Met dank aan Dudek.
quote:Tjah, beetje duf. Maak er dan ff een samenvattig van ofzow...Zo boeiend was het allemaal niet echt.
Op zondag 1 december 2002 17:14 schreef CAZZO het volgende:
Gaan die idioten bij rtl5 l'pool-man united nog een keer helemaal uitzenden
das toch echt verspilling van de zendtijd
En Dudek volgende keer bankzitter.
quote:eigen schuld dikke bult
De Poolse doelman Jerzy Dudek is zijn
basisplaats bij Liverpool kwijt.
Trainer Gérard Houllier zei dat Chris
Kirkland "enkele wedstrijden" zijn kans
krijgt als eerste doelman: "Chris
verdient dat en krijgt nu zijn kans."
Dudek blunderde in de topper tegen
Manchester United, die Liverpool met
1-2 verloor.
quote:Met keepers die die Houllier echt een draaikont. 's Ochtends bij de koffie roept-ie dat je z'n nummer 1 blijft ondanks, en bij de thee ben je basis plaats kwijt. Op de BBC-site zag ik ook iemand de opmerking maken dat de eigenlijke schuldige de keeperstrainer is, die in een noodtempo van prima keepers (ik geloof dat het lijstje was: James, Freidel, Westerveld, Dudek) binnen een jaar blunderende wrakken weet te maken. Weer weg uit Liverpool draaien ze weer beter...
Op dinsdag 3 december 2002 17:31 schreef CAZZO het volgende:[..]
eigen schuld dikke bult
en die banken kunnen in december januari februari akelig koud zijn
Houllier op ed BBC site: "I spoke to both goalkeepers and told them Chris would get his run, and he will get the same backing I have given to Jerzy."
Daar is-ie dan mooi klaar mee...
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-12-2002 17:44]
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 17:54 schreef CAZZO het volgende:
Bruce Grobbelaar
quote:Helemaal mee eens.
Op dinsdag 3 december 2002 17:38 schreef Doc het volgende:[..]
Met keepers die die Houllier echt een draaikont. 's Ochtends bij de koffie roept-ie dat je z'n nummer 1 blijft ondanks, en bij de thee ben je basis plaats kwijt. Op de BBC-site zag ik ook iemand de opmerking maken dat de eigenlijke schuldige de keeperstrainer is, die in een noodtempo van prima keepers (ik geloof dat het lijstje was: James, Freidel, Westerveld, Dudek) binnen een jaar blunderende wrakken weet te maken. Weer weg uit Liverpool draaien ze weer beter...
Houllier op ed BBC site: "I spoke to both goalkeepers and told them Chris would get his run, and he will get the same backing I have given to Jerzy."
Daar is-ie dan mooi klaar mee...
quote:Ik las het: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/2544851.stm
Op donderdag 5 december 2002 01:58 schreef Fakir het volgende:
Vandaag tegen Ipswich toch Dudek in het doel. Tegen sunderland en vitesse staat kirkland in het doel. Schijnt, maar ja dat zou vandaag ook zo zijn. Even afwachten maar.
quote:Heeft ze in de league-cup niet echt veel geholpen:
Vandaag tegen Ipswich toch Dudek in het doel. Tegen sunderland en vitesse staat kirkland in het doel. Schijnt, maar ja dat zou vandaag ook zo zijn. Even afwachten maar.
quote:
ANP.
Liverpool kwam op Anfield Road niet voorbij Ipswich Town. De bezoekers kwamen door Tommy Miller zelfs op voorspong. Jerzy Dudek, die verrassend toch tussen de palen mocht gaan staan terwijl Houllier de jonge Kirkland een serie kansen had beloofd, kon er niets aan doen. De Poolse doelman was kansloos door een blunder van Babbel.
quote:Door op penalties hoor ...
Op donderdag 5 december 2002 09:27 schreef golfer het volgende:[..]
Heeft ze in de league-cup niet echt veel geholpen:
[..]
EN geen blunder voor Jerzy deze keer...
Maar ontopic blijven hoor, voor de resultaten is The Worthington Cup
quote:Tis toch algemeen bekend dat in de league-cup de 2e keus een kans krijgt
quote:Zo kan je het ook bekijken.
Op donderdag 5 december 2002 12:06 schreef CAZZO het volgende:[..]
Tis toch algemeen bekend dat in de league-cup de 2e keus een kans krijgt
En dit weekend de laatste wedstrijd van Roeder als trainer (gok ik)
Jammer dat Man United won..ook al gun ik het die nog wel iets meer dan Arsenal zonder Nederlanders
En daar laat ik het bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |