Fappen is lekker. Gewoon door blijven gaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen spijt van, dat is leuk en gezellig en variatie in gedachtegang.
Maar ehh ja fappen
als je deze keer je reet maar in je broek houdtquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:07 schreef J.James het volgende:
ik verveel me
weten jullie iets wat ik kan gaan doen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je deze keer je reet maar in je broek houdt
dankje
Maar ik fap op de verkeerde dingen! En ik wil gewoon die challenge halen zodat ik zelfvertrouwen krijg.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fappen is lekker. Gewoon door blijven gaan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dankje
waar fap je dan op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik fap op de verkeerde dingen! En ik wil gewoon die challenge halen zodat ik zelfvertrouwen krijg.
Je fapt op je nichtjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik fap op de verkeerde dingen! En ik wil gewoon die challenge halen zodat ik zelfvertrouwen krijg.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Documentaires kijken, een boek lezen, een film kijken of gamen.
DM maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet te zeggen
erotische verhalenquote:
Je kunt het toch niet onderbouwenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ik het maar een kutuser vind?
Dat doe ik altijd al hoor. Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |