quote:
Precies dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
Zo, nu leid ik de aandacht weer af want nu gaat iedereen weer op mij haten om de TT.
wat een visionair ben jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef Toto69 het volgende:
Zo, nu leid ik de aandacht weer af want nu gaat iedereen weer op mij haten om de TT.
ik was ook al onderweg naar joeptoep voor dit liedjequote:
Geen idee, ik wilde iets gemeens zeggen en toen kwam ik daar op uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
Typisch, wat ben jij voor sukkel. Waarom geef je iemand vlees die 't niet wil terwijl je ook gewoon zelf meer kan hebben?
Niets mis mee inderdaad. Beetje naar paupers gluren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inso, ik zag hier een reclame van op MTV, kan even geen nl site vinden maar eh, dit dus:
http://www.mtv.pl/newsy/43450-ogladaj-warsaw-shore
Wat vind jij hier van?Mij lijkt het geniaal.
Je begint soft te worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde iets gemeens zeggen en toen kwam ik daar op uit.
Ik heb het idee dat polen net dat tandje harder kunnen gaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee inderdaad. Beetje naar paupers gluren.
Oh oké, ga je nu eten maken voor mij? Ik wil iets met spinazie en champignonnekes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde iets gemeens zeggen en toen kwam ik daar op uit.
kom je het dan ook nog halenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh oké, ga je nu eten maken voor mij? Ik wil iets met spinazie en champignonnekes.
Terecht ofcourse.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:
Al die haat die ik teruglees in Sherlock.
Voeding
Oh, jamaar ik heb de ingrediënten hier thuis liggen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
kom je het dan ook nog halen
ik heb niks op de planning staan tot 0:00
wat zei ze?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik las zelfs van sof.
Lekker schijnheilig.
Jezelf sherlockenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Toto69 het volgende:
Al die haat die ik teruglees in Sherlock.
Voeding
ja, om naar den haag te reizen om voor jou te koken gaat mij toch ietwat te verquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, jamaar ik heb de ingrediënten hier thuis liggen..
badassquote:
Dat is wel gemeen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch geen haat? Overdreven weer hoor. Ow wacht.
ik snap je punt nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snijd niet om mensen die ik niet ken
Jammer.. Dan ga ik zelf maar eens beginnen blaa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, om naar den haag te reizen om voor jou te koken gaat mij toch ietwat te ver
Klopt, je hebt geen punt.quote:
goldstrikequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, je hebt geen punt.
In ander nieuws, ik heb zo fissa, wat voor een drank zal ik halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |