Hoop.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dachten de meeste hier vs Adams ook
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan wint Mr Coat met 6-5. En dan staat hij. En dan sta ik ook. Het is ongekend.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan wint Mr Coat met 6-5. En dan staat hij. En dan sta ik ook. Het is ongekend.
[ afbeelding ]
Zit hij al in de Q school? Tot wanneer kan dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Als die Dekker Lakeside wint, is de BDO failliet.
Dekker hoeft geen Q-school meer te gooien. Halve finalisten van Lakeside krijgen een tourkaart van de PDC aangeboden. Alleen keert de BDO dan het prijzengeld niet uit als je de kaart accepteert.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zit hij al in de Q school? Tot wanneer kan dat eigenlijk?
15.000 zie ik, dat kan hij wel laten lopen lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dekker hoeft geen Q-school meer te gooien. Halve finalisten van Lakeside krijgen een tourkaart van de PDC aangeboden. Alleen keert de BDO dan het prijzengeld niet uit als je de kaart accepteert.
Zal er ook aan liggen hoe ver hij komt. 100.000 pond is toch iets meer om te laten lopen dan 15.000, al is dat laatste ook al redelijk veel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Norris die tourkaart accepteren?
Mag dat wel, die acties van de BDO?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef MolFan het volgende:
Volslagen belachelijk dat de BDO je prijzengeld niet uitkeert wanneer je een tourcard accepteert.
Schijnbaar wel, want ze doen het al jaren zo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag dat wel, die acties van de BDO?
Tot wanneer hebben de halve finalisten eigenlijk om te laten weten of ze de kaart wel/niet accepteren?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal er ook aan liggen hoe ver hij komt. 100.000 pond is toch iets meer om te laten lopen dan 15.000, al is dat laatste ook al redelijk veel.
Geen idee, maar denk tot wanneer de Q-school begint.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot wanneer hebben de halve finalisten eigenlijk om te laten weten of ze de kaart wel/niet accepteren?
Heeft er ooit iemand 150 uitgegooid met drie bulls?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Co Stompe.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand 150 uitgegooid met drie bulls?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft er ooit iemand 150 uitgegooid met drie bulls?
Hij ziet er wat ziek uit als je het mij vraagt. Maar niet mee laten doen aan de Premier League die man.quote:
Bij de BDO vinden ze hem er niet zo ziekjes uitzien. Ongetwijfeld zal hij daar in een warm bad terecht komen als hij terugkeert. Bovendien gedraagt BDO-publiek zich wel normaal itt PDC-publiek, dus zal James ook niet meer uitgejouwd worden als hij een dubbel gooit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij ziet er wat ziek uit als je het mij vraagt. Maar niet mee laten doen aan de Premier League die man.
quote:12.30pm Deta Hedman v Ann Louise Peters
1.15pm Anastasia Dobromyslova v Lisa Ashton
2.30pm Robbie Green v Stephen Bunting
4.30pm Ladies Final
6.30pm Alan Norris v Jan Dekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |