Valt nogal tegen, bovendien zijn veel homo uitgaansgelegenheden sterk op seks gericht dus als je er al transgenders tegenkomt, dan zijn het vaak tranny's.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:38 schreef Etsu het volgende:
Homo-uitgaansgelegenheden. Zijn er genoeg.
Wat zijn tranny's?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Valt nogal tegen, bovendien zijn veel homo uitgaansgelegenheden sterk op seks gericht dus als je er al transgenders tegenkomt, dan zijn het vaak tranny's.
pan seksueel?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef JustARegularGuy het volgende:
Je kan dus eigenlijk ook zeggen dat ik dus beetje pan seksueel ben
in het VU zks, komen ze allemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:37 schreef JustARegularGuy het volgende:
Dus nogmaals waar kan ik normale transgenders tegenkomen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteitquote:
Oooooh. Dan klopt het wel. Wist niet dat daar een aparte naam voor bestond. Dan neem ik het terug.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteit
@ Etsu
Tranny's of travestieten zijn gewoon mannen die gewoon vrouwen kleding dragen
Lastig uit te leggen, mijn seksualiteit komt ook dicht bij pan seksueel. Min of meer houdt het in dat je valt op mannen, vrouwen, homo's, lesbo's, transgenders.. zo'n beetje alles en iedereen, het betekent dat je een heel breed beeld hebt van aantrekkelijk en je daarbij niet laat hinderen door labeltjes.quote:
Dus eigenlijk geen transgenders, verre van zelfs. Ik zie niet zo vaak transgenders in het uitgaansleven voor homo's. En waarom zou je ze daar ook tegenkomen, veruit de meeste transgenders zijn hetero in hun belevingsgeslacht dus wat hebben die te zoeken in het homo uitgaansleven?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:43 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panseksualiteit
@ Etsu
Tranny's of travestieten zijn gewoon mannen die gewoon vrouwen kleding dragen
Precies ja ze zitten allemaal in het zelfde schuitje ze worstelen allemaal om voor hun geaardheid uit te komen. Meeste mensen denken dat transgenders gewoon homo of lesbisch zijn, maar dat is dus niet zo vaak raken mensen daar nog in verwarring.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geen transgenders, verre van zelfs. Ik zie niet zo vaak transgenders in het uitgaansleven voor homo's. En waarom zou je ze daar ook tegenkomen, veruit de meeste transgenders zijn hetero in hun belevingsgeslacht dus wat hebben die te zoeken in het homo uitgaansleven?
De reden dat transgenders zich met de holebi-wereld inlaten is denk ik grotendeels gebaseerd op het 'gezamelijk worstelen met seksuele beleving en gezamelijk worstelen met de stigma's daaromtrent'.
Probleem is wel echter dat ik me niet echt uit over mijn geaardheid vanwege de omgeving etc.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk niet dat er specifieke datingsites zijn voor deze doelgroep maar wel verenigingen etc zoals je zelf al aangeeft
Waarom ga je je niet inzetten voor zoiets (het lijkt me dat je het met de doelstellingen van dat soort organisaties eens bent) en dan leer je vanzelf mensen kennen en wie weet de liefde van je leven?
Ik weet ook niet hoe leuk transgenders het zouden vinden als je ze perse wilt daten omdat ze transgender zijn. Volgens mij zien zij zichzelf namelijk (zoals al eerder aangegeven in dit topic) gewoon als een normaal persoon die toevallig door een kink in de kabel in een ander lichaam geboren zijn
Ik ben geen transgender maar ik zou het zelf niet zo tof vinden als iemand mij daardoor als uitzondering ziet en dus als datemateriaal
Omring jezelf met mensen die net zo denken als jij en dan zul je vanzelf iemand tegen komen die daarom bij je past, en niet omdat die persoon toevallig transgender is
Ik ging searchen op het internet maar no luck vind weinig erover zulke communities wel jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:18 schreef rhubarbje het volgende:
Verdiep je in panseksuealiteit zou ik zeggen
op internet zijn daar vast communities voor en dan hoef je nog helemaal niet uit de kast
ik snap, met jouw uitleg, ook niet echt waarom je specifiek een transgender zoektquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:07 schreef JustARegularGuy het volgende:
[..]
Ik ging searchen op het internet maar no luck vind weinig erover zulke communities wel jammer
Tjaa is lastig ene kant. Ik zou ze wel willen ontmoeten, maar als er weinig datingsites of goeie actieve communities zijn word dat wel een tijdje zoeken dus....
Volgens mij kom ik hier niet ver mee als ik echt een *transgender* zoekt, want zoals rhubarbje al zegt ze willen niet echt als transgenders worden gezien, maar eerder de geslacht waar ze nu in zijn of willen zijn.
Dit soort dingen zijn er ook kei veel inderdaad TSquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef Tina_TV het volgende:
Ik weet wel dat café "De Meermin" in Nijmegen twee donderdag avonden (de tweede en vierde donderdag van de maand) een transgender avonden heeft.
De reden waarom ik een transgender zoekt is omdat ik ze interessanter vind dan zowel vrouwen als mannen. Het maakt me gewoon nieuwsgierig puur om ze te leren kennen. Het heeft ook te maken omdat ik nooit in aanraking ben gekomen met transgenders en met mannen en vrouwen natuurlijk weer wel (datingsites en gedate). Over algemeen zal ik graag nieuwe mensen willen ontmoeten die ook graag open minded zijn of het een vrouw een man of een trans is, maar zou dus ook met transgenders dus in contact willen raken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap, met jouw uitleg, ook niet echt waarom je specifiek een transgender zoekt
En ik weet niet of je wel goed zoekt?
Ik heb alleen even panseksueel en forum in google gegooit en vind meteen al dit http://www.weljongniethetero.be/menu.asp?manch=3
Ik ben te lui om alle linkjes die google geeft voor je door te spitten (en ik ga er vanuit dat je dat zelf prima kunt) maar ik denk dat je het moeilijker maakt dan het is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |