Nah.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]je weet waar ik op doel schatje..gimme
haha wtfquote:Op zondag 12 januari 2014 03:39 schreef McNulty het volgende:
Genoeg internetz voor mij.
http://en.reddit.com/r/WT(...)w_homemade_sex_doll/
Hahahah whut.whut whut.quote:Op zondag 12 januari 2014 03:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
haha wtf![]()
/wtf check ik nooit.Soms kom je echt vreemde dingen tegen
Klopt, sta hier Script te rammen wil je niet weten.quote:Op zondag 12 januari 2014 05:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Scriptie al klaar? Nog maar een paar uurtjes hé.
Cash Money Millionaire.quote:Op zondag 12 januari 2014 05:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Klopt sta hier Script te rammen wil je niet weten.
Net weer alles naar bitcoin omgezet.
Leuke is dat bij Bitonic je soms meer krijgt dan BTC-E
Uw betaling wordt verstuurd bij de eerstvolgende betaalbatch
Alleen nog bijlage erin gooienquote:Op zondag 12 januari 2014 05:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Scriptie al klaar? Nog maar een paar uurtjes hé.
lol watquote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:33 schreef VMSDKR het volgende:
KANKER KANKER
Met scharreltje naar bioscoop geweest, Wolf of Wallstreet (goede film, ga zien). Ik wil betalen voor parkeergarage en zij zegt: Ik rij je auto wel voor.
Ze heeft nog geen rijbewijs, maar over een week rijdt ze af, en die hele fucking parkeergarage is leeg. Dus ik geef haar de sleutels; krijgt ze het voor elkaar om om 23.30 in een compleet lege parkeergarage die auto de verkeerde kant op achteruit te sturen, zo langs een paaltje. Alsof mijn ziel van mijn hart geschraapt werd.hahah sukkeltje hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan mezelf wel door m'n hoofd schieten nu."I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
hahah jij ben echt domquote:Op zondag 12 januari 2014 10:02 schreef Awesome_ het volgende:
Één ding heeft VMS wel geleerd.
Hij leert het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |