Inso zit met een identiteitscrisis. Tegen minachting zijn voor alle partijen streeft naar gelijkheid. Gelijkheid voor iedereen is al gauw het communisme, en als Inso ergens allergisch voor is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei. Daar zijn wij van team Insomnia_ fel tegen he?
Ja ja , je hebt een punt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso zit met een identiteitscrisis. Tegen minachting zijn voor alle partijen streeft naar gelijkheid. Gelijkheid voor iedereen is al gauw het communisme, en als Inso ergens allergisch voor is.
Etsu. Klaar met leren, of moet je nog wat voldoendes bevechten?quote:
Ik denk niet dat ik dit aan hem moet voorleggen. Dit gaat hij niet trekken.quote:
Ik moet nog voor een voldoende bevechten. Vandaag een klein beginnetje gemaakt, maar ben snel afgehaakt. Ik vind FOK! leuker. Jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Klaar met leren, of moet je nog wat voldoendes bevechten?
Nope. Laten we dat dan maar niet doen. Dit leest hij toch niet dus wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Klaar met leren, of moet je nog wat voldoendes bevechten?
[..]
Ik denk niet dat ik dit aan hem moet voorleggen. Dit gaat hij niet trekken.
Weer niks uitgevoerd. Gister dronken geworden tijdens het bordspellen spelen en vanavond wat bands bekijkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog voor een voldoende bevechten. Vandaag een klein beginnetje gemaakt, maar ben snel afgehaakt. Ik vind FOK! leuker. Jij?
Heb je dat dikke boek al uit?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer niks uitgevoerd. Gister dronken geworden tijdens het bordspellen spelen en vanavond wat bands bekijken
Prima weekend dus al zal ik maandag wel weer spijt hebben
Einde verhaal nu gaan we verder over eten.
Nee. Eerst een project afronden. Wel net een film over vikingen gekeken, dat gaat al ietwat over de middeleeuwen.quote:
Daar is N mee bezigquote:
Baasquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Eerst een project afronden. Wel net een film over vikingen gekeken, dat gaat al ietwat over de middeleeuwen.
Dat is jouw interpretatie van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je zo'n debieltje dat niet zelf een rooster in elkaar kan flansen of ..?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie van de omstandigheden.
Wie niet.quote:
Het gaat je goed, Littlerabbit.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan Derksen.
Ik ga koken. Tot morgen.
eets smakelijkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan Derksen.
Ik ga koken. Tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |