Heeft hij tips gegeven hoe je je eigen msmessy kan hosselen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb al gymmeet gedaan met weissbaas![]()
![]()
is toch raar, sta je daar met zn 20gen bij benchpress bro-science te verkondigen.quote:
ik kom pas als ik nog 10 kg solide spiermassa erbij heb en 10% bfquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:47 schreef Montelly het volgende:
Ik ben soberso voorstander van een meet in een cafe/kroeg![]()
http://www.cafebeurs.nl/
Oke mattie.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben srs behalve gym gedeelte![]()
![]()
Oké danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
is toch raar, sta je daar met zn 20gen bij benchpress bro-science te verkondigen.
no man
vriendje wanneer kwartet met kullie en zarb???quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn meets gingen altijd anders, GHEHEHEH!
Tegen de tijd dat je kullie hebt gefixt? Al ben ik bang dat dat nog wat problemen gaat opleveren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriendje wanneer kwartet met kullie en zarb???
shiittt man had wel zien in double-datinkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
vriendje wanneer kwartet met kullie en zarb???
mijne ook ghe-ghe-ghequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mijn meets gingen altijd anders, GHEHEHEH!
Telll me meer mattie!!quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Telll me meer mattie!!
kan niet brah, foks enzoquote:
ey mattie we delen al beats en alles.quote:
Zit op 48:00 nu... Zo ff opletten!quote:
Mweh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dima, ik heb een goed site voor je
http://www.boytoystory.com/category/get-laid/
Haha wij zijn zeau boefjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb al gymmeet gedaan met weissbaas![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |