Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tot morgen, kusjekroelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Toekito het volgende:
Tel is leeg dus tot later relnichtem van me
Bettel safe than sollyquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
Maar serieus, ik durf niet nog een keer te bellenIk had net dezelfde man aan de lijn als de keer er voor en volgens mij boeit het geen kont hoor, met hoeveel we komen. Toch? toch?
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef indaha het volgende:
Nou mijn man zeer teleurgesteld hoor dat je hem zomaar kan vergeten Oognipen je wil niet eens meer voor hem bellen
![]()
Nou moet ik hier dat weer rechtbreien en ik hoopte op een rustige avond
Op naam van F. Okker?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik geef jou het nummer, dan mag jij bellen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was hem niet vergeten, ik was jou vergeten!
Hoe meer hoe beter toch , allemaal centjes voor Shabuquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef Oognip het volgende:
Maar serieus, ik durf niet nog een keer te bellenIk had net dezelfde man aan de lijn als de keer er voor en volgens mij boeit het geen kont hoor, met hoeveel we komen. Toch? toch?
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik komquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter toch , allemaal centjes voor Shabu
Niet als je er zo'n chagrijnige bek bij trektquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wil je ook ekkes? [ afbeelding ]
Doe maar niet, dan hoeven we ook niet te bellenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik kom
Zat andere dingen...zelfs DK heeft er met mij gegeten...Nou...dat zegt wel genoegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zag geen frikandellen op de lijst, dus ik weet niet of ik kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |