ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef Jimbo het volgende:
9k ga zo (weer) aan seizoen 1 van TBBT beginnen
Littlerabbit vindt dit leuk
hey haterquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
wejo ik las beetje uit vorige topic
wat een dramaqueens zijn jullie
stelletje aanstellers hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
kweenie iets met een penisquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stelletje aanstellers he
(wat is er gebeurd?)
quote:
mannen gingen huilenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
stelletje aanstellers he
(wat is er gebeurd?)
?quote:
TYPISCH zeker weer !quote:
Ik wel, sinds ik flessen wodka van onder de 5 euro heb gedronken weet ik hoe vies die zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik proef werkelijk geen/weinig verschil tussen al die soorten
penisquote:
nee hij juist nietquote:
nouen, dronken word je van beide, dus goedkoop mogelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, sinds ik flessen wodka van onder de 5 euro heb gedronken weet ik hoe vies die zijn.
we dachten eigenlijk dat het best rustig was zonder jou :s :Squote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
Daarom ook die flessen van 5 euro ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouen, dronken word je van beide, dus goedkoop mogelijk
ja, ik was erg onder de indruk van de verschillende postsquote:
10 euro flessen van de gall&gall zijn prima te drinken. Misschien moet ik wat naast elkaar zetten om te proevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wel, sinds ik flessen wodka van onder de 5 euro heb gedronken weet ik hoe vies die zijn.
ik ga vanavond ook dronken wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ook die flessen van 5 euro ja.
nee manquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we dachten eigenlijk dat het best rustig was zonder jou :s :S
nee inso doet niet meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga vanavond ook dronken worden
doe je mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |