Ik wil gewoon antwoord waarom ik dreigsmsjes krijg uit het niksquote:
Dat weet ik niet. moet je hem vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon antwoord waarom ik dreigsmsjes krijg uit het niks
Gedaan. Geeft Etsu geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. moet je hem vragen
Bel hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedaan. Geeft Etsu geen antwoord op.
ja xDquote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon antwoord waarom ik dreigsmsjes krijg uit het niks
Omdat ik niet weet waar je het over hebt, en als ik het wel zou weten, ging ik het niet op FOK! bespreken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedaan. Geeft Etsu geen antwoord op.
Feyenoord ook al.quote:
Nummer nagetrokken, was niet die van jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja xD
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
[..]
Omdat ik niet weet waar je het over hebt, en als ik het wel zou weten, ging ik het niet op FOK! bespreken.
Ik ben niet doof nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je doof ofzo xD je hoort t toch xD
Valse beschuldigingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nummer nagetrokken, was niet die van jou.
Nog steeds snap ik er geen snars van
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nummer nagetrokken, was niet die van jou.
Nog steeds snap ik er geen snars van
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Het is allemaal zoó makkelijk, iemand beschuldigen op een forum en daarbij anderen erbij betrekken en lopen stoken en vervolgens persoonlijk worden
Ja eh volgens mij snap jij het niet helemaal, maar dat gebeurt vaker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Het is allemaal zoó makkelijk, iemand beschuldigen op een forum en daarbij anderen erbij betrekken en lopen stoken en vervolgens persoonlijk worden
Niet nu nee. Praat ook over dingen waar je iets van weet, ja?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Gasten, er is toch niks aan de hand in 't topic?!
Oh, iemand is chagrijnigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet nu nee. Praat ook over dingen waar je iets van weet, ja?
Je komt zomaar binnenvallen met een mededeling alsof je van alles weet terwijl je 0,0 hebt meegekregen, dat kan ik niet hebben nee.quote:
smsjes werden niet beantwoord, wie het ook was en etsu heeft DM-ban.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Al is het natuurlijk niet slim van VA om zoiets te bespreken op fok.. aangezien het persoonlijk is. Maar Etsu, je overdrijft wel beetje hoor.
jawel, maar dat hoef ik aan jou niet te vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
AH, ik hoef niet lief te doen hiahohoo.
Het hele verhaal staat er ontzettend duidelijk hoor, iets met teruglezen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt zomaar binnenvallen met een mededeling alsof je van alles weet terwijl je 0,0 hebt meegekregen, dat kan ik niet hebben nee.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
smsjes werden niet beantwoord, wie het ook was en etsu heeft DM-ban.
Dus vandaar
Maar enfin, hoe is het met u schatjes?
Als je zou weten wat ik met stoken zou bedoelen, had je het ook wel geweten met teruglezen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het hele verhaal staat er ontzettend duidelijk hoor, iets met teruglezen..
vermakelijk wel altijdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Het forum wordt weer eens veel te serieus genomen
Maar ik wil niet naar Romequote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ik zit er klaar voor. Maar ik zal wel weer te laat zijn.quote:
Dan vind ik alsnog dat je overdrijft..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je zou weten wat ik met stoken zou bedoelen, had je het ook wel geweten met teruglezen.
Nouja, er is niks aan de hand..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor. Maar ik zal wel weer te laat zijn.
Gelukkig ben jij niet de juiste persoon om daar een mening over te vormen aangezien je niets mee te maken hebt en overduidelijk niet alles hebt gelezenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan vind ik alsnog dat je overdrijft..
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer komen de doodsbedreigingen.
Ik heb over in mijn geval. Maw: je kan prima DM-en.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Rome
gedraag je eens naar je geslacht joh, wijfquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet de juiste persoon om daar een mening over te vormen aangezien je niets mee te maken hebt en overduidelijk niet alles hebt gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |