Ik wil gewoon antwoord waarom ik dreigsmsjes krijg uit het niksquote:
Dat weet ik niet. moet je hem vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon antwoord waarom ik dreigsmsjes krijg uit het niks
Gedaan. Geeft Etsu geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. moet je hem vragen
Bel hem.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedaan. Geeft Etsu geen antwoord op.
ja xDquote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil gewoon antwoord waarom ik dreigsmsjes krijg uit het niks
Omdat ik niet weet waar je het over hebt, en als ik het wel zou weten, ging ik het niet op FOK! bespreken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gedaan. Geeft Etsu geen antwoord op.
Feyenoord ook al.quote:
Nummer nagetrokken, was niet die van jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja xD
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
[..]
Omdat ik niet weet waar je het over hebt, en als ik het wel zou weten, ging ik het niet op FOK! bespreken.
Ik ben niet doof nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je doof ofzo xD je hoort t toch xD
Valse beschuldigingenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nummer nagetrokken, was niet die van jou.
Nog steeds snap ik er geen snars van
Fijn voor je.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nummer nagetrokken, was niet die van jou.
Nog steeds snap ik er geen snars van
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Het is allemaal zoó makkelijk, iemand beschuldigen op een forum en daarbij anderen erbij betrekken en lopen stoken en vervolgens persoonlijk worden
Ja eh volgens mij snap jij het niet helemaal, maar dat gebeurt vaker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
Het is allemaal zoó makkelijk, iemand beschuldigen op een forum en daarbij anderen erbij betrekken en lopen stoken en vervolgens persoonlijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |