Jan Smeekens had nu gewoon op Hokkaidō gezeten als hij zich geplaatst had voor het toernooi. De rest van zijn team heeft zich geplaatst op de olympische 1500m en moeten dus trainen voor meer afstanden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:13 schreef Montov het volgende:
Jac Orie probeert Ronald Mulder binnen te hengelen voor zijn ploeg via positieve Twitter berichten. Opeens zijn aardige klasseringen op een gedevalueerd toernooi een maatstaf om hem maar naar de Spelen te sturen. Zijn eigen schaatsers vinden het toernooi onbelangrijk, net als een aantal andere toppers, maar toch probeert hij Mulder te paaien heb ik het gevoel.
Kun je mij even PMen welke aandelen maandag 10% stijgen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij staat nu wel 2e maar goed het blijft een Nederlander dus morgen gaat hij weer in de fout en wordt gewoon weer maximaal 4e maar waarschijnlijk plek 8 ofzo.
Die jump over de tijdwaarneming was echt geniaal!quote:Op zondag 17 januari 2010 05:49 schreef Ericr het volgende:
Poutala volgens mij de snelste 500m met val ooit. 35,32, was zelfs 35,22 voordat er gecorrigeerd werd.
INGquote:Op zondag 17 januari 2010 09:54 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Kun je mij even PMen welke aandelen maandag 10% stijgen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Hij staat nu wel 2e maar goed het blijft een Nederlander dus morgen gaat hij weer in de fout en wordt gewoon weer maximaal 4e maar waarschijnlijk plek 8 ofzo.
Maar 1 icehole.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:11 schreef vaarsuvius het volgende:
0 Canadese mannen bij de top 16. Wat betekent dit voor volgend jaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |