lekker neutraal daar houden ze van bij de NOSquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke vraag beantwoord ze met "Aan de ene kant zus, maar aan de andere kant zo, dus ja..."
Nog erger, ze maakt zus en zo beide niet eens af ....quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke vraag beantwoord ze met "Aan de ene kant zus, maar aan de andere kant zo, dus ja..."
Dan met Mart Smeets.quote:
Ik vind die lijn eerlijk gezegd best wel irritant. Hoop dat ze dat in Sotchi achterwege laten.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die blauwe lijn zien de schaatsers niet he!
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die blauwe lijn zien de schaatsers niet he!
Haalt de spanning een beetje weg idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die lijn eerlijk gezegd best wel irritant. Hoop dat ze dat in Sotchi achterwege laten.
Vind het ook ruk.Minder spannend ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die lijn eerlijk gezegd best wel irritant. Hoop dat ze dat in Sotchi achterwege laten.
In Vancouver was het ook zo, dus in Sotsji waarschijnlijk ook.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dat het een koreaan is.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik denk steeds dat die italiaan een Japanner is
6:10.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wat hier mogelijk is...gok op 6:17 / 6:18
Bergsma ook niet, dus 6:13 wordt ook lastig.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
6:10.
Alleen is Kramer er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |