Ik denk dat je exvriendje wel blij is.quote:
Oh dat heb ik ook wel eens hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag tv te kijken en toen deed hij het niet meer, zat toen gewoon een half uur een beetje op de bank met mezelf in gesprek in mijn hoofdDat je dan iets denkt en dan denkt OH NEE WACHT dat kan helemaal niet want dit en dat... shit ik moet echt eens wat minder denken
Dat is ook irritant, geloof me
Niet zo stoer doen, serieus.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke doei ga maar naar viva forum
Misschien inderdaad, heb wel al 16 gemiste oproepen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je exvriendje wel blij is.
Als mijn vriendin zo liep te kankeren *deze hoeft niet ge-edit te worden Tjackiequote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:50 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien inderdaad, heb wel al 16 gemiste oproepen.
doe je bestquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Even melding maken van deze reactie. Met je 'kk'
toch gedaanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo liep te kankeren *deze hoeft niet ge-edit te worden Tjackie* over de verkeerde hagelslag had ik haar allang gezegd dat ze op mocht bonjouren.
okok*quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
niet weten dat kk voor koekoek staat
Om zoiets al een relatie beëindigen? Serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zo liep te kankeren *deze hoeft niet ge-edit te worden Tjackie* over de verkeerde hagelslag had ik haar allang gezegd dat ze op mocht bonjouren.
Ik krijg epilepsie van je UIquote:
Ja, meer dan terecht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Om zoiets al een relatie beëindigen? Serieus?
Van mij had je een stoot gekregen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Om zoiets zo lopen zuigen serieus?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |