SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
die chick van Wolf of Wallstreet trouwens..bohhhhh
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wist niet dat hij 4* skills had johquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:10 schreef Zhano het volgende:
Skillrun met Camoranesi vanaf de aftrap en goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hupperts wat een killer is dat toch zeg
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PACKS AUFMACHEN!!!quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
1 of andere aap die konkoveel (de meeste) posts heeft op FoK!.even opzoeken.
Laatste pack???quote:doorgaan!!!!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien later vanavond nog meer packs, nu even pauze en alles verkopen, contractjes en dat soort dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]even opzoeken.
[..]
Laatste pack???doorgaan!!!!
![]()
Maver, waarom wacht je niet een paar dagen? Niet dat de kans groot is dat je een TOTY in een pakje krijgt, maar toch![]()
leuk om packs te openen , hopen op weer een Toure of een David Silva zoals een paar dagen terugquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:02 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver, waarom wacht je niet een paar dagen? Niet dat de kans groot is dat je een TOTY in een pakje krijgt, maar toch![]()
we gaan een maandag pas echt los met packsbenieuwd hoe duur de TOTY spelers gaan worden, maar eerst nog het weekend doorkomen
![]()
![]()
Ook met TOTY alles posten he, is het hier een beetje levendigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Maver24 het volgende:
we gaan een maandag pas echt los met packsbenieuwd hoe duur de TOTY spelers gaan worden, maar eerst nog het weekend doorkomen
![]()
![]()
Sexy.
Ik wil een leuk team maken met Eder maar krijg alleen maar bagger.
Succes ;-)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb nu nog 1.75 miljoen, maar wil wel heel graag Zlatan in form halen![]()
![]()
Excel ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Record toch nog 41-1-14 met al die aidspotjes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ga eens even kijken wat ik er vna kan makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Speelt nog verrassend goed
Djuricic valt wel echt tegen, denk dat Gaitan/Diego Capel/Varela beter speeltquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga eens even kijken wat ik er vna kan maken![]()
Wie zouden jullie op CF zetten in die 433 (5)?
Ik probeerde iets met ronaldinho, maar ik vind het lastig om er iets origineels van te makeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Messiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:04 schreef el-blanchito het volgende:
Wie zouden jullie op CF zetten in die 433 (5)?
Ik probeerde iets met ronaldinho, maar ik vind het lastig om er iets origineels van te maken![]()
Plaatje doet het (godzijdank) niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:19 schreef Fuszy het volgende:
IIIIIII CAAAAAAAAME IN LIKE A WREEEEEEEEEEEEEECKING BAAAAALLL
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:18 schreef Reemi het volgende:
Speelt 4-4-2 (2) een beetje gelijkwaardig aan 4-2-2-2?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hmm.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik kan goed met 4-4-2 (2) overweg, maar 4-2-2-2 vind ik weer klote spelenIk waag het er maar op.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
100k en geen flauw idee wat ik er mee moet aangezien ik niet speel. Ik denk dat ik maar wacht op TOTY en dan een 100k packopening ga doen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
EA lijkt besloten te hebben een blik pacehoeren voor me open te trekkenTijd om te stoppen. Toch maar 2 potjes verloren vanavond van de 8-10 ofzo
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8 uit de laatste 10![]()
![]()
Kleine aanpassing voor el pace.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:39 schreef Freire het volgende:
Iemand die de hele wedstrijd vanaf de aftrap met die lange bal 1 op 1 probeert te komen die na afloop een bericht stuurt om zich te verontschuldigen
[ afbeelding ]
Speelde zostraks tegen dit gedrocht:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kleine aanpassing voor el pace.
[ afbeelding ]
Gewonnen![]()
![]()
Maar die had natuurlijk niet zo'n bazen bank:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelde zostraks tegen dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Gewonnen
Ziet er ook tof uit alleen wil ik James Rodriguez niet kwijtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
WTF doet lukaku daar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelde zostraks tegen dit gedrocht:
[ afbeelding ]
Gewonnen
Ik speelde tegen dit:
Te weinig Dayroquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Reken maar van wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar die had natuurlijk niet zo'n bazen bank:
[ afbeelding ]Dunno. Pace?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
WTF doet lukaku daar?
Ik speelde tegen dit:
[ afbeelding ]![]()
The.Wolf.of.Wall.Street.2013.DVDScr.XviD-BiDAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
Timmers, welke versie van TWOW had jij gekeken?
Geloof ik..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Ik wist niet eens dat dit mogelijk wasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef Zhano het volgende:
Kun je assists serieus niet zien in de webapp?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Kan iemand me uitleggen waarom die gast altijd zo doet alsof die 3 verschillende soorten drugs door elkaar heeft gepakt?![]()
Bovenstaande facepalm is ook voor jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom die gast altijd zo doed alsof die 3 verschillende soorten drugs door elkaar heeft gepakt?![]()
doed?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom die gast altijd zo doed alsof die 3 verschillende soorten drugs door elkaar heeft gepakt?Maar hij doet die clip toch na waarin hij doet alsof hij dronken is.
![]()
Kijk bij die van rtl late night op 2:08 naar humberto, zelfs hij heeft dit nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
doed?Maar hij doet die clip toch na waarin hij doet alsof hij dronken is.
![]()
Ik heb het idee dat het juist niet zo 'formidable' gaat met degene over wie dit nummer gaat oid, en dat hij daarom zo doed.quote:Grote, grote
Je was geweldig , ik was erg armoedig ,
We waren geweldig ,
geducht
Je was geweldig ,
Ik was erg armoedig ,
We waren geweldig .
Nou ja , de baby , oops : juffrouw ,
Ik zal niet baggeren u beloofd , zwoer ,
J'suis enkele en gisteren neuken
Ik kan geen kinderen maken , maar hey, het is niet ... hey , kom terug !
5 minuten wat , j't'ai niet beledigd J'suis beleefd, hoffelijk ,
En een aantal zeer dronken en voor jongens zoals ik
Heb je iets anders te doen , zag je gisteren m'pourriez
Ik was
Grote, grote
We waren geweldig ,
geducht
We waren geweldig .
Nou, je kijkt naar je , je bent mooi t'crois
Omdat je getrouwd ?
Maar het is een ring , man , verpakt geen zorgen ,
Het zal t'larguer zoals ze doen elke keer,
En dan het andere meisje , je hem verteld ?
Als u wilt dat ik vertelde hem , als het wordt ingesteld ,
En p'tit ook , tenslotte, als je hebt,
Wacht 3 jaar , 7 jaar en daar zult u zien
Als het
Geweldig, fantastisch ,
We waren geweldig ,
geducht
Je was geweldig en ik was erg armoedig ,
We waren geweldig .
En weinig, oh , pardon : klein,
Weet je, in het leven is er geen vervelende of aardig,
Als moeder is het saai is dat ze bang is van zijn oma ,
Als moeder vader mis , dan is dat omdat moeder is veroudering zoals !
Waarom ben je helemaal rood ? Beh , rug , jongen ,
En wat doen jullie allemaal
Een blik op mij als een aap , je ?
Ah , ja, je bent heilig , u,
Stelletje apen!
Geef me een baby aap, het zal
Grote, grote
We waren geweldig ,
geducht
We waren geweldig![]()
http://lyricstranslate.comquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het juist niet zo 'formidable' gaat met degene over wie dit nummer gaat oid, en dat hij daarom zo doed.
Geweldig, geweldig
Jij was geweldig, ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig
Ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Eh, baby, oeps: juffrouw
Ik zal je niet proberen te versieren, ik zweer het, beloofd
Ik ben single en wel sinds gisteren, verdomme
Ik kan geen kinderen krijgen, maar goed, dat is niet, .. hé kom terug!
Geef me vijf minuten, ik heb je niet beledigd, ik ben beleefd, galant
En een beetje heel dronken en voor venten van mijn soort
hebt u andere dingen te doen, u had me eerder moeten zien,
toen ik
Geweldig, geweldig was
Wij waren geweldig
Geweldig
Wij waren geweldig
Eh heb je jezelf al eens bekeken, denk je dat je mooi bent
Omdat je getrouwd bent?!
Het is maar een ring, gast, laat je niet meeslepen
Ze gaat je dumpen zoals ze elke keer doen
En dan dat andere meisje, heb je het er al met haar over gehad?
Ik kan het haar zeggen als je wil, dat is dan geregeld
En aan de kleine ook, als je kinderen hebt tenminste
Wacht drie jaar, zeven jaar en dan zal je zien
Of het
Geweldig, geweldig is
Jij was geweldig, ik rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig en ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Eh klein meisje, oh, excuseer, kleine jongen
Je weet dat er in het leven niet alleen goed of slecht is
Als je moeder vervelend doet, is dat omdat ze bang is om oma te worden
Als papa je mama bedriegt, is dat omdat mama oud wordt!
Waarom word je zo rood? Hé, kom terug, kereltje
En waarom kijken jullie mij allemaal aan
Als of ik een aap ben?
juist, jullie zijn heilig
Bende apen!
Geef mee een baby-aap, hij zal
Geweldig, geweldig zijn
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig en ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Iets betere vertalingRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:10 schreef Zhano het volgende:
Kun je assists serieus niet zien in de webapp?
Wel gaar idd. Misschien fixen ze dat ook in de webapp update die eraan kwam?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jonge, dit is het eerste jaar dat ze assists bijhouden. En aangezien ik amper speelde heb ik daar nooit naar gekeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier? [ afbeelding ]
Wel gaar idd. Misschien fixen ze dat ook in de webapp update die eraan kwam?![]()
hommotjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, dit is het eerste jaar dat ze assists bijhouden. En aangezien ik amper speelde heb ik daar nooit naar gekeken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaitan is een baas voor mij (in 442 dan)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Djuricic valt wel echt tegen, denk dat Gaitan/Diego Capel/Varela beter speelt![]()
Verdomd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt op Lou van Little Britain
[ afbeelding ]
"I don't wanna do that."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pics van je zusje team?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:41 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 10 wedstrijden gewonnenIk geloof m'n ogen niet.
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meeste wedstrijden met deze:
[ afbeelding ]
2 of 3 met deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zag laatst een gast lopen die sprekend op hem leekquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt op Lou van Little Britain
[ afbeelding ]
Maar dan met lang blond metalhaar tot onder z'n rug, het leek echt een pruik. Hij had ook behoorlijke manboobs dus ik vroeg me zelfs nog even af of het niet gewoon een hele lelijke vrouw was.
![]()
twitter:DeadlineDayLive twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 00:28:21Fulham manager René Meulensteen is interested in bringing Fenerbahçe's Dirk Kuyt back to the Premier League. (Source: SportsDirect News) reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Zhano het volgende:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 00:28:21Fulham manager René Meulensteen is interested in bringing Fenerbahçe's Dirk Kuyt back to the Premier League. (Source: SportsDirect News) reageer retweet
was het er niet een van die beauty en de nerd tweeling? Arjen en Erikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik zag laatst een gast lopen die sprekend op hem leek
[ afbeelding ]
Maar dan met lang blond metalhaar tot onder z'n rug, het leek echt een pruik. Hij had ook behoorlijke manboobs dus ik vroeg me zelfs nog even af of het niet gewoon een hele lelijke vrouw was.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke is de beauty en welke de nerd?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was het er niet een van die beauty en de nerd tweeling? Arjen en Erik
[ afbeelding ]![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
was het er niet een van die beauty en de nerd tweeling? Arjen en Erik
[ afbeelding ]nu je het zegt, daar had ie ook wel iets van weg maar dan de overtreffende trap. Langer haar, raarder gezicht, dikker, wolvenshirt aan. Echt een baas eigenlijk.
![]()
Waarom kan geen ene tegenstander van mij gewoon die pleuris filmpjes doordrukken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en vooral: wiens haar is het...of is het 1 geheelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Welke is de beauty en welke de nerd?
Enge foto
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Zhano het volgende:
Laat het gebeuren...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als je zo speelt verlies je altijd. Of de uitslag nou 3-0, 2-2 of 1-4 isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:32 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maken, traantjes drogen. Hard rennen en crosses abusen.
Hoe kun je ooit verliezen.![]()
![]()
Want?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je zo speelt verlies je altijd. Of de uitslag nou 3-0, 2-2 of 1-4 is![]()
Wel een dramatisch cross abuse team dit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:32 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maken, traantjes drogen. Hard rennen en crosses abusen.
Hoe kun je ooit verliezen.
1. Lewa is echt niet bijzonder in de lucht in dit spel
2. Je wil rennen en crossen maar Gundo is niet snel voor een winger en heeft geen bijzondere cross
3. Doumbia moet gaan crossen met zijn weak foot en 45 cross? Succes
4. Sven
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 11-01-2014 11:22:27 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een dramatisch criss abuse team dit.
1. Lewa is echt niet bijzonder in de lucht in dit spel
2. Je wil rennen en crossen maar Gundo is niet snel voor een winger en heeft geen bijzondere cross
3. Doumbia moet gaan crossen met zijn weak foot en 45 cross? Succes
4. Sven
5. futhead____
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wees blij dat ze dit soort zaad teams niet op wefut makenquote:![]()
vannacht met me dronken hoofd IFcampagnaro gekocht![]()
#FreeTrapz![]()
Voor het eerst sinds deze FIFA dat mijn TP al dagen leeg is. Het is een schande eigenlijk, maar ja, geen tijd gehad om te traden. Beter crasht alles nog harder als TOTY er is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ja dan gaan we allemaal dure spelers goedkoop oppikken om vervolgens toch voorbij gesneld te worden door sterling en dyerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:31 schreef DuTank het volgende:
Voor het eerst sinds deze FIFA dat mijn TP al dagen leeg is. Het is een schande eigenlijk, maar ja, geen tijd gehad om te traden. Beter crasht alles nog harder als TOTY er is.![]()
#FreeTrapz![]()
Hahah grapjas, ik ga die spelers dan juist later voor duurder verkopen. De enige speler die zijn 300k waard was, was IF Balotelli vorig jaarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan gaan we allemaal dure spelers goedkoop oppikken om vervolgens toch voorbij gesneld te worden door sterling en dyer![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prijzen zullen niet veel duurder wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah grapjas, ik ga die spelers dan juist later voor duurder verkopen. De enige speler die zijn 300k waard was, was IF Balotelli vorig jaar![]()
Zit wat in inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wees blij dat ze dit soort zaad teams niet op wefut maken![]()
vannacht met me dronken hoofd IFcampagnaro gekocht![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GoedemorgenFeyenoord Rotterdam![]()
Ja sowieso, komt technisch echt veel te kort, en het gebrek aan een goede voorzet en snelle actie is ook frustrerend. Hij pakt zo nu en dan natuurlijk wel zijn goaltje mee, maar heb daar liever een snelle dribbelaar met een actie. Goals worden door Emenike en Sow wel gemaakt.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:18 schreef Fuszy het volgende:
YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLekkaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
IF Pjanic is ook niet helemaal de man op CF in 433 (5)
IF Mertens maar probereni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Laat me weten hoe die speelt. En in wat voor team je hem hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef el-blanchito het volgende:
IF Mertens maar proberen![]()
Geen inspiratiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Laat me weten hoe die speelt. En in wat voor team je hem hebt.
Wil zoveel spelers nog proberen/combineren, Mertens/Dos Santos/James Rodriguez/Feghouli
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kijken of dit wat isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:21 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen inspiratie
Wil zoveel spelers nog proberen/combineren, Mertens/Dos Santos/James Rodriguez/Feghouli
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:32 schreef Fuszy het volgende:
Wat is de prijs voor 100k coins op de ps3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als West Ham deze 2 verkoopt spelen we volgend seizoen gegarandeerd Championship.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]Ah thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Als West Ham deze 2 verkoopt spelen we volgend seizoen gegarandeerd Championship.
Feyenoord Rotterdam![]()
In welk team had je hemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef Zhano het volgende:
Ik had die Gonzalo Rodríguez IF gekocht, en toen kwam ik er pas achter dat het een midget is.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nog nergens. Maar een Argentijn kan ik altijd wel ergens kwijtquote:Maar niet als ie 1m78 is als CB...
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]We?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Als West Ham deze 2 verkoopt spelen we volgend seizoen gegarandeerd Championship.![]()
![]()
Yup. Is mn buitenlandse clubquote:Moet wel zeggen dat mochten ze ooit officieel tegen Heerenveen spelen dat ik dan gewoon 100% voor Heerenveen ben.
![]()
Dinsdag ook maar ff oppikkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
IF Bonucci is ook dirt cheap zeg![]()
![]()
Had jou volgens mij nog nooit zien posten over West Ham eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yup. Is mn buitenlandse clubMoet wel zeggen dat mochten ze ooit officieel tegen Heerenveen spelen dat ik dan gewoon 100% voor Heerenveen ben.
Wel leuke club dat West Ham![]()
![]()
Ben niet zo'n Tbakkertquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had jou volgens mij nog nooit zien posten over West Ham eigenlijk.
Wel leuke club dat West HamDe meeste mensen hier hebben voorkeur voor bijv Chelsea of Arsenal (die ook gewoon mooi spelen) dus dan ga ik er niet elke keer tussen lopen blèren met West Ham dingetjes.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zal wel hard richting discardwaarde gaan![]()
![]()
Ik ben in Engeland meestal voor het team met de leukste spelers heb niet echt een favoriete club. Liverpool volg ik door Suarez en Chelsea zie ik graag spelen door Oscar, Ramires en Willianquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben niet zo'n TbakkertDe meeste mensen hier hebben voorkeur voor bijv Chelsea of Arsenal (die ook gewoon mooi spelen) dus dan ga ik er niet elke keer tussen lopen blèren met West Ham dingetjes.
[..]
Laten we het hopen![]()
Over wat?quote:
Bij de eerste paar seconden van dit filmpje moest ik aan Trapz denken
http://www.dumpert.nl/med(...)ikke_tettenwijf.html![]()
Of ik hem zal maken of nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Over wat?
Bij de eerste paar seconden van dit filmpje moest ik aan Trapz denken
http://www.dumpert.nl/med(...)ikke_tettenwijf.html![]()
dan let je niet opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had jou volgens mij nog nooit zien posten over West Ham eigenlijk.
Wel leuke club dat West Ham![]()
![]()
Die CF speelt in die formatie toch nog steeds meer als een spits? Keren dat ik met die formatie speelde (en met 4312) kwam het steeds zo uit dat de CF aan het einde van iedere aanval stond (en moest kunnen koppen)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:42 schreef el-blanchito het volgende:
IF Mertens maar proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ik echt geniaal vind aan de Engelse supporters zijn die liedjes enzo. Wat er ook gebeurt, ze verzinnen altijd wel iets.
West Ham fans gegen Man City (6-0 verloren) van de week:
Deze hoor je ook vaak:
Blijven zingen en ouwehoeren als je kansloos achter staat:
![]()
Die laatste is supertof jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef Zhano het volgende:
Wat ik echt geniaal vind aan de Engelse supporters zijn die liedjes enzo. Wat er ook gebeurt, ze verzinnen altijd wel iets.
Deze hoor je ook vaak:
Deze ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt he. Hoe meer van deze shit ik zie hoe meer ik weer naar Engeland wil voor wat wedstrijdjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die laatste is supertof ja
Deze ook![]()
![]()
die laatstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef Zhano het volgende:
Deze hoor je ook vaak:
Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt, enige verschil is dat hij wel vaker in de voeten aanspeelbaar is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die CF speelt in die formatie toch nog steeds meer als een spits? Keren dat ik met die formatie speelde (en met 4312) kwam het steeds zo uit dat de CF aan het einde van iedere aanval stond (en moest kunnen koppen)i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Type Lewandowski lijkt me perfect eigenlijk voor die rolquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Klopt, enige verschil is dat hij wel vaker in de voeten aanspeelbaar is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of Berbatov (ondanks z'n low/low)quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Type Lewandowski lijkt me perfect eigenlijk voor die roli'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jup. Eigenlijk alle spitsen met goede passing. Ibra en RvP ook. En voor een iets andere invulling lijken Di Natale en Tevez me ook erg goed. Net als Rooney.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Of Berbatov (ondanks z'n low/low)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoietsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Eigenlijk alle spitsen met goede passing. Ibra en RvP ook. En voor een iets andere invulling lijken Di Natale en Tevez me ook erg goed. Net als Rooney.
Heel nobel om Riise en Per erin te zetten, maar ik zou het niet aandurvenquote:
En een linkspoot op RW zou ook wel lekker zijn. Ik had hem toen met Reus - Lewa - IF Auba..dat werkte ook wel aardig. Ben alleen geen Auba fan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
-Het is een heldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam die trage Riise?
-giant throw in
-schotkracht
-het is een held
ben je pool fan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
-Het is een held
-giant throw in
-schotkracht
-het is een held![]()
Mensen hier ervaring met Kongolo trouwens? Ik vind Rekik toch niet echt super..schuldig aan de meeste tegengoals bij mij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leek me wel een leuk team zo, heb even gekeken net naar Per's Pace, 40quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel nobel om Riise en Per erin te zetten, maar ik zou het niet aandurven
En een linkspoot op RW zou ook wel lekker zijn. Ik had hem toen met Reus - Lewa - IF Auba..dat werkte ook wel aardig. Ben alleen geen Auba fan.
Ik draai Lui en Per wel om, dan komt het vast goedi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
True. Maar sinds ie zo weinig pace heeft speel ik niet meer met m. Toen het nog in de 70 zat was het nog enigzins verantwoord. En dan nog die slome Duitser ernaast zodat je ook niemand hebt die het kan goedmakenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
-Het is een held
-giant throw in
-schotkracht
-het is een held![]()
![]()
Anders pak ik wel Kolarov, ik hou wel van spelers met een goede trapquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
True. Maar sinds ie zo weinig pace heeft speel ik niet meer met m. Toen het nog in de 70 zat was het nog enigzins verantwoord. En dan nog die slome Duitser ernaast zodat je ook niemand hebt die het kan goedmaken
Snap niet dat ze Goran Popov zo traag hebben gemaakt:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Anders pak ik wel Kolarov, ik hou wel van spelers met een goede trap
Anders was dat wss mn vaste LB![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:43 schreef ThadCastle het volgende:
http://purelyfootball.com(...)l-wide-vs-hull-city/
Deze was ook grappig![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:26 schreef Zhano het volgende:
Blijven zingen en ouwehoeren als je kansloos achter staat:![]()
![]()
![]()
Dat volk bij het darten is ook altijd geniaal. Sowieso Britten.Alhoewel, Britse vrouwen
en dat eten daar
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ook.. vorig jaar waren rond deze tijd al lang transfers uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:58 schreef Zhano het volgende:
Ik kijk trouwens meer uit naar wat transfer-kaartjes dan die TOTY meuk![]()
zo'n ontbijtje daar is prima te pruimenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat volk bij het darten is ook altijd geniaal. Sowieso Britten.Alhoewel, Britse vrouwen
en dat eten daar
Feyenoord Rotterdam![]()
Is dat zo? Ik vergeet dat altijd weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook.. vorig jaar waren rond deze tijd al lang transfers uit.Is ook alweer een jaar (goh
) geleden.
![]()
Ik heb het laatst nog opgezocht maar ze brachten toen in november al wat transfers uit en begin januari. De eerste UPs kwamen begin februari.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vergeet dat altijd weerIs ook alweer een jaar (goh
) geleden.
![]()
UPs boeien me op zich niet zo, tenzij het bronze > silvers zijn zoals Paredes vorig jaarGaat me meer om de nieuwe mogelijkheden qua dubbellinks enzo.
![]()
Neen, maar dit is toch ook de eerste transferperiode?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:07 schreef Confetti het volgende:
Hebben ze dit jaar überhaupt één transfers doorgevoerd? Luie honden.Vraag me wel af of spelers als Kondogbia enzo dan nu ook weer terug in FUT komen. Vroeger kon je die zeroweights zien bij UDB, kan ze nu niet vinden.
![]()
Ze hebben ook geen spelers uit packs gehaald en dat deden ze vorig jaar wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen, maar dit is toch ook de eerste transferperiode?Vraag me wel af of spelers als Kondogbia enzo dan nu ook weer terug in FUT komen. Vroeger kon je die zeroweights zien bij UDB, kan ze nu niet vinden.
![]()
Mijn verwachting is dat ze het straks allemaal aan het einde van de transferperiode doen. Ook om van die rare huurconstructie-fails te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen spelers uit packs gehaald en dat deden ze vorig jaar wel.![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2729522.pagequote:FC Barcelona players who will travel to Zurich: Messi, Iniesta, Xavi, Alves & Neymar (because he's nominee for the goal of the year)
Real Madrid players who will travel to Zurich: Cristiano Ronaldo & Sergio Ramos
FC Bayern players who will travel to Zurich: Neuer, Ribéry & Lahm
And obviously Ibra will be the 3rd striker of the TOTY. So we have 10 of the 11 players... all the team except a defender (I think that it will be Kompany or Thiago Silva)
Best bizar als er zelfs nu 4 Barca spelers inzitten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
* Zhano mompelt iets over Colombianen met Serie A CB's.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand nog een leuk OP goedkoop 3-5-2 teampje voor mij?![]()
Ja denk dat ik gewoon die kant maar op gaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
* Zhano mompelt iets over Colombianen met Serie A CB's.![]()
Nee man. Is niet bizar.. dat hoort.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:15 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2729522.page
[..]
[ afbeelding ]
Best bizar als er zelfs nu 4 Barca spelers inzitten![]()
Xavi, Dani Alves en Ramos![]()
Waar zijn bijvoorbeeld Lewandowski of Schweinsteiger of Bale?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:15 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2729522.page
[..]
[ afbeelding ]
Best bizar als er zelfs nu 4 Barca spelers inzitteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Xavi hoort er sowieso echt niet in dit jaar, maar ja..toch veel blinde stemmen blijkbaar. Schwein zou ik dan op zijn plek zetten. En anders nog eerder Bale ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waar zijn bijvoorbeeld Lewandowski of Schweinsteiger of Bale?
Lewa heeft veel concurrentie. Qua prestaties hoort Messi er eigenlijk ook niet echt in dit jaar, maar dat hij er wel in zit begrijp ik dan nog wel. Ik snap niet echt dat er niemand verbaasd lijkt te zijn over het ontbreken van Robben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat iedereen toch vooral het laatste kwartaal in het hoofd heeft zittenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Xavi hoort er sowieso echt niet in dit jaar, maar ja..toch veel blinde stemmen blijkbaar. Schwein zou ik dan op zijn plek zetten. En anders nog eerder Bale ook.
Lewa heeft veel concurrentie. Qua prestaties hoort Messi er eigenlijk ook niet echt in dit jaar, maar dat hij er wel in zit begrijp ik dan nog wel. Ik snap niet echt dat er niemand verbaasd lijkt te zijn over het ontbreken van Robben.![]()
![]()
Xavi had er uit gemoeten en dan Robben ofzo. Het ligt er ook maar aan waar je hem neerzet. als rechtsbuiten of middenvelder. Hoe dan ook heeft hij flinke concurrentiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Xavi hoort er sowieso echt niet in dit jaar, maar ja..toch veel blinde stemmen blijkbaar. Schwein zou ik dan op zijn plek zetten. En anders nog eerder Bale ook.
Lewa heeft veel concurrentie. Qua prestaties hoort Messi er eigenlijk ook niet echt in dit jaar, maar dat hij er wel in zit begrijp ik dan nog wel. Ik snap niet echt dat er niemand verbaasd lijkt te zijn over het ontbreken van Robben.Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon 3 verdedigers, dus Alves eruitquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lewa heeft veel concurrentie. Qua prestaties hoort Messi er eigenlijk ook niet echt in dit jaar, maar dat hij er wel in zit begrijp ik dan nog wel. Ik snap niet echt dat er niemand verbaasd lijkt te zijn over het ontbreken van Robben.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
hoi ben je nieuw?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kun je btw de gewone en IF versie van een speler in je club hebben?
wat is je team?![]()
Yupquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kun je btw de gewone en IF versie van een speler in je club hebben?Feyenoord Rotterdam![]()
De snelstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Welke spits?
- Muriel
- Robinho
- Di Natale
- Ryder
- Eder
- Insigne
- Lopez
- Ranegie
Feyenoord Rotterdam![]()
Insigne kan nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Welke spits?
- Muriel
- Robinho
- Di Natale
- Ryder
- Eder
- Insigne
- Lopez
- Ranegie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je mn andere team gezien?quote:Pace boeit me niet zo. Alleen denk dat Muriel de sterkste is van het stel, na Ranegie.
![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je mn andere team gezien?Pace boeit me niet zo. Alleen denk dat Muriel de sterkste is van het stel, na Ranegie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hoezo eigenlijk? Ik zag 'm net op se7ensinsquote:So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me![]()
Hij solliciteerde expres naar een ban door porn gifs te posten. 100x dezelfde.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk?
Ik mis hem![]()
iets met 1000 porno gifjes heb ik gehoord. Heb het niet gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk?
Ik mis hemFeyenoord Rotterdam![]()
Awww net gemistquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij solliciteerde expres naar een ban door porn gifs te posten. 100x dezelfde.
Hoe lang is hij nog gebanned?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Zat gisteren bij een vriend even te futten, ging op zich niet slecht. Haalden voor het eerst divisie 1 met zijn 2en. Op een gegeven moment zegt hij... Ach weet je wat, ik maak wel een pakje open...
Neymar![]()
Ik heb denk ik al serieuws 400k aan pakjes opengemaakt en het beste wat ik heb gekregen is Hulk...![]()
Hij had een ban voor een half jaar geloof ik, zullen nu 2 maanden van voorbij zijn?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Awww net gemist
Hoe lang is hij nog gebanned?
Zie bovenstaande![]()
Perm ban hopelijk. Hij kwam nog terug met een kloonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Awww net gemist
Hoe lang is hij nog gebanned?![]()
Zo gaat het altijd.. misschien familie van Maver.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat gisteren bij een vriend even te futten, ging op zich niet slecht. Haalden voor het eerst divisie 1 met zijn 2en. Op een gegeven moment zegt hij... Ach weet je wat, ik maak wel een pakje open...
Neymar![]()
Ik heb denk ik al serieuws 400k aan pakjes opengemaakt en het beste wat ik heb gekregen is Hulk...![]()
Zei ik net ook al met Insigne ja..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:35 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik m nog even in de squadbuilder gooi terwijl mn webapp vastlooptAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuh, lijkt me prima op die elfde speler na.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team. tips?
Op die elfde speler na![]()
Wel een erg verdedigend middenveld denk ik? Nu moet echt alles van die voorste 3 komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:41 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team. tips?
Op die elfde speler naAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon zelf opkomen met Fer en Diaby.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een erg verdedigend middenveld denk ik? Nu moet echt alles van die voorste 3 komen.![]()
True. Ik ga even kijken of ik nog spelers heb. Heb bijna alles gediscard om packs te kopenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een erg verdedigend middenveld denk ik? Nu moet echt alles van die voorste 3 komen.
Kan ook nog een andere formatie kiezen. Heb wel een rechts en linksbuitenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik heb geen ervaring met deze formatie, maar ik denk dat die buitenste CM's toch wel wat snelheid en voetballend vermogen moeten hebben?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
True. Ik ga even kijken of ik nog spelers heb. Heb bijna alles gediscard om packs te kopen
Kan ook nog een andere formatie kiezen. Heb wel een rechts en linksbuitenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is Hazard toch goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet niet hoe de formatie werkt. Als de bruyne niet zo diep speelt hoeft het nog niet eens. Kan je gewoon rustig combineren richting spitsen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met deze formatie, maar ik denk dat die buitenste CM's toch wel wat snelheid en voetballend vermogen moeten hebben?
Heb ook nog deze held:
Feyenoord Rotterdam![]()
Discarden, kun je wat spelers kopen die er wel wat van bakken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de formatie werkt. Als de bruyne niet zo diep speelt hoeft het nog niet eens. Kan je gewoon rustig combineren richting spitsen.
Heb ook nog deze held:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Discarden, kun je wat spelers kopen die er wel wat van bakken.
Feyenoord Rotterdam![]()
Valt ook wel mee, buiten de kans van Oscar om hebben ze niet echt kansen gecreëerd via het middenveld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goeie aanval, Luiz speelt goed op het middenveld en dat hakje van Cole was ook niceHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ze hebben sws amper kansen gecreerd maar Luiz speelt wel goed. Hij is geen CAM hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, buiten de kans van Oscar om hebben ze niet echt kansen gecreëerd via het middenveld.Geel voor Cahill. Klettenburch losert
![]()
Maar het spel moet wel via het middenveld naar voren. Sowieso Ramires en Luiz naast elkaar tegen Hull is matig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze hebben sws amper kansen gecreerd maar Luiz speelt wel goed. Hij is geen CAM heHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Luiz speelt juist vet veel naar voren. Wie moet er dan spelen volgens jou?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar het spel moet wel via het middenveld naar voren. Sowieso Ramires en Luiz naast elkaar tegen Hull is matig.![]()
Mourinho speelt weer dat bullshit tactiek net als met Real tegen kleine tegenstanders, Khedira - Xabi Alonso. Met 2 spitsen spelen was niet erg geweest.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Luiz speelt juist vet veel naar voren. Wie moet er dan spelen volgens jou?Hala Madrid !
alsjeblieft niet. Niet Eto'o erbij, die kan (bijna) niksquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mourinho speelt weer dat bullshit tactiek net als met Real tegen kleine tegenstanders, Khedira - Xabi Alonso. Met 2 spitsen spelen was niet erg geweest.![]()
![]()
Torres loopt echt op een eiland zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
alsjeblieft niet. Niet Eto'o erbij, die kan (bijna) niksHeeft echt niks gedaan.
Hala Madrid !
Hij speelt ook slecht. Verliest veel ballen en normaal is hij zelf wat actiever etc..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Torres loopt echt op een eiland zoHeeft echt niks gedaan.
Maar Chelsea speelt gewoon slecht![]()
![]()
Kan je bij costum tactics instellen dat een spits (workrates high med) gewoon in de spits blijft staan? Hij blijft maar terugzakken![]()
![]()
We lose every weeeek! You're not something special, we lose every week!![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)a/6_0_verliezen.html![]()
FUT OP DE PCquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:26 schreef Topiek het volgende:
We lose every weeeek! You're not something special, we lose every week!![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)a/6_0_verliezen.html![]()
![]()
Oh ja, en een repost.Feyenoord Rotterdam![]()
Over beide feiten geef ik geen neukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
FUT OP DE PC![]()
![]()
Oh ja, en een repost.![]()
![]()
Wel een baas TorresHele wedstrijd geen schot en dan scoren
Hala Madrid !
Dit soort dribbels heeft hij dit seizoen veel meer, of ze komen gewoon beter uit dan eerst hahaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:28 schreef BDIL het volgende:
Wel een baas TorresHele wedstrijd geen schot en dan scoren
![]()
Als hij versnelt dan is hij meestal een verdediger kwijt met zijn stappen alleen het afronden is niet altijd aanwezig zoals nu.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit soort dribbels heeft hij dit seizoen veel meer, of ze komen gewoon beter uit dan eerst hahaHala Madrid !
inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schurrle, Lampard en Cole al hehe![]()
Nog ff door dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:36 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea spelers uit me club,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: