400 euro goedkoop??quote:Op maandag 13 januari 2014 15:25 schreef habanero het volgende:
oldtimer verzekering kost je 40 tientjes per jaar dus echt heel goedkoop motortje voor erbij
Leuk als beginnersmotor!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:26 schreef habanero het volgende:
nee voor vermogen heb je deze niet
maar het is echt een leuke motor.
-kick-
Rij zelf al heellang en dan nog leukquote:
Ben 13quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:09 schreef habanero het volgende:
[..]
Rij zelf al heellang en dan nog leuk
Voor erbij dan !
Maar ja als beginner heb je hier veel plezier van.
Doe een bod en wie weet !
hah ! dan al heel leukquote:
Haha, heb een CR85, dat is snel zat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:21 schreef habanero het volgende:
[..]
hah ! dan al heel leuk
maar op eigen terrein .. nu al interesse in motoren dat belooft veel goeds.
Tis echt een allemans vriendje en erg handelbaar in het zand. Maar voor het echte crossen zou ik een oude CR500 oid nemen.
Thanksquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef AssiMar. het volgende:
Zo jammer dat het 250cc is.
Door die regeling van de overheid mag je nu op je achttiende maar met 125cc rijden.
Mooie yamaha en mooie prijs!
Succes met de verkoop en tevens gratis kick.
Hi Marv nee gaat het niet worden.quote:
Is 'ie er nog?quote:
Ok, ik laat 'm even zien!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:16 schreef habanero het volgende:
Ja motor staat er nog !
km is 27010
tja het is een oude motor en dat zie je ook maar daar is de prijs ook naar !
carb kan een keer schoon gemaakt worden en optisch is er wel wat werk aan.
laat maar weten !
Mijn vader is op dit moment toch een beetje aan het kijken naar echte crossers en enduro's.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:59 schreef habanero het volgende:
vandaag lekker opgereden !
wat een leuke motor is het toch
nog maar een schop anders een keer gaan ombouwen tot iets leuks.
Prima, rij er nu bijna elke dag op dus km stand loopt wat op steeds korte stukjes door de stad.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:29 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Mijn vader is op dit moment toch een beetje aan het kijken naar echte crossers en enduro's.
Mocht hij zich bedenken meld ik het.
Helaas, hij kon gisteren echt een superdeal maken voor een Suzuki RM250Z...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef habanero het volgende:
[..]
Prima, rij er nu bijna elke dag op dus km stand loopt wat op steeds korte stukjes door de stad.
Heel andere motor is het dan geworden wel tof !quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:32 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Helaas, hij kon gisteren echt een superdeal maken voor een Suzuki RM250Z...
En heeft die dus gekocht...
Lol, kom niet eens met m'n tenen aan de grond als ik er op zitquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:20 schreef habanero het volgende:
[..]
Heel andere motor is het dan geworden wel tof !
Zou die motor een keer lenen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |