SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwartfinale
1. Stephen Bunting v Rick Hofstra 5-2
4. Robbie Green v Tony Eccles 5-2
-------------------------------------------------
2. James Wilson v Alan Norris 2-5
6. Jan Dekker v Martin Adams 5-2
Halve finale
1. Stephen Bunting v 4. Robbie Green
Alan Norris v 6. Jan Dekker
Finale
1. Bunting/4. Green v Norris/6. Dekker
DamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Halve finale
1. Deta Hedman v Ann-Louise Peters 2-0
Lisa Ashton v 3. Anastasia Dobromyslova 2-1
Finale
1. Deta Hedman v Lisa Ashton
[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 11-01-2014 14:47:07 ]
Er zijn nog altijd meer Engelse/Britse deelnemers dan Nederlandse, zowel bij de BDO als de PDC.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:41 schreef Iwanius het volgende:
Middag mensen.
Even een algemene opmerking tussen alles door.
Ik vind het best wel leuk dat er zoveel landgenoten nu bij het darten zijn te zien en die ook nog naam maken. En dat terwijl deze sport jaren geleden (vorige eeuw) als je ernaar keek alleen maar door lieden van het Britse gemenebest werd gedomineerd.
Nu is het veelal Oranje wat de klok slaat. Volgende sport die door landgenoten wordt gedomineerd?
Cricket?
En dus leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd meer Engelse/Britse deelnemers dan Nederlandse, zowel bij de BDO als de PDC.
Dat Van Gerwen vier grote toernooien wint wil toch niet zeggen dat Nederlandse darters domineren, Taylor won de afgelopen 2 jaar meer dan Van Gerwen maar door die 250,000 pond en een vroege uitschakeling van Taylor op het WK is Van Gerwen hem voorbij op de OOM.
Buiten Van Gerwen en Van Barneveld heb je niet zoveel en bij de BDO is het sowieso wat meer open waardoor een Harms, Dekker en Kist ver kunnen komen.
15:30 staatie op het programma, maar het is al bijna gedaan in deze vrouwenpot.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef hafcfan het volgende:
Hoe laat is Green-Bunting en is t live op tv?
BBC gaat pas rond die tijd live, dus dan uur pauze.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
15:30 staatie op het programma, maar het is al bijna gedaan in deze vrouwenpot.
Helaas wel. Ze heeft echt een smerig lachje zo nu en dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:31 schreef clavier het volgende:
Goed niveautje. Anastasia ook eindelijk goed.
Mij maakt het ook niet uit zolang Green maar met 6-3 wint en Dekker met 6-4.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Bunting v Green maakt het me niet uit wie er wint. Zolang maar die vieze engnek van een Dekker stevig op de broek krijgt van Norris.
nu bbcquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
Wordt het nog live uitgezonden op Eurosport of BBC?
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
Wordt het nog live uitgezonden op Eurosport of BBC?
Nu wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nog niks te zien op de BBC? Reclame?
Dank je, hoe laat?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
aub. Vnv een programma met Kist en Jeroen Geerdink op tv oost.
Geerdinkquote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
aub. Vnv een programma met Kist en Jeroen Geerdink op tv oost.
Gelukkig heeft de BBC een groothoeklensquote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:01 schreef Madhouse11 het volgende:
Bunting-Green, gelukkig heb ik breedbeeld.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:29 schreef wimderon het volgende:
Mr Coat is er klaar voor.
[ afbeelding ]
Norris heeft Scooter toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:13 schreef Mani89 het volgende:
Even om erin te komen voor als onze held het podium op komt.
Scooterquote:
Ja maar de eerste 2 sets was het rampzaligquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef MolFan het volgende:
Checkout percentage van Hedman is wel sick
Dat doet ze alleen bij darten. In bed dan piept ze andersquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:25 schreef clavier het volgende:
[..]
Ik vind haar maar zwaar irritant met haar gebrul.
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat doet ze alleen bij darten. In bed dan piept ze anders
---
Met vrouwen die schreeuwen tijdens sportevenementen jaquote:
Ja, dit was dan ook historisch. Dit valt in de categorie verhalen die je later aan je kleinkinderen vertelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:54 schreef marcodej het volgende:
Dit gaan we ons nog lang herinneren, volgens de BBC-presentator.
eurosport1quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:58 schreef QuistNix20 het volgende:
Waar kan ik Norris - Dekker volgen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:01 schreef QuistNix20 het volgende:
O, half 8 pas.
Kan ik nog effe snel friet patat gaan halen.
Yup. Morgen dan nog de finale.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks dus alleen nog maar Dekker - Norris?
Ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks dus alleen nog maar Dekker - Norris?
Ik vind het niet echt een avondvullend programma.quote:
Kan 'ie eigenlijk ook niet, alleen wint 'ie toch vaak omdat zijn tegenstanders niet van 'm durven te winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:24 schreef n00b13 het volgende:
Wisnie da Chuck Norris ook kon darten!
In zijn vrije tijd is hij potloodventer.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet hij eigenlijk Mr Coat?
Insert gif.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een viezerikquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
In zijn vrije tijd is hij potloodventer.
yes 1-1. Hup Jan!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
In zijn vrije tijd is hij potloodventer.
Omdat hij ervan houdt om strak ik het pak op te komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft het Katwijkse nieuwjaarsfeest nog in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Dekker in de wachtkamer.
Krijn is nog niet helemaal wakker.
Hij zag er anders vrij uitgeslapen uit toen ik hem op nieuwjaarsdag zag lopen met zn gezin.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het Katwijkse nieuwjaarsfeest nog in het achterhoofd.
Ja, maar Katwijkse nachten zijn lang.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zag er anders vrij uitgeslapen uit toen ik hem op nieuwjaarsdag zag lopen met zn gezin.
Zou hij ook zijn eigen wijf in elkaar trappen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
Dekker heeft een beetje weg van Chris Mason vroeger. Die kop dan.
WAARDELOOS.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef wimderon het volgende:
Oh, ik zapte net langs Eurosport en die lopen dus ook gewoon 1,5 leg achter
Oh.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef wimderon het volgende:
Oh, ik zapte net langs Eurosport en die lopen dus ook gewoon 1,5 leg achter
Niet op 1 of 2 in ieder geval, en meer heb ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Wordt het ook op de Beeb uitgezonden?
Alleen achter de red button.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
WAARDELOOS.
Zeker te zien op BBC 7 ofzo?
Aha, nou dat zegt mij ook niks.quote:
Wimderon kom er maar in.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen BDO-toernooi meer gezien, daarom verbaas ik me over de relatieve stilte in de zaal, zeker als je het WK van de PDC gewend bent.
Het mag wel een beetje enthousiaster met dat publiek hier. Suffe bende.
Nee, want dan word je tot de orde geroepen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik heb al een tijdje geen BDO-toernooi meer gezien, daarom verbaas ik me over de relatieve stilte in de zaal, zeker als je het WK van de PDC gewend bent.
Het mag wel een beetje enthousiaster met dat publiek hier. Suffe bende.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, want dan word je tot de orde geroepen.
Een half uur geleden was Bunting - Green nog live te zien.quote:
"A little rowdy" zegt-ie...quote:
Bij de BDO gaat het om de spelers. Spelers uitjouwen als ze een dubbel gaan gooien kun je bij de PDC. Respect enzo.quote:
Toen stond er nog wel "highlights" boven in beeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een half uur geleden was Bunting - Green nog live te zien.
Dekker lijkt me iemand die door z'n wijf in elkaar gebeukt wordt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou hij ook zijn eigen wijf in elkaar trappen?
Jij bent ook iemand die het publiek bij het Nederlands elftal koddig en wel te pruimen vind zekerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
"A little rowdy" zegt-ie...![]()
Kom op zeg. Begrafenisstemming.
Hoe het publiek bij het PDC WK zich gedraagt, is voor mij de norm. En volgens mij is met dat publiek op zich niet zo veel mis.
Live highlights.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen stond er nog wel "highlights" boven in beeld.
Dat zijn bezopen dorpsidiotenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:45 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
"A little rowdy" zegt-ie...![]()
Kom op zeg. Begrafenisstemming.
Hoe het publiek bij het PDC WK zich gedraagt, is voor mij de norm. En volgens mij is met dat publiek op zich niet zo veel mis.
Toch komt hij hier ver meequote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:50 schreef Grifte het volgende:
Dekker gooit echt bagger
Hoe wil die gast ooit bij de PDC meedoen
Ik bedoel enkel hoe ze zich gedragen kwa geluidsniveau. En dat ze bijvoorbeeld zingen bij het PDC WK.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent ook iemand die het publiek bij het Nederlands elftal koddig en wel te pruimen vind zeker.!!!!
'De norm' ook
Man,man, jostie.
Hangt er vanaf bij welke sport. Bij snookeren wordt het ook niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Ik bedoel enkel hoe ze zich gedragen kwa geluidsniveau. En dat ze bijvoorbeeld zingen bij het PDC WK.
Maar om even bij het jij-bakken te blijven:
Jij komt zelf graag in voetbalstadions of bij sportclubs waar de supporters zich als bioscooppubliek gedragen?
Nee, maar ik hoef ook geen lamstraal naast me met een prei op z'n hoofd die 'hondje van de slager' zingt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:52 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Ik bedoel enkel hoe ze zich gedragen kwa geluidsniveau. En dat ze bijvoorbeeld zingen bij het PDC WK.
Maar om even bij het jij-bakken te blijven:
Jij komt zelf graag in voetbalstadions of bij sportclubs waar de supporters zich als bioscooppubliek gedragen?
Ik gok zomaar 3 - 2 voor Dekker.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:02 schreef wimderon het volgende:
Ik zal de score niet verklappen voor degenen die Eurosport kijken.
JAAAAAquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik gok zomaar 3 - 2 voor Dekker.
Het toernooi van zijn leven, ha ha.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:18 schreef clavier het volgende:
Jan Dekker gooit echt het toernooi van zijn leven!
Bunting natürlich.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:19 schreef QuistNix20 het volgende:
Stel finale Dekker - Bunting, wie zal dan favoriet zijn bij de bookmakers?
z'n arrogante houding.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Tiezol het volgende:
Ik lees al een tijdje mee hier over de lakeside, waarom heeft bijna iedereen zoveel haat op Dekker?
Puur z'n uitstraling of zit er meer achter?
voor de camera zijn walgelijke zelfoverschatting, gedrag, alles wat die gozer doet staat me niet aan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:20 schreef Tiezol het volgende:
Ik lees al een tijdje mee hier over de lakeside, waarom heeft bijna iedereen zoveel haat op Dekker?
Puur z'n uitstraling of zit er meer achter?
Kwal of niet, het zou wel speciaal zijn om dit jaar zowel bij de PDC als de BDO een NL wereldkampioen te hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Die finishes zijn het enige waar die kwal goed in is..
Aan dat soort feitjes hecht ik geen waardequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Kwal of niet, het zou wel speciaal zijn om dit jaar zowel bij de PDC als de BDO een NL wereldkampioen te hebben.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef AndyHamilton het volgende:
Weet iemand of het een shootout wordt of een sudden death, als?
Penalty's.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef AndyHamilton het volgende:
Weet iemand of het een shootout wordt of een sudden death, als?
Ik zie net een bordje met de tekst "Rietplas steunt Dekker". Ik mag toch hopen dat hij niet vlak bij mij woont.quote:
Zijn dartclub volgens mijquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zie net een bordje met de tekst "Rietplas steunt Dekker". Ik mag toch hopen dat hij niet vlak bij mij woont.
Dit dus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zijn de commentatoren partijdig.
Onze Krijn bleef zakelijk, het was die ander.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Engelsen kunnen het ook, waarom de Nederlanders niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Bij wedstrijden van Nederlanders zijn commentatoren toch nooit objectief?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mardle was ook niet echt pro van Gerwen hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engelsen kunnen het ook, waarom de Nederlanders niet.
Zijn vriendin, en ze is 23 net als Janquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef watheet het volgende:
Is die ene vrouw z'n vriendin of z'n moeder?
Oooooooooooohquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als jouw commentaar in dit topic.
Dit is geen journalistiek.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als jouw commentaar in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |