Lijkt me niet? Wie is er zeker van plek twee dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou top 2 is wel bekend, nummer 3 weet ik zo nog niet.
Ik denk dat Nauta Skokova wel bijhaalt op de 5kquote:Op zondag 12 januari 2014 13:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lijkt me niet? Wie is er zeker van plek twee dan?
Zo gaat dat ook altijd bij massasprintsquote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef TheArt het volgende:
Opening: Een nieuw baanrecord is mogelijk.
R1: Hier gaat het nieuwe baanrecord komen.
R2: Wüst gaat op weg naar een dik baanrecord.
Finish: Daar komt het nieuwe baanrecord.
Geen baanrecord
Ah, ja dat denk ik ook wel.Maar nog niet zekerquote:Op zondag 12 januari 2014 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Nauta Skokova wel bijhaalt op de 5k
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:41 schreef TheArt het volgende:
Opening: Een nieuw baanrecord is mogelijk.
R1: Hier gaat het nieuwe baanrecord komen.
R2: Wüst gaat op weg naar een dik baanrecord.
Finish: Daar komt het nieuwe baanrecord.
Geen baanrecord
Ja ik denk dan ook dat die 3e wordt eigenlijk, maar Skokova zou daar ook kunnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah, ja dat denk ik ook wel.Maar nog niet zeker
Sablikova kan ook nog makkelijk podium halen trouwens
Dat ga ik zeker weten grotendeels missenquote:Op zondag 12 januari 2014 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
WK sprint is ook wel de moeite, alleen een beetje vroeg.
quote:
Ik ook, maar dan zonder brie.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:48 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet broodjes uit de oven met brie
Ik zie het nu voor het eerst, wat een verschrikkingquote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef marcodej het volgende:
Paulien heeft een lelijke Marttrui aan.
Shikhova en Skokova gaan echt wel vol joh. De enige die spaart is Sablikova.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef n00b13 het volgende:
Er is niemand behalve die NLs die nu 100% gaan met de OS in het vooruitzicht.
Echt dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |