bak een cakequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
ik moet de tijd zien te doden tot ongeveer 0:00
en ik verveel mij nu al
kutleven
Ach, soms wil je ook wel eens wat andersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Jimbo laat Sof eens met rust. Ik bied mijn kontje wel aan...
Nu verder fietsen. Kusjes
drinkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
en ik verveel mij nu al
kutleven
Ga gamen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
en ik verveel mij nu al
kutleven
kenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja
[quote]Op zaterdag 11 januari 2014 19:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb je hier ook gewoon hoor
ja dat zal het wel worden maar ik weet niet watquote:
wat was het ook al weerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
Hoi sofje, dit is typisch. Hij woont ongeveer in dezelfde omstandigheden als jijzelf, maar dan in een dorp bij rotterdam. Deze jongen is slechts een paar jaar ouder en studeert in onze mooie stad.
Jullie zouden een leuk stel maken
Zelfde soort milieu enzo
ali el khattabi woonde bij mij in het dorpquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Ik woon ook heel mooi. En een bekend iemand woont schuin tegenover mij. Slechts een weiland scheidt ons.
Ach, doe eens rustig aan met derquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat was het ook al weer
voor een nacht je of 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi![]()
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Van Bronckhorst bij mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
ali el khattabi woonde bij mij in het dorp
Eerst zei je dat we wel bij elkaar pasten voor een nachtje of tweequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoi sofje, dit is typisch. Hij woont ongeveer in dezelfde omstandigheden als jijzelf, maar dan in een dorp bij rotterdam. Deze jongen is slechts een paar jaar ouder en studeert in onze mooie stad.
Jullie zouden een leuk stel maken
Zelfde soort milieu enzo
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, doe eens rustig aan met derwat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi![]()
![]()
![]()
niet zo serieusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je woont zelf in de Randstad muts.
ze weet het nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst zei je dat we wel bij elkaar pasten voor een nachtje of twee
Godver ik moet mn snavel eens houden (hihi snavelquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst zei je dat we wel bij elkaar pasten voor een nachtje of twee
Het was een compliment, neem hem !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |