naar mij mening was de sfeer er inmiddels wel uit. het was nu constant;quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik vind iedereen wel tof trouwens. Kon altijd wel lachen om de discussies tussen Kapiteintje en HMF. Maar het was inderdaad wel iets té.
ja ik ben vliefd op sof's vriendinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent dan ook heteroseksueel
tot zover ik weet
wie is robinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naar mij mening was de sfeer er inmiddels wel uit. het was nu constant;
C_A vertelt iets in de groep, iedereen zegt ok of oké , dan vertelt hmf een verhaal, iedereen weer ok of oké , dan gaat het heel lang over bitcoins, daarna over hoe succesvol iemand wle niet is of inkomen, dan maakt sjaak een opmerking erover, dan heb je weer 200 'rebelse' post waar niemand iets van meent en dan tussendoor heb je kapi die zn mening er tussendoor wil duwn.
verder zegt de rest vrij weinig, ja robin afentoe
tot zover de laatste 3 maanden van de WA
en ik op jouquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ben vliefd op sof's vriendin
ezellquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ben vliefd op sof's vriendin
incrowd dit datquote:
nee op james tochquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
nee grapje ik ben verliefd op wooninck boh
Gelukkig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Hm, matig maar ik snap wel wat er grappig aan is.
picsquote:
Ja, oké. Klopt wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
naar mij mening was de sfeer er inmiddels wel uit. het was nu constant;
C_A vertelt iets in de groep, iedereen zegt ok of oké , dan vertelt hmf een verhaal, iedereen weer ok of oké , dan gaat het heel lang over bitcoins, daarna over hoe succesvol iemand wle niet is of inkomen, dan maakt sjaak een opmerking erover, dan heb je weer 200 'rebelse' post waar niemand iets van meent en dan tussendoor heb je kapi die zn mening er tussendoor wil duwn.
verder zegt de rest vrij weinig, ja robin afentoe
tot zover de laatste 3 maanden van de WA
Vriend van Don.quote:
heb geen vriendinquote:
mja vond t eerst wel gezellig, maar nu niet meer zo, daarom was ik er ook uitgegaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, oké. Klopt wel.
Ik had volgens mij echt 100 berichten geplaatst op een totaal van 50.000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |