quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Maar ik mocht toch niet van IBquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Oognip het volgende:
OP kan aangepast wordenHup aan het werk Roos! Nu je toch uit de keuken bent
Lelijkerd dat het isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar ik mocht toch niet van IB
Lillik he
Jij had 'm in ieder geval niet aanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lelijkerd dat het is
Sowieso, mannen die de broek aan denken te hebben
Daar druk je hem meteen goed mee uit. Denken......quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lelijkerd dat het is
Sowieso, mannen die de broek aan denken te hebben
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar druk je hem meteen goed mee uit. Denken......![]()
Ik had niksssssssssssssssssquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Greys het volgende:
Had Lays eigenlijk ook zo'n bak water met sla?
Goed gezien! Knap van jequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij had 'm in ieder geval niet aan
Ja he, eerst had ik staan 'mannen die de broek aan hebben', maar dat is natuurlijk de reinste onzin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar druk je hem meteen goed mee uit. Denken......![]()
-2 euro. Dat sowiesoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Hoeveel fooi hebben jullie achtergelaten?
Als theeheeeeeeeeeeeeeequote:
10 euro!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:31 schreef Cat22 het volgende:
10 euroquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:31 schreef Cat22 het volgende:
laat ze lullen johquote:
Ik heb er geen seconde om gezeurd dat het te weinig was, be proud!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Nee ik had gewone theequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als theeheeeeeeeeeeeeee
Nip had muntthee, dat was echt zo'n vissenkom met groen
Dat moest er nog eens bij komenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er geen seconde om gezeurd dat het te weinig was, be proud!
ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
laat ze lullen joh![]()
Vond het supertof dat je er was!
Volgende keer mag je pas komen als je 20 euro neerlegt hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Spinaziequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als theeheeeeeeeeeeeeee
met goudvis zoals Candaasje of met koi karper zoals Roos?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als theeheeeeeeeeeeeeee
Moest Greys niet een beetje huilen?quote:
Nou ik vind het wel eens genant als je ergens met zijn zessen eet en er dan uiteindelijk 4 euro fooi bij zit ofzoquote:
Proud!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Roos wilde mij als fooi aan die eigenaar gevenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest Greys niet een beetje huilen?![]()
Als de wieven gaan Shabu-en moeten we onze fooibereidheid altijd weer afstemmen.
Prima, weten we dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel eens genant als je ergens met zijn zessen eet en er dan uiteindelijk 4 euro fooi bij zit ofzo![]()
Dan gooi ik het er zelf wel bij desnoods, hoor
Joehoe:quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moest Greys niet een beetje huilen?![]()
Als de wieven gaan Shabu-en moeten we onze fooibereidheid altijd weer afstemmen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind fooi sowieso onzinquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel eens genant als je ergens met zijn zessen eet en er dan uiteindelijk 4 euro fooi bij zit ofzo![]()
Dan gooi ik het er zelf wel bij desnoods, hoor
We hadden beter Roos kunnen geven, dan had die eigenaar nog keukenhulp gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Roos wilde mij als fooi aan die eigenaar geven
Jahaaaa!quote:
Dan pas?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:28 schreef Toekito het volgende:
Oh volgend jaar 11 januari weer een meet?!
dus dat!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind fooi sowieso onzindie mensen doen gewoon hun werk.
past dat met dr dikke reet danquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We hadden beter Roos kunnen geven, dan had die eigenaar nog keukenhulp gehad![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als meneer Vlucht 7KLJ86 5 euro neerlegt op het nachtkastje waardeer je dat ook niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee want zo goedkoop ben ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als meneer Vlucht 7KLJ86 5 euro neerlegt op het nachtkastje waardeer je dat ook niet?
Jouw en mijn baan zijn ook geen banen waar je fooi krijgt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dat!
Ik krijg ook geen fooi als ik netjes ja en amen zeg
daar kom ik vaker dus dan vind ik het persoonlijk anders dan vandaag.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Bv types als Henk en Peter moeten het er voor een groot deel toch wel van hebben bv, met de prijzen die ze hanteren. Dat houd ik altijd een beetje in mijn achterhoofd.
Maar wat ik zeg, dan leg ik het er zelf wel bij, als ik het een genant bedrag vind
Ik krijg ook nooit fooiquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Greys het volgende:
Jouw en mijn baan zijn ook geen banen waar je fooi krijgt.
Niet te vergelijken
ohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw en mijn baan zijn ook geen banen waar je fooi krijgt.
Niet te vergelijken
Ja die jongen heeft geen realistisch beeld van die prijzen. Ik doe zo mijn best om hem dat bij te brengen maar jaquote:
Wij hebben 2,50 neergelegd hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Ah, Yashaaa, Toek en Nip hebben in ieder geval geen fooi betaald.![]()
Welke kniepert heeft nog meer geen euro bijgelegd?
Ikke.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
jawel....heb 30 neergelegd ipv 28 en nog iets.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Komt door de thee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel....heb 30 neergelegd ipv 28 en nog iets.
Heb wel betaaldquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wij hebben 2,50 neergelegd hoor
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ikke.CheapskateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
jawel....heb 30 neergelegd ipv 28 en nog iets.
Zoals iedereen. Maarja Laysa en dr thee hé
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Sorryquote:
tegen Muck zei ik dat nooit. Ik keek wel uit. Die stompte me zo in elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen vriendin hebt
Is Muck een vrouwtje?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
tegen Muck zei ik dat nooit. Ik keek wel uit. Die stompte me zo in elkaar.
er is nog een cassis vermist van Yasha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Awwww! Nu gaat iedereen zich verantwoorden.![]()
Zolang betaald is wat op de bon stond is het toch prima.Fooi is voor mij voor extragoede service, niet voor de standaard. Al doe ik ook niet moeilijk over afronden.
Was te verwachten.quote:
Zo doe ik het ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja om allemaal 28.90 te gaan betalen is ook onhandigDUs dan wordt het al gauw 30 en krijg je al gauw fooi
als je achter mij staat ziet men je niet joh.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
Há! Zit ik even de FB wall van Roos door te scrollen, zie ik dat haarook gewoon al keukenapparatuur geeft als 'spontaan cadeautje'. Jaja
Wij mannen weten wel beter
![]()
je hebt geen ballen lafaard.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toek noemt je dik. Ik heb je nergens dik genoemd
je vergeet oud!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Greys het volgende:
We zijn allemaal dik en lillek en flets en traag en man
Die had Oognip verduisterdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:40 schreef Toekito het volgende:
er is nog een cassis vermist van Yasha.
Jij bent heul geen man!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Greys het volgende:
Je vergeet lang, mevrouw 2-bij-2quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Greys het volgende:
Nou, nou moet je niet overdrijven hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent heul geen man!![]()
![]()
Of unne verrekt goeie omgebouwde.
Ik lijk op Paul Groot èn op Rick Engelkes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent heul geen man!![]()
![]()
Of unne verrekt goeie omgebouwde.
1.82 bij 2 dan nog altijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je vergeet lang, mevrouw 2-bij-2
Stokje in je oogbal werkt ook verrekt goed hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lijk op Paul Groot èn op Rick Engelkes.
Het is dat er stokjes waren ipv messen....
Oognip had vast wel een mes voor je.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oogbal op het bittergarnituurtjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stokje in je oogbal werkt ook verrekt goed hoor
quote:
Ja, en dat heeft ze Greys zelfs aangebodenquote:
en dat zou al enorm knap zijn.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Greys het volgende:
Nip d'r mes kon ik hooguit een deuk mee in mijn pols krijgen
Krassen voor niet-doorzetters heet datquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Greys het volgende:
Nip d'r mes kon ik hooguit een deuk mee in mijn pols krijgen
geen idee wat ze van plan was behalve mij neersteken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is deze? Dacht ze er even Shanku Shanku van te maken ofzo?
En hoe, beste Greys, had dat jou nou precies geholpen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Greys het volgende:
Kak.
Ik had haar vork in mijn hals kunnen steken.
Denk ik nu pas aan
Beetje Oosters met een vleugje engelsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was te verwachten.![]()
Je kopje thee was niet excellent-extra-ordinair goed geserveerd?
"Haje ook gewone thee?"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Beetje Oosters met een vleugje engels
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Greys het volgende:
Kak.
Denk ik nu pas aan
Dat was niet gezellig geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Greys het volgende:
Kak.
Denk ik nu pas aan
Sssttttquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgende keer mag je pas komen als je 20 euro neerlegt hoor
Nou, 3, 3... eerder 2 en met heeeeel veel moeite een halve, zo'n beetjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In ronde 1 had ik 8 dingen, in ronde 2 nog maar 3 dingen en daarna klaar
DAN HAD IK MIJN ADAMSAPPEL ER UIT KUNNEN VORKEH!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En hoe, beste Greys, had dat jou nou precies geholpen?
Doodsverwensing. Ban.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Greys het volgende:
Kak.
Denk ik nu pas aan
Ach, jij constateert dat tenminstequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Oognip het volgende:
Dit staat er lelijker dan dat ik het bedoel
Dan moet je daar eens van te voren over nadenken. Snap je dat nou nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Oognip het volgende:
"Ik bedoelde het lelijker dan 't er staat".quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Oognip het volgende:
En wie had die tapa dan weer op moeten vreten, hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
DAN HAD IK MIJN ADAMSAPPEL ER UIT KUNNEN VORKEH!
GAST!
Whehehe jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Ik bedoelde het lelijker dan 't er staat".
Dat zou nou wel eens verfrissend zijn
Doe je expres hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Oognip het volgende:
ga je nou op alle slakken knoflook leggenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, jij constateert dat tenminste
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga je nou op alle slakken knoflook leggen
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga je nou op alle slakken knoflook leggen
Die met dat wilde haar?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef Greys het volgende:
Er was een nieuwe obert, trouwens
Wat een schatje
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
phehehe en ik gewoon niet extra knipperen
Maar ook niet recht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond je pony trouwens niet scheef
Even een uitstapje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Rewimo het volgende:
Ah, we zijn weer bij het thema lelijk aangekomen
Tot je 'm in z'n tokus ziet, dan valt het weer tegen bij die mennekes hèquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Die met dat gebrekkig Nederlands!
Ik vond het wel een liefje
Nou, miss_d weet wel waar het verschil in zit, er is op een gegeven moment nog vijf euro afgehaald door greys t.b.v. een van de aanwezigen. Totaal was 375.83 ofwel 28.91 per persoon, er was een totaal van 390 betaald, min die 5 euro, dus 385.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was onder beheer van Miss_DynastieHadden dus toch haar
moeten gijzelen
Je zat gewoon te ver wegquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond je pony trouwens niet scheef
Ik vond 'm niet aantrekkelijk-schattig, zou 'm niet doen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Tot je 'm in z'n tokus ziet, dan valt het weer tegen bij die mennekes hè
Is de schuld van IBquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef Laysa het volgende:
ff afwassen.....Geen roos of japanner te bekennen
Niet doen johquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, miss_d weet wel waar het verschil in zit, er is op een gegeven moment nog vijf euro afgehaald t.b.v. een van de aanwezigen. Totaal was 375.83 ofwel 28.91 per persoon, er was een totaal van 390 betaald, min die 5 euro, dus 385.
Ik maak dat tegenwoordig minstens drie keer per week zelf, voor bij het etenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die komkommer was wel lekker btwik luste vroegah helemaal geen komkommer maar IB maakte al wel eens van schijfjes en azijn en suiker die komkommer maar zo in grote stukken is het ook lekker
Ja die was wel liefigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Die met dat gebrekkig Nederlands!
Ik vond het wel een liefje
Dat was potdomme een dure theequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, miss_d weet wel waar het verschil in zit, er is op een gegeven moment nog vijf euro afgehaald door greys t.b.v. een van de aanwezigen. Totaal was 375.83 ofwel 28.91 per persoon, er was een totaal van 390 betaald, min die 5 euro, dus 385.
Ik hoorde dat hij ook niet op mannen vielquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond 'm niet aantrekkelijk-schattig, zou 'm niet doen!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij ook niet op mannen viel
Komkommerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die komkommer was wel lekker btwik luste vroegah helemaal geen komkommer maar IB maakte al wel eens van schijfjes en azijn en suiker die komkommer maar zo in grote stukken is het ook lekker
He-le-maal uit Europa jah!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat was potdomme een dure thee
Nou de rest nogquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja mijn smaakpapillen worden ook uiteindelijk volwassen
*proest*quote:
Nou ja, dat doe ik liever wel, voor je het weet heb je verhalenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, maar ze moet zich niet gaan verantwoorden hier
Volgens mij zijn het allemaal geen serieuze opmerkingen hoor, we hebben de rekening gezien toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, dat doe ik liever wel, voor je het weet heb je verhalen
IB voor al u verhalen en relletjesquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb meegeteld en alles kloptequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze noemt ons wantrouwend! De bitch!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal geen serieuze opmerkingen hoor, we hebben de rekening gezien toch?
Wantrouwend, lang, oud, dik, lelijk, flets en man.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze noemt ons wantrouwend! De bitch!
Vergeet je kraaienpoten en glimmende vlek nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wantrouwend, lang, oud, dik, lelijk, flets en man.
Ik zal een groter visitekaartje moeten
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vergeet je kraaienpoten en glimmende vlek niet
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon kleinere lettersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:04 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
ik wilde naar limburg eind feb mag dat ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:12 schreef indaha het volgende:
Het is hier alweer reuze gezellig![]()
Wij zijn ook eindelijk weer thuis,het was de moeite waard maar inderdaad jammer dat we niet iedereen gesproken hebben maar misschien een Henkmeet in mei of zo
Dat mag altijd koffie en vlaai staat klaar, voor de sushi moet je naar Weirdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wilde naar limburg eind feb mag dat ook?
Wanneer is er weer bingo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we gewoon over een week of drie ofzo een keer op een zaterdagavond bij Henk moeten neerstrijkenZonder gedoe verder en organisatie, maar gewoon een kroegavondje voor wie wil
Of we dat met 3 personen of met 23 doen maakt niet uit!
laatste zaterdag van januari?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat we gewoon over een week of drie ofzo een keer op een zaterdagavond bij Henk moeten neerstrijkenZonder gedoe verder en organisatie, maar gewoon een kroegavondje voor wie wil
Dat is altijd op donderdag, maar ik ga wel even vrijblijvend informeren of er bv (!) de eerste helft van februari een zaterdagavond is zonder feestje. Dan vraag ik zelf wel aan Joop of hij op zaterdag wil draaienquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Greys het volgende:
Oh dan kiek ik wel 'eemquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is altijd op donderdag, maar ik ga wel even vrijblijvend informeren of er bv (!) de eerste helft van februari een zaterdagavond is zonder feestje. Dan vraag ik zelf wel aan Joop of hij op zaterdag wil draaienDeden ze laatst ook een keertje.
Ik woon in de rimboe er is geen nachttrein naar Limburgquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef Greys het volgende:
Lijkt me tofquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef Greys het volgende:
Wanneer is er weer bingo?Dat is altijd op donderdag, maar ik ga wel even vrijblijvend informeren of er bv (!) de eerste helft van februari een zaterdagavond is zonder feestje. Dan vraag ik zelf wel aan Joop of hij op zaterdag wil draaien Deden ze laatst ook een keertje.
Dat is maar een uurtje van de hele avond dan, niet avondvullend zoals vorige keerquote:
Kom je met Cattyman en met de auto?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik woon in de rimboe er is geen nachttrein naar Limburg
Kunnen ook rustig vanaf 16 uur afspreken ofzo hoor!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik woon in de rimboe er is geen nachttrein naar Limburg
Stage is ook in het weekend bedoelde ikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is maar een uurtje van de hele avond dan, niet avondvullend zoals vorige keer![]()
Maar tijdens bingo kan je weer niet lekker met elkaar lullen, dus mss ook maar gewoon een avondje huiskamerkroegen
Hij houdt niet van Bingoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:21 schreef Oognip het volgende:
Zonder bingo vind ik het ook goed
[..]
Kom je met Cattyman en met de auto?
Ik hou ook niet van bingoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij houd niet van Bingo, maar ik kijk wel tegen die tijd wat ik doe
Kijk dat vind ik een geweldig ideequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen ook rustig vanaf 16 uur afspreken ofzo hoor!
Dat degenen die het laat willen maken dat kunnen doen en degenen die eerder terug moeten of willen alsnog ook nog een flink aantal uur kunnen blijven!
Misschien moet ik hem dan wel meetronen onder het voorwendsel dat hij jou gezelschap moet houdenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik een geweldig idee
Ja leukquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Laten we maar gewoon zonder bingo doen, want we krijgen nog dingen genoeg met Eurovisie enzo
Dus doen we deze keer een heel gewoon ordinair middag/avondje kleppen en hamburgers en drankjes![]()
Ik ga even Henk vragen voor een datum.
En niemand moet zich verplicht voelen ofzo, het wordt geen 'groot' ding, gewoon even tussendoor voor degenen die elkaar vandaag niet gesproken hebben.
Hamburgers van Henkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Laten we maar gewoon zonder bingo doen, want we krijgen nog dingen genoeg met Eurovisie enzo
Dus doen we deze keer een heel gewoon ordinair middag/avondje kleppen en hamburgers en drankjes![]()
En niemand moet zich verplicht voelen ofzo, het wordt geen 'groot' ding, gewoon even tussendoor voor degenen die elkaar vandaag niet gesproken hebben.
Pff, als dat al hard werken wasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef roos85 het volgende:
Ik heb beetje een after dinner dip.
Maar komt vast van het harde werken in de keuken.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Goei idee!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:27 schreef Greys het volgende:
Niet dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pff, als dat al hard werken was
Denk dat jullie 't daar ook heel leuk vinden!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goei idee!
Hoeft voor mij niet per sé eind januari al, maar kom vast goed
Hoezo, hè? Is het een kroeg voor 'speciale mensen' ofzo?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat jullie 't daar ook heel leuk vinden!
Alleen voor lelijkerdsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef IrishBastard het volgende:
Hoezo, hè? Is het een kroeg voor 'speciale mensen' ofzo?
Nip hanteert andere maatstavenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ik mocht er anders wel zijn, van Nip
In 't lillekerdscluppie, ja...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar Nip heeft vast geen smaak want die is zelf lelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
quote:
Kejje nagaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
Ze heeft mijn maatstaf nog heul niet gezien en ik was al goedgekeurd
Nee, want dan doet het niets met mijn ego, dat is niet de bedoeling natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar Nip heeft vast geen smaak want die is zelf lelijk
Die maatstaf zag ik zo door je broek heenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze heeft mijn maatstaf nog heul niet gezien en ik was al goedgekeurd
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
gaan we dan carpoolenKun jij mooi de bob zijn
Dan kan ik je beter maar lelijk vindenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, want dan doet het niets met mijn ego, dat is niet de bedoeling natuurlijk
Dat was een rol pepermuntquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
Die maatstaf zag ik zo door je broek heen
was een garpje hequote:
Vunzig kindquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
was een garpje hehet bob zijn dan. We kunnen wel gewoon carpoolen als jij daar ook open voor staat
Helemaal goed juist van je!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Leuk toch? ik vind meeten niet eng hoor, maar echt geweldig in mijn velletje zat ik niet
Alleen als je open staatquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vunzig kind![]()
maar altijd gezellig om met jullie mee te rijden
Ik vond het echt tof dat je gekomen bent, ook al hebben we elkaar niet echt gesprokenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:42 schreef Laysa het volgende:
Leuk toch? ik vind meeten niet eng hoor, maar echt geweldig in mijn velletje zat ik niet
Denk je dat ik dat nog merk als ik gezopen heb?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef Laysa het volgende:
En weet wat je zegt als je met mij wilt meerijden
jij rijdt gevaarlijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef Laysa het volgende:
En weet wat je zegt als je met mij wilt meerijden
Volgende keerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vond het echt tof dat je gekomen bent, ook al hebben we elkaar niet echt gesproken
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
quote:
Jep, ook niet alsof je er rekening mee gehouden hadquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Laysa het volgende:
ik kam toch heel nonchalant en alsof het doodnormaal was binnen zetten vandaag
dat gezicht van Greys ook gewoonquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jep, ook niet alsof je er rekening mee gehouden hadWas gewoon een per expresse nonchalante houding hè
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sta vooral bekend om mijn kleurrijke verhalen over mede weggebruikers
Hey, ik zit ook gewoon nog in dit topic hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Alsof je bij het meubilair hoordequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Laysa het volgende:
ik kam toch heel nonchalant en alsof het doodnormaal was binnen zetten vandaag
Toek ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hey, ik zit ook gewoon nog in dit topic he
Jij mag er ook wezenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hey, ik zit ook gewoon nog in dit topic he
Ik had toen straks ook een GODVERDETYVUS KUTTOMTOM en GODVERDETYVUS KUT STAD.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sta vooral bekend om mijn kleurrijke verhalen over mede weggebruikers
Ow gezelligquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had toen straks ook een GODVERDETYVUS KUTTOMTOM en GODVERDETYVUS KUT STAD.
Dus ik ben het gewend
Vandaar ook die gewone theequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jep, ook niet alsof je er rekening mee gehouden hadWas gewoon een per expresse nonchalante houding hè
Het was een leuke verrassingquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:47 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
nou het duurde wel even voor dat iedereen het door had geloof ik...
Toch wel in de keuken hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
ff de was in de droger doen etc. Tot in het nieuwe topic wss
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De reeks hè, niet de users.
Of in ieder geval jou nietWant jij bent lelijk
Als je er nou vandaag bij was geweest had je daar over kunnen oordelen. Nu nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ahwwww, IB is een stiekeme softie!
Dan moet je hier maar niet het weekdier uithangen!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je er nou vandaag bij was geweest had je daar over kunnen oordelen. Nu niet
Dus als je zegt dat je een reeks leuk vindt ben je een weekdier? Ik ben in ieder geval geen Paars Beestjequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan moet je hier maar niet het weekdier uithangen!
Echt, ik zou het niet kunnenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:54 schreef Laysa het volgende:
En de volgende keer Shabu prop ik me helemaal vol...Best moeilijk om niks te eten en alles zo voor je neus te zien
Je bent een surfmosselquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je een reeks leuk vindt ben je een weekdier? Ik ben in ieder geval geen Paars Beestje
ik voelde me ook uber slank na afloopquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Echt, ik zou het niet kunnen
Deelsquote:
Leuk hequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef IrishBastard het volgende:
De fuck is dit knopje Fok
[ afbeelding ]
Dankzij alle dikzakken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik voelde me ook uber slank na afloop
Daar is er maar één van!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat je een reeks leuk vindt ben je een weekdier? Ik ben in ieder geval geen Paars Beestje
Waarom heb ik die nietquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:55 schreef IrishBastard het volgende:
De fuck is dit knopje Fok
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |