib-eye biefstuk maken met gekookte eerdepppels en pepersaus.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
potje minecraft doen brah?, ik heb al een best chill huisje en heb nu goud gevonden, ook super veel biefstuk en kip in voorraad
Dus toch platte schoenen?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een van de beste colorways
Geen handige schoenen voor liften vanwege de flexibele zool, maar voor rennen/lopen is er weinig beters.
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mezelf wel door m'n hoofd schieten nu.![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:33 schreef VMSDKR het volgende:
KANKER KANKER
Met scharreltje naar bioscoop geweest, Wolf of Wallstreet (goede film, ga zien). Ik wil betalen voor parkeergarage en zij zegt: Ik rij je auto wel voor.
Ze heeft nog geen rijbewijs, maar over een week rijdt ze af, en die hele fucking parkeergarage is leeg. Dus ik geef haar de sleutels; krijgt ze het voor elkaar om om 23.30 in een compleet lege parkeergarage die auto de verkeerde kant op achteruit te sturen, zo langs een paaltje. Alsof mijn ziel van mijn hart geschraapt werd.vms, er bestaat een gezegde die begint met "vrouwen achter het stuur" en het eindigt niet goed kan ik je vertellen. Had je dat nou maar eerder geweten. Rip autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mezelf wel door m'n hoofd schieten nu.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:33 schreef VMSDKR het volgende:
KANKER KANKER
Met scharreltje naar bioscoop geweest, Wolf of Wallstreet (goede film, ga zien). Ik wil betalen voor parkeergarage en zij zegt: Ik rij je auto wel voor.
Ze heeft nog geen rijbewijs, maar over een week rijdt ze af, en die hele fucking parkeergarage is leeg. Dus ik geef haar de sleutels; krijgt ze het voor elkaar om om 23.30 in een compleet lege parkeergarage die auto de verkeerde kant op achteruit te sturen, zo langs een paaltje. Alsof mijn ziel van mijn hart geschraapt werd.Eigen schuld mi mang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mezelf wel door m'n hoofd schieten nu.
If not now, then when.
Ja voor de film al. Prepaidje als het ware.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt er toch wel iets voor teruggekregen, ongeacht dat het de schade dan zelfs nog niet dekt?
Idd. Na vijf jaar kan ik nog steeds niet inparkeren. Gevalletje eigen schuld, dikke bult.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
vms, er bestaat een gezegde die begint met "vrouwen achter het stuur" en het eindigt niet goed kan ik je vertellen. Had je dat nou maar eerder geweten. Rip auto
Nee man, ze is niet verzekerd zonder license en ik ook maar WA.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, kan zeker ook niet via de verzekering nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |