Valt nogal tegen, bovendien zijn veel homo uitgaansgelegenheden sterk op seks gericht dus als je er al transgenders tegenkomt, dan zijn het vaak tranny's.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
Homo-uitgaansgelegenheden. Zijn er genoeg.
Wat zijn tranny's?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt nogal tegen, bovendien zijn veel homo uitgaansgelegenheden sterk op seks gericht dus als je er al transgenders tegenkomt, dan zijn het vaak tranny's.
pan seksueel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef JustARegularGuy het volgende:
Je kan dus eigenlijk ook zeggen dat ik dus beetje pan seksueel ben
in het VU zks, komen ze allemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef JustARegularGuy het volgende:
Dus nogmaals waar kan ik normale transgenders tegenkomen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteitquote:
Sex met pannen (i.p.v. potten snapje).quote:
Oooooh. Dan klopt het wel. Wist niet dat daar een aparte naam voor bestond. Dan neem ik het terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteit
@ Etsu
Tranny's of travestieten zijn gewoon mannen die gewoon vrouwen kleding dragen
Lastig uit te leggen, mijn seksualiteit komt ook dicht bij pan seksueel. Min of meer houdt het in dat je valt op mannen, vrouwen, homo's, lesbo's, transgenders.. zo'n beetje alles en iedereen, het betekent dat je een heel breed beeld hebt van aantrekkelijk en je daarbij niet laat hinderen door labeltjes.quote:
Dus eigenlijk geen transgenders, verre van zelfs. Ik zie niet zo vaak transgenders in het uitgaansleven voor homo's. En waarom zou je ze daar ook tegenkomen, veruit de meeste transgenders zijn hetero in hun belevingsgeslacht dus wat hebben die te zoeken in het homo uitgaansleven?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteit
@ Etsu
Tranny's of travestieten zijn gewoon mannen die gewoon vrouwen kleding dragen
Precies ja ze zitten allemaal in het zelfde schuitje ze worstelen allemaal om voor hun geaardheid uit te komen. Meeste mensen denken dat transgenders gewoon homo of lesbisch zijn, maar dat is dus niet zo vaak raken mensen daar nog in verwarring.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geen transgenders, verre van zelfs. Ik zie niet zo vaak transgenders in het uitgaansleven voor homo's. En waarom zou je ze daar ook tegenkomen, veruit de meeste transgenders zijn hetero in hun belevingsgeslacht dus wat hebben die te zoeken in het homo uitgaansleven?
De reden dat transgenders zich met de holebi-wereld inlaten is denk ik grotendeels gebaseerd op het 'gezamelijk worstelen met seksuele beleving en gezamelijk worstelen met de stigma's daaromtrent'.
Probleem is wel echter dat ik me niet echt uit over mijn geaardheid vanwege de omgeving etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat er specifieke datingsites zijn voor deze doelgroep maar wel verenigingen etc zoals je zelf al aangeeft
Waarom ga je je niet inzetten voor zoiets (het lijkt me dat je het met de doelstellingen van dat soort organisaties eens bent) en dan leer je vanzelf mensen kennen en wie weet de liefde van je leven?
Ik weet ook niet hoe leuk transgenders het zouden vinden als je ze perse wilt daten omdat ze transgender zijn. Volgens mij zien zij zichzelf namelijk (zoals al eerder aangegeven in dit topic) gewoon als een normaal persoon die toevallig door een kink in de kabel in een ander lichaam geboren zijn
Ik ben geen transgender maar ik zou het zelf niet zo tof vinden als iemand mij daardoor als uitzondering ziet en dus als datemateriaal
Omring jezelf met mensen die net zo denken als jij en dan zul je vanzelf iemand tegen komen die daarom bij je past, en niet omdat die persoon toevallig transgender is
Ik ging searchen op het internet maar no luck vind weinig erover zulke communities wel jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Verdiep je in panseksuealiteit zou ik zeggen
op internet zijn daar vast communities voor en dan hoef je nog helemaal niet uit de kast
ik snap, met jouw uitleg, ook niet echt waarom je specifiek een transgender zoektquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Ik ging searchen op het internet maar no luck vind weinig erover zulke communities wel jammer
Tjaa is lastig ene kant. Ik zou ze wel willen ontmoeten, maar als er weinig datingsites of goeie actieve communities zijn word dat wel een tijdje zoeken dus....
Volgens mij kom ik hier niet ver mee als ik echt een *transgender* zoekt, want zoals rhubarbje al zegt ze willen niet echt als transgenders worden gezien, maar eerder de geslacht waar ze nu in zijn of willen zijn.
Dit soort dingen zijn er ook kei veel inderdaad TSquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Tina_TV het volgende:
Ik weet wel dat café "De Meermin" in Nijmegen twee donderdag avonden (de tweede en vierde donderdag van de maand) een transgender avonden heeft.
De reden waarom ik een transgender zoekt is omdat ik ze interessanter vind dan zowel vrouwen als mannen. Het maakt me gewoon nieuwsgierig puur om ze te leren kennen. Het heeft ook te maken omdat ik nooit in aanraking ben gekomen met transgenders en met mannen en vrouwen natuurlijk weer wel (datingsites en gedate). Over algemeen zal ik graag nieuwe mensen willen ontmoeten die ook graag open minded zijn of het een vrouw een man of een trans is, maar zou dus ook met transgenders dus in contact willen raken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap, met jouw uitleg, ook niet echt waarom je specifiek een transgender zoekt
En ik weet niet of je wel goed zoekt?
Ik heb alleen even panseksueel en forum in google gegooit en vind meteen al dit http://www.weljongniethetero.be/menu.asp?manch=3
Ik ben te lui om alle linkjes die google geeft voor je door te spitten (en ik ga er vanuit dat je dat zelf prima kunt) maar ik denk dat je het moeilijker maakt dan het is
Dit is inderdaad wat het voor mij ook verwarrend maaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:44 schreef -Spring het volgende:
Maar is het niet zo dat een panseksueel verliefd wordt op een willekeurig persoon en dus juist niet een bepaald gender bewust opzoekt? Want dan heb je dus duidelijk wél een voorkeur.
Ik heb met vrouwen gesproken met mannen gesproken en nu zou ik graag met zulke mensen in contact komen. Zo iets kan toch gewoon op zich? Is hier dan niet duidelijk aan? Ik snap heus wel over het feit dat je ze niet in een bepaalde groep of hokje wil stoppen en dat is totaal niet mijn bedoeling, maar je komt over alsof ik ze helemaal afkraaktquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat het voor mij ook verwarrend maakt
Ik vind het ook raar hoe je transseksuelen als een bepaalde groep kunt zien en die allerlei kenmerken toedicht en er op basis daarvan dus vanuit gaat dat je ze leuk zult vinden
Het zijn toch gewoon mensen zoals jij en ik bij wie ooit in de embryodeling of zo (weet ik hoe dat werkt en tot stand komt) een andere afslag is genomen dan normaal?
Naja ik heb het geloof ik allemaal al eens gezegd en ik val in herhaling, het word me gewoon niet duidelijker... Ook niet door je antwoorden
Maar je hebt het over daten, niet over een lezing over het onderwerp of zoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:13 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Ik heb met vrouwen gesproken met mannen gesproken en nu zou ik graag met zulke mensen in contact komen. Zo iets kan toch gewoon op zich? Is hier dan niet duidelijk aan? Ik snap heus wel over het feit dat je ze niet in een bepaalde groep of hokje wil stoppen en dat is totaal niet mijn bedoeling, maar je komt over alsof ik ze helemaal afkraakt
Kortom dat is niet mijn bedoeling, maar hoe moet ik het dan over brengen? Anders kan ik net zo goed dit laten liggen, want als ik blijkbaar zo *beledigend* of *raar/verwarrend* overkom dan word het zeker nog erger als ik ze ontmoet.
Als panseksueel hoef je toch niet perse verliefd te worden? Zolang die groepen dus man, vrouw en trans/transseksuelen etc je aanspreken en voorkeur is en je bij aangetrokken voelt is dat voldoende.
Over algemeen weet ik ook niet of ik mezelf als panseksueel moet beschouwen denk gewoon open minded klaar.
Ze spreken mij gewoon aan is toch niet zo raar aan? Ieders ze eigen voorkeuren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:43 schreef DeLuna het volgende:
Zij zijn alleen maar 'transgender' omdat wij dat zo noemen en het beestje blijkbaar een naam nodig heeft. Die mensen voelen zich van binnen gewoon man of vrouw, ze zijn alleen in het verkeerde lichaam geboren.
Ik vind het wel apart dat je specifiek op zoek bent naar die groep. Omdat zij zichzelf allereerst als man of vrouw beschouwen, niet als transgender. Dat is de psychologische term. Dat is weer wat anders dan homoseksueel zijn, want dan val je gewoon op hetzelfde geslacht.
Probeer de Lellebel, Utrechtsestraat 4.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:22 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Ze spreken mij gewoon aan is toch niet zo raar aan? Ieders ze eigen voorkeuren.
Ik heb via het internet (datingsites) veel met vrouwen en soms ook met mannen gesproken en zou nu graag ook met mensen die transgenders zijn. Ze spreken mij aan omdat ze iets *speciaals* hebben en vind ze wel interessant.
@kELAL
Ik woon in regio Noord-Holland
Maar dan alleen de 2e en 4e woensdag van de maand. Op de 'reguliere' avonden wil de 'doorsnee trans' er nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:45 schreef Pienata het volgende:
Probeer de Lellebel, Utrechtsestraat 4.
SPOILER: En misschien ten overvloede:2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Heb hier nog nooit van gehoord, al verbaasd het me niet.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Joanne35 het volgende:
Mensen die specifiek op transgenders vallen hebben een hele slechte reputatie onder transgenders, en daar is een reden voor. Bij het VUmc wordt er door de psychologen zelfs gewaarschuwd voor dat soort mensen. Ik heb ook al eens met zo iemand te maken gehad, geen leuke ervaring. Maar al te vaak gaat het om een fetish of zucht naar avontuur of om mensen die zelf issues hebben met hun geaardheid. Om die reden vermelden veel transgenders ook niet op hun dating profiel dat ze trans zijn, het trekt hele foute mensen aan.
Chasers (zoals ze vaak genoemd worden) weten dat en leren hierdoor ook dat ze beter niet te openlijk over hun 'voorkeur' kunnen spreken tegenover transgenders. TS zegt b.v. dat hij transgenders openminded vindt. Misschien meent hij het en is hij oprecht, maar het is een excuus dat ik ook wel eens uit de mond van chasers gehoord heb die denken zo meer kans te maken bij een transgender.
Dus ik wens je veel succes TS, je zoekt iemand in een groep die geleerd heeft heel wantrouwend te staan tegenover mensen zoals jij
Dat hoor ik dan ook voor het eerst. Bij mij is dat onderwerp nooit besproken geweest (of ze had al snel door dat met mij niet (zo makkelijk) valt te sollen).quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Joanne35 het volgende:
Bij het VUmc wordt er door de psychologen zelfs gewaarschuwd voor dat soort mensen.
Als sex het enige motief is: ga dan met een goed gevulde portemonnee naar de hoeren! "De prostitutie marktplaats van de Benelux" [sic] heeft een ruim aanbod aan betaalde trans-dames.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:16 schreef Solo14 het volgende:
Je ken je ook gewoon laten neuken door een wijf met een strapon.
Mijn psych daar begon meteen enorm bezorgd te kijken toen ik over daten begon. Ze hebben al heel wat nare dingen meegemaakt met patiënten daar vertelde hij me en hij zei dat ik goed op moest passen als ik wat met iemand wou beginnen. Was overigens ook niet echt een verrassing want ik kende de verhalen ook al vanuit de transgender gemeenschap zelf.quote:Op zondag 12 januari 2014 13:49 schreef kELAL het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan ook voor het eerst. Bij mij is dat onderwerp nooit besproken geweest (of ze had al snel door dat met mij niet (zo makkelijk) valt te sollen).
Echt? Hier had ik namelijk nooit over nagedacht, maar het hoeft toch perse alle mensen te zijn die een zwak daarvoor hebben? Kan je net zo goed ook over de hetero's en homo's en lesbiennes etc.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:08 schreef Joanne35 het volgende:
Mensen die specifiek op transgenders vallen hebben een hele slechte reputatie onder transgenders, en daar is een reden voor. Bij het VUmc wordt er door de psychologen zelfs gewaarschuwd voor dat soort mensen. Ik heb ook al eens met zo iemand te maken gehad, geen leuke ervaring. Maar al te vaak gaat het om een fetish of zucht naar avontuur of om mensen die zelf issues hebben met hun geaardheid. Om die reden vermelden veel transgenders ook niet op hun dating profiel dat ze trans zijn, het trekt hele foute mensen aan.
Chasers (zoals ze vaak genoemd worden) weten dat en leren hierdoor ook dat ze beter niet te openlijk over hun 'voorkeur' kunnen spreken tegenover transgenders. TS zegt b.v. dat hij transgenders openminded vindt. Misschien meent hij het en is hij oprecht, maar het is een excuus dat ik ook wel eens uit de mond van chasers gehoord heb die denken zo meer kans te maken bij een transgender.
Dus ik wens je veel succes TS, je zoekt iemand in een groep die geleerd heeft heel wantrouwend te staan tegenover mensen zoals jij
Die bad feelings zijn helemaal niet nodig hoor. Ik wil best geloven dat je intenties oprecht zijn, en in dat geval kan ik me het probleem waarmee je zit ook heel goed voorstellen. Maar ik vrees dat er geen eenvoudige oplossing voor is want serieus contact zoeken via speciale transgender dating sites werkt inderdaad niet. En transgender communities en bijeenkomsten zijn vaak bedoeld om in een veilige omgeving met elkaar contact te kunnen hebben, dus die zullen niet zo heel snel openstaan voor mensen die op zoek zijn naar contact met transgenders.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef JustARegularGuy het volgende:
Ik zie het allemaal wel, want ik kreeg al een beetje een bad feeling erover om dit topic te openen omdat ik aangaf specifiek naar transgenders opzoek ben en weet dus inderdaad dat als meeste transgenders deze topic gaan lezen dat ze het niet leuk vinden. Blijkbaar dus op de manier hoe ik overkom terwijl dat niet mijn bedoelingen waren.
Ik snap het volkomen daarom laat ik het ook hierbij zitten. Ik zie wel wat op mijn pad komt, maar over algemeen staat wel bekend toch dat ze wel aan de openminded kant zitten? En verder lijkt het me raar als ze homofobieën zijn, want hun hebben toch ook een geaardheid dat in die categorie zit zeg maar. Kortom mensen moeten ze wel accepteren, maar hun moeten ook andere mensen dan accepteren.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat je je het beste eerst wat kunt inlezen over gender, want je lijkt een aantal aannames te doen die goedbedoeld zijn maar wel onterecht.
Het idee dat transgenders meer openminded zouden zijn bijvoorbeeld, ik denk niet dat je reden hebt om dat aan te nemen. Sommige transgenders zijn bijvoorbeeld uitgesproken homofoob.
Je hebt het hierboven ook ergens over chicks with dicks. Je lijkt te hopen dat een transgender (blijkbaar een MtF transgender) een relatieversie is van de prostituerende chick + dick. Dat klopt niet. Het klopt misschien soms in fysieke zin, maar bedenk je wel dat die penis van de MtF transgender een zeer gehaat lichaamsdeel is in veel gevallen. Dus niet gewoon een meisje met een blije neukpiemel, maar een vrouw die voor haar gevoel verminkt is geboren en dit probeert chirurgisch te laten herstellen.
Ook zeg je ergens dat je met mannen en vrouwen gedate hebt en nu wel eens wil daten met een transgender persoon. Maar als je date met een transgender, date je met een man of vrouw. Vaak een man of vrouw die het emotioneel erg moeilijk heeft gehad en die een hele sloot kunstmatige hormonen in het lichaam heeft die ook weer psychische en fysieke effecten hebben. Dat moet je je wel beseffen voor je in al je oprechtheid zegt ha leuk, een transgender. Het is niet gewoon een beetje een origineel en alternatief iemand. Het is een man of een vrouw die het niet getroffen heeft en een zwaar proces heeft moeten doormaken en nog doormaakt.
Mogelijk is wat jij zoekt genderqueer mensen, dat zijn mensen die niet geloven in de dichotomie van geslacht. Daaronder vallen mensen die zichzelf als interseks zien (tussen beide geslachten in) of die een andere opvatting hebben over geslacht als concept, bijvoorbeeld mensen die het meer als een sociologisch construct zien.
Dit is bijna op het beledigende af (geloof ik, ik ben zelf geen transgender) als je je in zou lezen in het onderwerpquote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
want hun hebben toch ook een geaardheid dat in die categorie zit zeg maar. Kortom mensen moeten ze wel accepteren, maar hun moeten ook andere mensen dan accepteren.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef JustARegularGuy het volgende:
Ik snap het volkomen daarom laat ik het ook hierbij zitten. Ik zie wel wat op mijn pad komt, maar over algemeen staat wel bekend toch dat ze wel aan de openminded kant zitten?
Dat is jouw mening, veel transgenders zien zichzelf als hetero.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef JustARegularGuy het volgende:
En verder lijkt het me raar als ze homofobieën zijn, want hun hebben toch ook een geaardheid dat in die categorie zit zeg maar.
Waarom? Als je zo redeneert zouden Marokkanen ook geen hekel mogen hebben aan homo's, het zijn immers alletwee minderheden. Dat is niet hoe het werkt. Veel mensen die afwijken en geaccepteerd willen worden, zijn helemaal niet meer openminded of tolerant naar andere groepen die afwijken en geaccepteerd willen worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:41 schreef JustARegularGuy het volgende:
Kortom mensen moeten ze wel accepteren, maar hun moeten ook andere mensen dan accepteren.
Oke oke.... ik snap het. Nee maar ik bedoel dat transgender ook een soort seksualiteit is en dat het dan ook in die groep bevat dus gewoon hetero, homo, bi en transgender, maar ik snap het wel opzich.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat is jouw mening, veel transgenders zien zichzelf als hetero.
[..]
Waarom? Als je zo redeneert zouden Marokkanen ook geen hekel mogen hebben aan homo's, het zijn immers alletwee minderheden. Dat is niet hoe het werkt. Veel mensen die afwijken en geaccepteerd willen worden, zijn helemaal niet meer openminded of tolerant naar andere groepen die afwijken en geaccepteerd willen worden.
Volgens mij wil jij zelf graag geaccepteerd worden en zoek je daarom contact met mensen waarvan jij verwacht dat ze weten hoe het is om niet geaccepteerd te worden. In de hoop dat die mensen aardiger tegen jou zijn dan de gemiddelde persoon, uit een soort medeleven.
Ja en hierbij ga ik het dus laten, want ik heb daar wel weinig verstand van.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
Maar het is geen vorm van seksualiteit zoals homoseksualiteit of biseksualiteit het is op zijn meest een vorm van een gender
Maar dat nog niet eens als je het mij vraagt, het is gewoon iemand uit een een van de antieke gender categorieën (man dan wel vrouw) die in een lichaam geboren is dat daarbij niet aansluit
Ja en ik ga er toch nog eens op inquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Ja en hierbij ga ik het dus laten, want ik heb daar wel weinig verstand van.
Ik zelf dacht wel gewoon dat het een soort geaardheid is net als de andere die er zijn. Als ik dus in gesprek zou raken dan kan het zeker snel de mist in lopen als ik iets verkeerds zal zeggen. Ik heb wel het idee dat ze zich snel beledigend en aangevallen kunnen voelen als je iets verkeerds zij terwijl je het niet eens zo bedoel.
Ja maar dat toch wel een beetje zo? Ja zijn vast natuurlijk allemaal verschillende, maar als je gaat zeggen hoelang voelde je al vrouw? Hoe was dit zus zo. Ik ben dan wel een nieuwsgierig aapie en zou wel meer willen weten alsof het een interview wordt.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik ga er toch nog eens op in
Lees nou eens terug wat je typt
Transgenders zijn geen groep die allemaal het zelfde reageren als je iets verkeerd zegt
Ja er zullen er tussen zitten die jou gewauwel irritant vinden maar die zijn er bij mensen die wel in het juiste lichaam geboren zijn ook (ik ben er een voorbeeld van ondertussen)
En er zullen er ook zijn die veel geduld hebben met je onwetendheid
Ga eens wat lezen er over of zo
Hoe kun je nou weten dat je een groep wil daten als je niets van ze weet en alles alleen maar baseert op hoe jij vind dat ze moeten zijn? Ik vind het heel raar
Nee man hoezo denk je dat nou weer?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Deuce92 het volgende:
Na elke post die ik lees krijg ik steeds meer het idee dat je eigenlijk gewoon geilt op shemales zoals je die in porno ziet, en hoopt op een relatie met zo iemand. Maar dat je na de reacties van de mensen hier bang bent dat je door dit topic je kans op het ontmoeten van zo iemand alleen maar hebt verkleind, en je er nu probeert uit te lullen.
Ik weet niet of het ook echt zo is, het is slechts mijn interpretatie van jouw berichten in dit topic.
Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe je het anders zou kunnen/moeten aanpakken, omdat zoals velen voor mij al hebben gezegd, transgender mensen zichzelf meestal gewoon zien als man of vrouw. Eventueel met aanhangsel, of zonder.
En indien je niet gewoon op zoek bent naar shemales om op te geilen, snap ik niet precies wat je motivatie is. Het zijn toch ook gewoon mensen, die zich van binnen voelen als een ander geslacht dan waarmee ze van buiten geboren zijn.
Stel je ontmoet een transgender persoon, wat zou je dan doen?
En heb je een bepaalde voorkeur? MtF? FtM?
Vind het eerlijk gezegd maar een raar verhaal. Maar mocht het echt oprechte interesse zijn, dan ben ik toch wel benieuwd hoe het zit.
Door het feit dat je überhaupt een topic maakt hierover krijg ik die indruk. Door dan iets toe te voegen als "maar het is echt niet voor de seks hoor! nee nee!" zal dat echt niet veranderen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Nee man hoezo denk je dat nou weer?![]()
Ik had hier juist eerder aangegeven dat het niet perse voor de seks is, maar gewoon voor een date of vriendschappelijk, want als ik voor de seks was zou ik niet eens een topic hebben gestart, want zulke zitten er vol op datingsites of andere porno sites en dergelijke dingen.
En tuurlijk beschouw ik ze gewoon als mensen dat doe ik bij iedereen natuurlijk, maar hoe moet ik het anders laten zeggen. Ik wil ze niet in een groep plaatsen, maar het is toch hetzelfde als homo's? Of biseksuelen en noem maar op dus ook voor hun zeg maar.
Daarom kan ik het beter maar laten zo, want deze topic is ook raar geworden en beter had ik het niet geopend
Maar als je iemand zegt dat het niet voor de seks is, dan ga je er van uit toch dat het dan toch zo is?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Door het feit dat je überhaupt een topic maakt hierover krijg ik die indruk. Door dan iets toe te voegen als "maar het is echt niet voor de seks hoor! nee nee!" zal dat echt niet veranderen.
Maar laten we dan gewoon aannemen dat het oprechte interesse is. Waarom transgenders? Als het voor alleen een vriendschap is bijvoorbeeld, waarom niet iemand met maar een been? Of iemand met rood haar? Dat zou toch ook een rare basis zijn voor een vriendschap, of niet dan?
Als je gewoon nieuwsgierig bent kun je toch ook gewoon informatie googelen, of een documentaire kijken.
En hoewel de meeste mensen transgenders inderdaad als een aparte groep zien, zoals bijvoorbeeld homoseksuelen, moslims, of wat dan ook, denk ik dat veel transgenders zichzelf gewoon zien als man of vrouw. Natuurlijk weten ze dat ze van buiten anders zijn geboren dan andere mensen van hun geslacht (geslacht van binnen), ze zijn niet dom hoor. Maar volgens mij plaatst niemand zich graag in een hokje waarvan ze zelf vinden dat ze er niet thuis horen. Als je met een hazenlip geboren bent wordt je elke dag daaraan herinnert wanneer je in de spiegel kijkt, dan weet je dat er "iets" aan jou afwijkt van de norm. Maar je zult je identiteit er niet door laten bepalen, lijkt me.
Tldr: Ja ze zijn op een bepaald punt anders, maar zo heeft iedereen wel iets dat afwijkt van de norm. Volgens mij laten transgender mensen dus doorgaans hun identiteit niet afhangen van hun transgender zijn.
Nee, dat is het dus niet. Hetero, homo en bi slaat op het geslacht waar je op valt in relatie tot je eigen geslacht. Iemand die transgender is kan hetero, homo of bi zijn. Dat staat los van het transgender zijn. Transgender zijn is geen seksuele voorkeur: het gaat immers niet om waar je op valt, maar om wat je zelf bent. Het gaat om je eigen identiteit.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef JustARegularGuy het volgende:
En tuurlijk beschouw ik ze gewoon als mensen dat doe ik bij iedereen natuurlijk, maar hoe moet ik het anders laten zeggen. Ik wil ze niet in een groep plaatsen, maar het is toch hetzelfde als homo's? Of biseksuelen en noem maar op dus ook voor hun zeg maar.
Sterker nog, lees nog even terug. Het gaat hem niet alléén om de seks.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Door het feit dat je überhaupt een topic maakt hierover krijg ik die indruk. Door dan iets toe te voegen als "maar het is echt niet voor de seks hoor! nee nee!" zal dat echt niet veranderen.
Is dit een uitnodiging voor ts?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef daydreambelieve het volgende:
Ik ben zelf transgender, alleen noem ik mezelf liever niet zo. Ik voel me een vrouw en ik vind dat ik dat ook gewoon ben.. Ben 20 jaar en kom uit Friesland.
Vroeg ik me ook al af.quote:
Ja daarom dat begrijp ik wel. Momenteel ben ik ook niet zo bezig met zoeken, maar sta er wel altijd open voor. In de tussentijd probeer ik sporten op te pakken beetje op mezelf richten en zie wel wat op mijn pad komt.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef J.Gibbs het volgende:
Transgender is dan misschien de medische term, maar ik zie mezelf echt niet als transgender. Ik ben gewoon een vrouw en ik wil ook graag dat mensen mij als vrouw zien en niet als transgender.
Voor de rest snap ik niet echt wat er zo bijzonder aan is?
Oké. Ik snap dat het niet je bedoeling was. Maar ik begrijp nu nog steeds niet wat er voor jou zo bijzonder is aan een transgender vrouw.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:07 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Ja daarom dat begrijp ik wel. Momenteel ben ik ook niet zo bezig met zoeken, maar sta er wel altijd open voor. In de tussentijd probeer ik sporten op te pakken beetje op mezelf richten en zie wel wat op mijn pad komt.
Dus ik laat het gewoon hierbij en het was niet mijn bedoeling om zo over te komen was ook nooit mijn bedoelingen geweest, maar ene kant beter dat ik deze toch topic hebt geopend zodat ik dus echt iedereens mening/advies/opmerkingen kan horen.
Altijd handig dan om te weten dus thanks!
Pics.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef daydreambelieve het volgende:
Als je ooit zin hebt om met een transgender te chatten op een normale manier zonder over seks te praten.. mail me dan maar op douwsel@hotmail.com
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickeningquote:Op maandag 24 februari 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Voor mij geen oester, maar een dikke zeekomkommer!
Waarom wil je zo specifiek transgenders daten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Xiyann het volgende:
En heb je na al die tijd een of meerdere transgenders ontmoet?
Ik ben wel benieuwd. Het is inderdaad lastig om andere transgenders of zo te ontmoeten er zijn al geen datingsites. En ook geen verenigingen waar je je bij kunt aansluiten er zijn wel t&t avonden maar in bepaalde steden stelt dat echt niets voor daar komen dan alleen vrouwen en extreem transsexuelen. Die dan ook nog heel sterk kliekjes vormen. Dus wat dat betreft vind ik het ook aardig lastig. Ik ben daar ook naar op zoek maar ik wil niet naar een datingsite, ik wil gewoon graag nieuwe mensen leren kennen en misschien dat er wat ontstaat.
Wtf kick je een topic van iemand die al 940 dagen niet online is geweest met een updatevraag dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Xiyann het volgende:
Ik ben wel benieuwd. Het is inderdaad lastig om andere transgenders of zo te ontmoeten er zijn al geen datingsites. En ook geen verenigingen waar je je bij kunt aansluiten er zijn wel t&t avonden maar in bepaalde steden stelt dat echt niets voor daar komen dan alleen vrouwen en extreem transsexuelen. Die dan ook nog heel sterk kliekjes vormen. Dus wat dat betreft vind ik het ook aardig lastig. Ik ben daar ook naar op zoek maar ik wil niet naar een datingsite, ik wil gewoon graag nieuwe mensen leren kennen en misschien dat er wat ontstaat.
Joh, er worden hier wel veel ergere dingen getolereerd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 09:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wtf kick je een topic van iemand die al 940 dagen niet online is geweest met een updatevraag dan?
Je kunt het hier proberen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Xiyann het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop