Ik spaar al jaren postzegels. Super interessant, echt geweldig!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
Neem een interessante hobby dan, dan kan jij ook chicks neuken.
Maar Ts heeft juist moeite om het makkelijkste soort naar zich toe te trekkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:55 schreef alexisbest het volgende:
[..]
snol trekt snol aan, wetenschappelijk bewezen
ja als de snollen zelfs niet op je vallen...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:56 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Maar Ts heeft juist moeite om het makkelijkste soort naar zich toe te trekken
Vind je ook maar dat Ts er een einde aan moet maken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:57 schreef alexisbest het volgende:
[..]
ja als de snollen zelfs niet op je vallen...
dan valt er helaas niets meer te redden
Ja en misschien mag je wel mee doen. Dubbel win. Dat is dus bijna dubbel fris alleen zonder het drankje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:57 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Vind je ook maar dat Ts er een einde aan moet maken?
ja iddquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:57 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Vind je ook maar dat Ts er een einde aan moet maken?
Mijn begravenis was eigenlijk vorig jaar juni al, alleen was ikzelf niet uigenodigdquote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en misschien mag je wel mee doen. Dubbel win. Dat is dus bijna dubbel fris alleen zonder het drankje.
Heb je ook een Inverted Jenny?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik spaar al jaren postzegels. Super interessant, echt geweldig!Echt leuke hobby en je komt veel interessante medepostzegelverzamelaars tegen waar je leuke dingen mee doet zoals: postzegels bekijken, observeren van zegels die op brieven zaten en kijken naar andere postzegels.
![]()
Waarom ben ik dan nog maagd!? Vuile leugenaar man!
Wasda?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Heb je ook een Inverted Jenny?
als je niet emotioneel doet ben je naïef?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:54 schreef altus het volgende:
vrouwen willen gewoon geen emotionele saaie zeikerd die de schuld bij andere legt zoals TS
Tip: TS blijf realistisch aub
Neuh, daar zitten ze ook niet op dit soort nutteloosheid te wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |