SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb a.s. vrijdag een voetbalkwis, met sowieso een ronde (10 vragen) met clublogo's herkennen. Daar helpt de webapp prima bij
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wtf is dit voor team dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik kan geen Mutumba meer vinden op webapp(voor ps3)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie 5 volle pagina's + 2 kaartenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik kan geen Mutumba meer vinden op webapp(voor ps3)
[ afbeelding ]
JBGS
Kut team gr gr![]()
Mourinho zal er vast wel een hecht collectief van kunnen makenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar dit heen gaat![]()
![]()
Pranjic weer gescoordSpeelde een goede wedstrijd
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Mourinho zal er vast wel een hecht collectief van kunnen maken
Als ik naar de huidige basis kijk, zie ik dat nog niet ten goede komen aan de teamgeest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Puike hanenkamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef BDIL het volgende:
Pranjic weer gescoordSpeelde een goede wedstrijd
Hopelijk gooit EA m ff bij Pana.
![]()
Messi tijd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
www.livetv.ru/enquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
livestream van de wedstrijd van Barca ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Hélène is presentatrice van Foxsport, huppelt regelmatig bij Eredivisiewedstrijden langs de lijn om spelers te interviewen en ze presenteert het programma 90 minutes. Samen met Jan van Halst is Hélène een van de publiekstrekkers van FOX. Al kan ik me voorstellen dat het grootste deel van het publiek zich liever door Hélène laat trekken dan door Jan.
http://www.footballcultur(...)voor-paul-onkenhout/![]()
Wist niet dat dat gebeurd was.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kunnen die ajaciedjes ook niet meer lachen om Wijnaldem
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist niet dat dat gebeurd was.
PSV was wel competitie, maar alsnog wel een fail van Ajax dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wist niet dat dat gebeurd was.![]()
![]()
Dat boeit dus geen drol hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV was wel competitie, maar alsnog wel een fail van Ajax dit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV was wel competitie, maar alsnog wel een fail van Ajax ditquote:![]()
Hij speelt ook voor het eerst sinds een jaar weer.. speelt hij nu goed?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:10 schreef DutchSL het volgende:
Esswein
Omspeelt Zoet en schiet gewoon niet terwijl het doel leeg is![]()
Zodra mijn werkgever mijn naam fout gaat schrijven, ga ik mijn conclusies trekken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach, nu zit die kerel op een hotelkamertje te strijken..dat is wat anders dan normaal. Zag gisteren al een filmpje met Veltman die het hotel enzo liet zien en dat soort shit doen ze allemaal nog daar op een kamertje. Voor een competitiewedstrijd verlopen dat soort zaken heel anders.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PrideoftheSausquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zodra mijn werkgever mijn naam fout gaat schrijven, ga ik mijn conclusies trekkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, nu zit die kerel op een hotelkamertje te strijken..dat is wat anders dan normaal. Zag gisteren al een filmpje met Veltman die het hotel enzo liet zien en dat soort shit doen ze allemaal nog daar op een kamertje. Voor een competitiewedstrijd verlopen dat soort zaken heel anders.
Dit is volgens mij bij een uitwedstrijd in Venlo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die actie was het eerste dat ik zag toen ik de stream aanzette, die bal hadden jij en ik nog gemaakt (alleen waren we niet in de positie gekomen).quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt ook voor het eerst sinds een jaar weer.. speelt hij nu goed?![]()
Mooi verhaal.. vooral dat stukje van die tweet die ze naar hem had gestuurdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.footballcultur(...)voor-paul-onkenhout/![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij bij een uitwedstrijd in Venlo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lol altijd kutteam gr gr deze spelers bewaar ik gewoon![]()
en mijn ps3 is kapot...
1 ps3 kapot harde schijf beschadigd of voeding.. kan laten maken voor 60 euro doen? Ps3 start soms op en dan loopt hij weer vast.. Maar vaak dan start de ps3 helemaal niet op.. ![]()
Heb je geen oude laptop met een 2.5" disk erin?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
en mijn ps3 is kapot...
[ code verwijderd ]
Schroef die erin en test even of hij weer werkt.
Wat is er dan met Mutumba? Ik heb nergens gelezen dat hij uit packs gaat of naar een andere club.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:23 schreef elshaarawy92 het volgende:
en mijn ps3 is kapot...
[ code verwijderd ]![]()
Hij is naar Rizesporquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er dan met Mutumba? Ik heb nergens gelezen dat hij uit packs gaat of naar een andere club.![]()
Ronaldinho blijft er ook gewoon inquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er dan met Mutumba? Ik heb nergens gelezen dat hij uit packs gaat of naar een andere club.![]()
![]()
Er zaten veel clubs achter Wells aan en vandaag maakte hij zijn debuut voor Huddersfield en hij scoorde de winnende goal in de 90e minuut.![]()
heb geen ervaring met ps3 onderdelen vervangen enz;p heb wel opengeschroefd enzquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je geen oude laptop met een 2.5" disk erin?
Schroef die erin en test even of hij weer werkt.
en ja jammer dat ronaldinho blijft..(sarcasme)![]()
Is gewoon een klepje aan de zijkant van de PS3 waar je een harddisk in schuift.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:31 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
heb geen ervaring met ps3 onderdelen vervangen enz;p heb wel opengeschroefd enz
en ja jammer dat ronaldinho blijft..(sarcasme)
Lekker scheel duo is het. Hebben wel 4x goal geroepen weer..iedere wedstrijd hetzelfdequote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:37 schreef Zhano het volgende:
Aad zit weer lekker prematuur te ejaculeren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ow kan ik er ook een kopen? weet niet 100% zeker of het aan de harde schijf ligt misschien aan de voeding? moet ik dan deze http://www.spelenmaar.net/Harddisk-2.5-SATA-160GB.html of deze http://www.spelenmaar.net(...)lim-+-HDD-160GB.html kopen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is gewoon een klepje aan de zijkant van de PS3 waar je een harddisk in schuift.![]()
Het is zonde als je het niet zeker weet om er dan een andere harde schijf in te zetten..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ow kan ik er ook een kopen? weet niet 100% zeker of het aan de harde schijf ligt misschien aan de voeding? moet ik dan deze http://www.spelenmaar.net/Harddisk-2.5-SATA-160GB.html of deze http://www.spelenmaar.net(...)lim-+-HDD-160GB.html kopen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja voeding kost 50 euro http://www.spelenmaar.net/Voeding-PS3-230-volt-Slim.html en harde schijf 27,50 ...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is zonde als je het niet zeker weet om er dan een andere harde schijf in te zetten..![]()
Zelfs daar zijn ze niet goed in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:43 schreef Freire het volgende:
Haar bijnaam is The Dark Destroyer
Ze gooien ook scores als 26,22,30
Kijk deze: http://www.dumpert.nl/med(...)ikke_tettenwijf.htmlquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn ze niet goed in.![]()
Ik hoorde de commentator zeggen: ze heeft over dit hele toernooi 10 maximale score's gegooid, een prestatie van formaat!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn ze niet goed in.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kijk deze: http://www.dumpert.nl/med(...)ikke_tettenwijf.html![]()
![]()
Geniale gozer trouwens.quote:
" Dogs are .... mammals.... right?"
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:51 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_samuraizwaard.html
iddquote:![]()
en als je het geluid uitgooit is het nog steeds lachwekkend xD
wat een balletje is die willy zeg![]()
Die laatste opkerkingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd![]()
"Die gaat mee naar Sochi"![]()
Hoe hij zo onhandig met dat zwaard omgaat.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd![]()
wat een balletje is die willy zeg![]()
hahah jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe hij zo onhandig met dat zwaard omgaat.![]()
!
en met dat kleinigheid, een paar euro ofzo vond ik ook mooi![]()
![]()
Wat een slecht programma is " Er komt een man bij de dokter. ".Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik erger me helemaal dood aan dat programma. Letterlijk het ongrappigste komedieprogramma dat ik ooit heb gezien. Zo, zo slecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een slecht programma is " Er komt een man bij de dokter. ".![]()
Gewoon moppen die ze uitbeelden met tergend slechte sketches.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik erger me helemaal dood aan dat programma. Letterlijk het ongrappigste komedieprogramma dat ik ooit heb gezien. Zo, zo slecht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die kortzichtige anti-drugs propaganda op Discovery en NGCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Drug Inc met al die meth verslaafden![]()
Een paar junkies geld geven om zichzelf voor schut te zetten![]()
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die kortzichtige anti-drugs propaganda op Discovery en NGC![]()
Een paar junkies geld geven om zichzelf voor schut te zetten
Ik vind die shows over de rise and fall van drugdealers wel boeiend.
Dood.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:08 schreef JoeydeKoala het volgende:
yo mensen. waar is die rooie eigenlijk gebleven?![]()
Ik scoor me toch net een longshot met De Rossi![]()
![]()
![]()
Zal hem morgen even op YouTube knallen maar dat was de beste goal die ik ooit heb gescoord
![]()
In FIFA 11 scoorde ik deze met Yuri Rose:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik toen alleen maar longshots scoordeFUT 11 <3
![]()
Die zag dat natuurlijk ook niet aankomenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:28 schreef DutchSL het volgende:
Keeper springt als hij al gepasseerd is![]()
Ik had een mooie long shot in Fifa 12, maar die filmpjes staan niet meer online zo te zien
Nog wel deze vrije trap uit Fifa 13, maarja blunder keeper meer dan mooi van mij (Miccoli).
http://www.easports.com/media/play/video/140526019
In 12 had ik behalve die sicke long shot (met TOTS Cabaye was dat) ook een vrije trap van nog verder met Pasquato, maar die stond toen niet bij de replays![]()
![]()
Skillen doe ik dan weer zelden of ik moet ruim voor staanquote:Op zondag 12 januari 2014 01:31 schreef ThadCastle het volgende:
FUT 11 was ik nog goed in FIFA en skillen
Nu heb ik zin om te skillenEven een team maken
![]()
Ik ga nu gewoon schijt hebben aan verliezenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Skillen doe ik dan weer zelden of ik moet ruim voor staan![]()
![]()
Dat denk ik ook vaker en dan ben ik binnen no time weer aan het tryhardenquote:Op zondag 12 januari 2014 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon schijt hebben aan verliezen![]()
![]()
Dit soort skill goals maak ik regelmatig, maarja die zijn easy (tegen mensen die slecht verdedigen)
http://www.easports.com/media/play/video/176919554
edit. hij maait zijn eigen verdediger neer![]()
![]()
mooie goal inderdaad, maar wat een verneukte keeper zeg xDquote:
zoals al gezegd, reageert pas als bal al lang erin ligt..![]()
Was volgens mij Weidenfellerquote:Op zondag 12 januari 2014 01:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
mooie goal inderdaad, maar wat een verneukte keeper zeg xD
zoals al gezegd, reageert pas als bal al lang erin ligt..![]()
![]()
Wat een belachelijk goede kwaliteit.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind FIFA niet leukSkillen lukt niet. Ik erger me ook aan de aannames in combinatie met die dolle honden die op je af komen rennen, blijft elke keer frustrerend.
![]()
Wtf, ik win net een wedstrijd met 2-1 nadat hij ragequit in de 90e minuut en vervolgens staat in mijn match history dat ik verloren heb![]()
![]()
Ik wist helemaal niet dat Maikon Leite nu in Mexico speeltDit is een goed moment om al mijn silver contracten te verkopen. Ik ben nu dan ook eindelijk een keer het miljoen gepasseerd
![]()
![]()
Zo'n soort goal had ik in 13 met Dani Alves na een afvallende corner. Maar dan zonder aan te nemen dus ineens op de slofquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vanaf daar haal ik het niet eens in mn hoofd om te schietenquote:Op zondag 12 januari 2014 10:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zo'n soort goal had ik in 13 met Dani Alves na een afvallende corner. Maar dan zonder aan te nemen dus ineens op de slof![]()
![]()
meurning![]()
Alves in TOTYals dat zo is zijn het echt barca
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb fifa nu 3 dagen en ik word er beetje droevig vanHeeft de webapp dit jaar uberhaupt wel eens goed gewerkt?
![]()
Heel sporadisch doet ie het wel eens een beetje ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb fifa nu 3 dagen en ik word er beetje droevig vanHeeft de webapp dit jaar uberhaupt wel eens goed gewerkt?
![]()
kan je vast ook wel vanaf de ps4 doenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
meurning![]()
Alves in TOTYals dat zo is zijn het echt barca
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen?
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:15 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2729522.page
[..]
[ afbeelding ]
Best bizar als er zelfs nu 4 Barca spelers inzittenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd zei trouwens gisteren dat Pique niet naar dat gala gaat omdat hij naar de CD presentatie van Shakira gaat op dat moment..quote:![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:22 schreef wieisboos het volgende:
Alsof het wat uitmaakt wie er nou wel of niet naar Zwitserland gaat![]()
Koekoek! Hoe veel is ie op Xbox? PS3 heb je volgens mij je pakje er niet eens uitquote:(Ja als je de rest ook verkoopt)
![]()
op de xbox is hij 5k. echt veels te weinig voor een speler als Cavani. hoe dat kan snap ik ook nietquote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koekoek! Hoe veel is ie op Xbox? PS3 heb je volgens mij je pakje er niet eens uit(Ja als je de rest ook verkoopt)
![]()
vraag het willem wever, domme limburgerquote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom zijn mandarijnen zo lekker? Maar stinken je handen er zo van?![]()
Turboquote:Op zondag 12 januari 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
P-P-P-P-PACEEEEEEEEEEE![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom is een punani zo lekker? Maar stinken je handen er zo van?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Blijkbaar ben jij ook niet zo slim, anders had je het antwoord wel geweten. Domme braboquote:Op zondag 12 januari 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
vraag het willem wever, domme limburger![]()
ik weet hetquote:Op zondag 12 januari 2014 13:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij ook niet zo slim, anders had je het antwoord wel geweten. Domme brabo![]()
Schaduw ook weer wat gestegen? 3,5k nu..
Mooi moment om te verkopen net voor de TOTY
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Niet gaan underkutten nu hequote:Op zondag 12 januari 2014 13:55 schreef dion_v_k het volgende:
Schaduw ook weer wat gestegen? 3,5k nu..
Mooi moment om te verkopen net voor de TOTY![]()
Zet ze er gewoon voor 3,5k op, zodra TOTY uit is zakt het weer als een baksteen. Denk ook niet dat ze daarna nog gaan stijgenquote:![]()
Maar jij bent ze nu dus ook aan het verkopen?
door jouquote:Op zondag 12 januari 2014 13:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zet ze er gewoon voor 3,5k op, zodra TOTY uit is zakt het weer als een baksteen. Denk ook niet dat ze daarna nog gaan stijgen![]()
Maar jij bent ze nu dus ook aan het verkopen?zit ik nu jumpstyle video's te kijkenquote:punani![]()
![]()
Ben ze nu ook aan het verkopen inderdaad. 3,5k lijkt me voorlopig het maximaal haalbare. Hangt er ook een beetje vanaf met wat voor packs EA komt tijdens het TOTY.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zet ze er gewoon voor 3,5k op, zodra TOTY uit is zakt het weer als een baksteen. Denk ook niet dat ze daarna nog gaan stijgen![]()
Maar jij bent ze nu dus ook aan het verkopen?
Als ze vooral met player packs komen kunnen die shadows nog hard stijgen.![]()
Toch denk ik dat de meeste mensen 5k en 7,5k packs openenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben ze nu ook aan het verkopen inderdaad. 3,5k lijkt me voorlopig het maximaal haalbare. Hangt er ook een beetje vanaf met wat voor packs EA komt tijdens het TOTY.
Als ze vooral met player packs komen kunnen die shadows nog hard stijgen.
Shadow niet, dat was jager. Die heb ik toen allemaal verkochtquote:Op zondag 12 januari 2014 14:01 schreef DutchSL het volgende:
Vlak voor nieuwjaar waren ze nog 5k, zelfs meer op de Xbox volgens DS2
Schaduw en hunter dus.
Kudt webapp
Shadow ook hoor, ik heb er honderden verkocht (meeste wel voor 4k, want ik kwam er te laat achter dat ze nóg duurder waren geworden).quote:Op zondag 12 januari 2014 14:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Shadow niet, dat was jager. Die heb ik toen allemaal verkocht
Daar is in dit topic destijds ook zat over gepost.![]()
TOTY gaat in etappes toch? Eerste de verdedigers, dan de middenvelders en vervolgens de aanvallers. Op het einde zitten ze nog even allemaal in packs. Er gaan een hoop packs geopenden aankomende week dus de prijs moet wel zakken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de meeste mensen 5k en 7,5k packs openen![]()
Ik ga ook packs opendenquote:Op zondag 12 januari 2014 14:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
TOTY gaat in etappes toch? Eerste de verdedigers, dan de middenvelders en vervolgens de aanvallers. Op het einde zitten ze nog even allemaal in packs. Er gaan een hoop packs geopenden aankomende week dus de prijs moet wel zakken.
IF Bonucci gewoon minder dan 30k, die wordt tijdens de TOTY minder dan 20k![]()
De twee Mexicaanse silvers blijven vooralsnog wel te duur..![]()
Sierd was in da house?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Mooie tip net op de NOS: Googlen op Poolse schaatsers. Bohh![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 14:13 schreef DutchSL het volgende:
Mooie tip net op de NOS: Googlen op Poolse schaatsers. Bohh![]()
![]()
Knal het in wefut en gebruik UTTquote:Op zondag 12 januari 2014 14:20 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin om het allemaal op te zoeken, weet iemand wat dit ongeveer waard is nu op de ps3?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Max 60kquote:Op zondag 12 januari 2014 14:20 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin om het allemaal op te zoeken, weet iemand wat dit ongeveer waard is nu op de ps3?denk net iets boven de 50k
![]()
Er zijn maar een stuk of 5 duurdere silver NIFs dit jaar. Alleen Jese, Kelvin en Elton zijn écht duur.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:24 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat m'n koopje van het jaar
Al valt dat ook nog best mee vergeleken met de duurste silvers van de afgelopen jaren.![]()
Jawel hoor, clubs.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:34 schreef Sickert het volgende:
Is het niet mogelijk meer om met 4 mensen online te spelen met Fifa 14?
SerieusSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gaat nergens over. Vorig jaar was een silver als Wellington (CM) +20k. Nu gaat hij voor 3,5kquote:Op zondag 12 januari 2014 14:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn maar een stuk of 5 duurdere silver NIFs dit jaar. Alleen Jese, Kelvin en Elton zijn écht duur.
Al valt dat ook nog best mee vergeleken met de duurste silvers van de afgelopen jaren.
Gisteren gekocht voor 19,750quote:Op zondag 12 januari 2014 14:09 schreef DutchSL het volgende:
IF Bonucci gewoon minder dan 30k, die wordt tijdens de TOTY minder dan 20k![]()
De twee Mexicaanse silvers blijven vooralsnog wel te duur..![]()
ik zit op 6m trade profit maar ik heb maar 2,8m coins op de bank staan, geen idee hoe dat wordt berekendquote:![]()
Hij heeft toen toch met die glitch een hele nacht chem kaartjes zitten duplicaten?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon reporten dan heeft hij zo een ban aan zijn broek hangen
Was alleen duur omdat hij een UP was. Maar er waren wel veel meer dure silvers toen ja. Silver packs zijn ook gewoon prut nu. Fitness en contracts zijn geen fuck waard en er zijn amper silvers die wat waard zijn..quote:Op zondag 12 januari 2014 14:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Vorig jaar was een silver als Wellington (CM) +20k. Nu gaat hij voor 3,5kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij verkoopt accounts in ruil voor coins en kloot met autobuyers enzo.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij heeft toen toch met die glitch een hele nacht chem kaartjes zitten duplicaten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was vorig jaar rond deze tijd wel minimaal 10k meer waard.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
die Diame die ik kreeg vandaag in een gold pack is 13k , dat vind ik nog best duurAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, daar haal je ook veel plezier uitquote:Op zondag 12 januari 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij verkoopt accounts in ruil voor coins en kloot met autobuyers enzo.
Als je de coins om kan zetten in echt geld zou ik er wel plezier uit kunnen halen. Er is alleen weinig vraag naar coins nu.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou, daar haal je ook veel plezier uit
PSN: DePresident_![]()
Gewoon even vrienden tegen elkaar?! Het kan toch niet zo zijn dat dit eruit gesloopt is?quote:
Volgens EA bevestiging komt het misschien in 2015 weer terug
Ik heb Fifa sinds 97 maar dit is belachelijk.![]()
Ik wil met 3 andere vrienden 2vs2 spelen zoals in 13 nog wel kon. watdeneukisdezen! EA heeft dat er uitgehaald??? wat een klapmongolenquote:Narf!![]()
Het heeft inderdaad weinig zin om silver packs te kopen want de contracten verkopen niet eens elke keer. Gelukkig heb ik vanmorgen bijna al mijn silver contracten wel verkocht.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was alleen duur omdat hij een UP was. Maar er waren wel veel meer dure silvers toen ja. Silver packs zijn ook gewoon prut nu. Fitness en contracts zijn geen fuck waard en er zijn amper silvers die wat waard zijn..![]()
2 v 2 bedoel je?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gewoon even vrienden tegen elkaar?! Het kan toch niet zo zijn dat dit eruit gesloopt is?
Volgens EA bevestiging komt het misschien in 2015 weer terug
Ik heb Fifa sinds 97 maar dit is belachelijk.![]()
Ja jezus, zit al het hele seizoen te wachten op IF Negredoquote:Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
Negredo weer basis. Hopen op een hattrick![]()
![]()
Echt hé. Wat een baas is het toch.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja jezus, zit al het hele seizoen te wachten op IF Negredo![]()
![]()
Mooie goal hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat ie wel beter is als solospits. Heb ik al gauw met 80- pace spitsen hoor maar goed.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Echt hé. Wat een baas is het toch.![]()
![]()
Nee vind ik nou juist niet. Om 2 verdedigers af te schudden is mij nog niet gelukt. Liever met een degelijke spits naast hem zoals Benzema. Zodat je ook nog een andere mogelijkheid hebt om hem af te leggen als het niet lukt.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Denk dat ie wel beter is als solospits. Heb ik al gauw met 80- pace spitsen hoor maar goed.![]()
Juist niet, gewoon een ren neger ernaastquote:Op zondag 12 januari 2014 15:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Denk dat ie wel beter is als solospits. Heb ik al gauw met 80- pace spitsen hoor maar goed.![]()
Ja het ligt ook aan je speelstijl natuurlijk. Ik speel bijna alles door het midden, dus het hangt vaak af van een goede steekbal en acceleratie.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee vind ik nou juist niet. Om 2 verdedigers af te schudden is mij nog niet gelukt. Liever met een degelijke spits naast hem zoals Benzema. Zodat je ook nog een andere mogelijkheid hebt om hem af te leggen als het niet lukt.![]()
Ja kan in principe ook natuurlijk. Ik laat meestal 1 spits ook wat zakkenquote:Op zondag 12 januari 2014 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Juist niet, gewoon een ren neger ernaast![]()
Hoop dat die volgend jaar een kleine upgrade krijgt.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja het ligt ook aan je speelstijl natuurlijk. Ik speel bijna alles door het midden, dus het hangt vaak af van een goede steekbal en acceleratie.![]()
Echt maanden al.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Zijn die catalogus coinboosts er uit?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Al een maand of 4.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Zijn die catalogus coinboosts er uit?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is dus gewoon niet mogelijk om met een vriend samen in 1 spel te spelen tegen 2 anderen![]()
Welke kansloze mongol heeft dat verzonnen bij EA
Narf!![]()
Zijn die wedstrijdlobby's eruit?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:24 schreef Sickert het volgende:
Het is dus gewoon niet mogelijk om met een vriend samen in 1 spel te spelen tegen 2 anderen![]()
Welke kansloze mongol heeft dat verzonnen bij EA![]()
Drieske is echt in vorm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh Tioté
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keurt hij hem alsnog af die kut
Wel terecht, maarja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HALLOOOOO ZHANO
is Tshabalala op de PS3 ook duur?![]()
![]()
Jeetje wat heffyquote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op de Xbox 1 op de markt staan waar iemand 7.7k op heeft geboden![]()
met je trade account bieden op je eigen spelers FTWquote:Op zondag 12 januari 2014 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op de Xbox 1 op de markt staan waar iemand 7.7k op heeft gebodenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
WC just got a little betterquote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef rolls-reus het volgende:
Dag wk voor nasrigenaaid door een landgenoot
![]()
![]()
Yanga doet altijd van die dwaze dingen. Mongooltje.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:41 schreef rolls-reus het volgende:
Dag wk voor nasrigenaaid door een landgenoot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FOX commentator was ff pissen ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wist je dat een wielrenner hier 2 jaar voor geschorst wordt, in het voetbal wordt er gewoon open en bloot over gepraatquote:Klaassen krijgt in Barcelona tweemaal een injectie toegediend. Het blijkt het definitieve keerpunt in zijn herstel. "Ze haalden bloed uit mijn arm en deden dat in een soort centrifuge. Daarna spoten ze het beste bloedplasma in mijn lies, bij de plek waar ik pijn had.![]()
![]()
Met je eigen bloed mag dat toch gewoon?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wist je dat een wielrenner hier 2 jaar voor geschorst wordt, in het voetbal wordt er gewoon open en bloot over gepraatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met je eigen bloed mag dat toch gewoon?
Sowieso mag je helemaal niks met een naald in het wielrennen en wat hier beschreven wordt noemt men in het wielrennen gewoon bloeddoping.![]()
Komt omdat wielrennen een kut sport isquote:Op zondag 12 januari 2014 16:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wist je dat een wielrenner hier 2 jaar voor geschorst wordt, in het voetbal wordt er gewoon open en bloot over gepraat![]()
Al meer dan een maand geen GTA Online gespeeld maar ik heb nog altijd mijn bad sport hoedje![]()
Er was toch een update dat je gekochte (dure) auto's weer kan verkopen?![]()
Negredo'tjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benfica - Porto nu op sport1Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staan gedeeld bovenaan, met Sporting vlak daarachter.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig nog een topper ?
Kijk niet zoveel portugees voetbal
Alleen dit jaar waren de Portugese clubs in Europa wel echt slecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Florenzi misschien, goal + assist (als RW).
Maicon en Benatia ook gescoord bij Roma, maar nu al een TIF Benatia lijkt me iets te veel van het goede![]()
![]()
Suarez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Charlie Adam bohhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA corner ditquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iemand nog een leuke hybrid in een 2 spitsen formatie ?
zoek nog iets om te maken na TOTYPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze ga ik zelf nog maken (met SIF Benatia)quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef FCsuarez het volgende:
iemand nog een leuke hybrid in een 2 spitsen formatie ?
zoek nog iets om te maken na TOTY
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En die goal van Florenzi was een omhaalquote:Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef DutchSL het volgende:
IF Florenzi misschien, goal + assist (als RW).
Maicon en Benatia ook gescoord bij Roma, maar nu al een TIF Benatia lijkt me iets te veel van het goede
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ga zelf die ik net poste al maken (ook benatia en pogba)quote:Op zondag 12 januari 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze ga ik zelf nog maken (met SIF Benatia)
[ afbeelding ]
zoek eigenlijk nog een leuk 2e team.
zat zelf iets te denken met jovetic en aguero miss hazard erbij maar kom er niet helemaal uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoop dat ze bij de fifa ook gewoon ingezien hebben dat barca slecht was in 2013 dus maar 1 of 2 spelers er in zittenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
een dag te vroeg denk ik met Alba
#FreeTrapz![]()
Het gaat om de spelers niet om het teamquote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop dat ze bij de fifa ook gewoon ingezien hebben dat barca slecht was in 2013 dus maar 1 of 2 spelers er in zitten![]()
De Fifa kiest niet, het zijn de spelers zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop dat ze bij de fifa ook gewoon ingezien hebben dat barca slecht was in 2013 dus maar 1 of 2 spelers er in zitten
En ochja slecht. Wel gewoon Spaans kampioen en staan nu weer eerste, beter dan Real zou ik zeggen (helaas) en nog altijd 1 van de beste in de wereld, alleen niet meer ver er bovenuit.![]()
Ik ga deze teams maken gedurende het totySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik wel door mn coins heen denk ik![]()
![]()
Ik ga mijn coins het meest besteden aan TOTY spelers, het liefst een aanvaller, maar ja, gaan we dat redden met 2,8m coins, ben bang van niet![]()
Denk dat die wel 4m+ worden.. Ik ga zelf voor Ramos, Silva of Dante (mocht er 1 van in komen)quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga mijn coins het meest besteden aan TOTY spelers, het liefst een aanvaller, maar ja, gaan we dat redden met 2,8m coins, ben bang van nietGRAAG VERWIJDEREN![]()
Aangezien het Ronaldo, Ibra en Messi worden lijkt me niet nee, daar kun je misschien net een IF Ronaldo of SIF Ibra van kopen als die nog wat zakken.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga mijn coins het meest besteden aan TOTY spelers, het liefst een aanvaller, maar ja, gaan we dat redden met 2,8m coins, ben bang van niet![]()
ik hoop een leuke middenvelder op te kunnen pikken en als er een tussen zit een beesten verdediger.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga mijn coins het meest besteden aan TOTY spelers, het liefst een aanvaller, maar ja, gaan we dat redden met 2,8m coins, ben bang van nietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:27 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga deze teams maken gedurende het totyik zie een thema.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik wel door mn coins heen denk ik
Btw exit Fonseca?Kan AVB weer aan de slag
![]()
![]()
Imand een goede invulling voor de ontbrekende plekken? Zat zelf te denken aan Kaboul, Kompany & Paulinho of Kompany, David Luiz & Ramires.![]()
Blijft natuurlijk natte vingerwerk, maar ik schat tussen de 2.5-3 miljoen.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Ribery is ook wel een leuke om te hebben. hoe duur gaat hij worden denken jullie ?![]()
Welke centrale verdedigers denken jullie dat er in komen? Dante en Silva zou ik het meest verdiend vinden (CL, league + Confed cup).
Ramos zou ook nog kunnen natuurlijk. Wss Ramos en SilvaGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ramos TOTY was vorig jaar 1.000.000, dit jaar zijn de topverdedigers wel een stuk goedkoper en minder gewildquote:Op zondag 12 januari 2014 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Thiago Silva TOTY zou echt uberbaas zijn. daar wil ik wel aardig wat coins voor neer leggen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Joo gasten
Hoe verwijder ik een virus?
Laptop extreem traag, programma's sluiten vanzelf af, laptop loopt vast, start opnieuw op etc.
Feyenoord Rotterdam![]()
Liverpool mag zo serveren voor setwinstAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Matic volgens Portugese media naar Chelsea.
Chelseaeerst laten gaan en dan voor teveel geld terugkopen.
![]()
Doe een scan met Malwarebytes anti-malware.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Joo gasten
Hoe verwijder ik een virus?
Laptop extreem traag, programma's sluiten vanzelf af, laptop loopt vast, start opnieuw op etc.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En Sierd zit alweer op zijn eerste gollll terwijl de bal er niet in zit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De film was gister uitverkocht. Dat dat nog bestaat in de wereld waar alles gedownload wordt.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
En Sierd zit alweer op zijn eerste gollll terwijl de bal er niet in zit
PSN: DePresident_![]()
Laptop/verkenner/chrome loopt steeds vast als ik bezig ben op de laptopquote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doe een scan met Malwarebytes anti-malware.
Feyenoord Rotterdam![]()
soldado als CDM![]()
![]()
wie verkoopt er nu zoiets
#FreeTrapz![]()
Zaterdagavond..dat wil ook wel natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef DePresident. het volgende:
[..]
De film was gister uitverkocht. Dat dat nog bestaat in de wereld waar alles gedownload wordt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je weet zeker dat het een virus is?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Laptop/verkenner/chrome loopt steeds vast als ik bezig ben op de laptop
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij had geen assists hoorquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laatste was een rebound..quote:Op zondag 12 januari 2014 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste toch wel. Hoe ik bij die 2 kwam weet ik ook niet meerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol, halve finale gewonnen met 1-0 en kreeg rood. Kerel had 12 schoten op goal ofzoCech kreeg een 10 die wedstrijd
Finale kreeg vrij snel rood (druk op voorzet-knop, maar Cuadrado maakte een sliding). Uiteindelijk 3-0 gewonnen, hij ging ultra attacking. Dus ja, paar counters en klaar.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Pepe zou wel leuk zijn, weinig écht leuke IF's in deze week zo op het eerste oog, jammer want die gaan extra goedkoop worden omdat er ziek veel pakjes worden geopend.![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nieteens een half topic vol spammen op een zondag.
FUT topic
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
vroeger was het veel drukker. Eigenlijk kan je ook maar beter wegblijven. Zoveel mis je nietquote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Nieteens een half topic vol spammen op een zondag.
FUT topic![]()
Skype is een stuk gezelliger.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
vroeger was het veel drukker. Eigenlijk kan je ook maar beter wegblijven. Zoveel mis je nietOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
lapoOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: