Zaterdag en zondag begint het programma om 13:00quote:Bij de Essent ISU EK Allround, die een week eerder op 11 en 12 januari in Hamar worden verreden, gaan bij de dames Ireen Wüst, Yvonne Nauta, Diane Valkenburg en Marije Joling van start en is Jorien Voorhuis reserve. Jorien ter Mors en Antoinette de Jong doen niet mee.
De mannenploeg in Hamar bestaat uit Koen Verweij, Douwe de Vries, Jan Blokhuijsen en Renz Rotteveel. Bob de Jong is aangewezen als reserve en titelverdediger Sven Kramer is afwezig.
De selectiecommissie van de KNSB heeft de rijders geselecteerd op basis van de uitslagen van het KNSB Kwalificatietoernooi.
http://schaatsen.nl/nieuw(...)t-deel-aan-wk-sprint
Stom, bazenslogan.quote:
Daar is niet eens druk voor nodig, denk ik. Z´n lange afstanden zijn momenteel gewoon niet goed genoeg.quote:
Dat geeft niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:07 schreef marcodej het volgende:
Paulien babbelt veel, maar zegt niks.
Pelchat reed 37.59.quote:
Carpenter was weer ruim sneller dan Irelandquote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Enige andere WR met val dat ik kan vinden is overigens een 37.38 van Mike Ireland.
Dat was overigens ook een koning, die Ireland, vooral de koning van falen-op-belangrijke momenten. En dan tóch nog een keer wereldkampioen sprint worden.
En Poutala was nog sneller blijkbaar, maar die kan ik me niet direct voor de geest halen.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:57 schreef Arcee het volgende:
36.25 mét val voor Kip!
Leuk meisje, die Gerritsen.
Jammer van Simionato. Maar die zien we volgend jaar in Turijn wel terug.
Erben gaat z'n titel prolongeren met een 1.07.
quote:Op zondag 17 januari 2010 05:49 schreef Ericr het volgende:
Poutala volgens mij de snelste 500m met val ooit. 35,32, was zelfs 35,22 voordat er gecorrigeerd werd.
Mulder verknalt zijn tweede 500m, wordt nog lastig op de 1000m om het podium te halen.
Ha!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:27 schreef TheArt het volgende:
"Die rijdt een hele goede slotronde"
36.2
Goed zoekwerk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pelchat reed 37.59.
Ireland was sneller:
Interessant klassement!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pelchat reed 37.59.
Ireland was sneller:
[..]
Carpenter was weer ruim sneller dan Ireland
[..]
En Poutala was nog sneller blijkbaar, maar die kan ik me niet direct voor de geest halen.
[..]
Dat ligt eraan, doet De Heg nog mee?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vind schaatsen leuk, maar hier kan ik gewoon niet naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |