abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135326676
Oke dit is een moeilijke vraag en heel persoonsgebonden. Ik ben op zoek naar parfum voor mijn vriend. Hij gebruikt dat eigenlijk nooit, als die het zou gebruiken zou het in het weekend zijn. Hij werkt in de landbouw ;-) Dus ik ben niet op zoek naar een heel chique luchtje ofzo. Wie weet wat namen of merken zodat ik wat gerichter kan zoeken straks in de winkel? :)
pi_135326730
hugo boss
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:10:54 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135327091
Amando Noir Aftershave.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:12:47 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135327176
Old spice, want er staat een schip op het flesje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135327272
quote:
Oja dat is ook wel een goede, top 10 van de best verkochten, bedankt iedereen alvast voor de tips :) Is Amando niet een beetje te oudbollig voor iemand van 20? M'n vader gebruikt dat ook :P
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:19:09 #7
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135327550
L'eau d'Houthakkeur is altijd erg in trek.
pi_135328089
Bazengeur 8-)

http://www.beslist.nl/products/r/jil+sanders+sun+men/

En voor eindbazen: :7

http://www.beslist.nl/pro(...)757/r/zino_davidoff/

[ Bericht 15% gewijzigd door multiplex op 10-01-2014 19:52:28 ]
pi_135328540
Kruidvat heeft enkele budgetgeuren onder de naam "The master perfumer". Dit zijn behoorlijk goede geuren, en gaan voor slechts acht euro per 100 mL (eau de toilette) over de toonbank. Daar kan je haast geen miskoop aan hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jordy-B op 10-01-2014 19:48:47 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_135328744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Jordy-B het volgende:
Kruitvat heeft enkele budgetgeuren onder de naam "The master perfumer". Dit zijn behoorlijk goede geuren, en gaan voor slechts acht euro per 100 mL (eau de toilette) over de toonbank. Daar kan je haast geen miskoop aan hebben.
Maar beetje lullig kadootje om met een cheap-ass cadeau aan te komen ;) Maar misschien ook wel een vrouwenvariant? :)

Toevoeging: het gaat niet om het geld maar hoe goedkoper hoe sneller de geur snel vervliegt ;)
pi_135329276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef zakpatat90 het volgende:

[..]

Maar beetje lullig kadootje om met een cheap-ass cadeau aan te komen ;) Maar misschien ook wel een vrouwenvariant? :)

Toevoeging: het gaat niet om het geld maar hoe goedkoper hoe sneller de geur snel vervliegt ;)
De geuren hebben niet de levensduur die je van een 'duur' geurtje mag verwachten, maar de geuren zijn ook niet zo sterk dat je niet rustig een beetje bij kan spuiten. Wel hebben ze een volwassen compositie. Het zijn echt geen slechte, goedkoop ruikende geurtjes. Voor een avond (wat je zelf voorstelt), zijn de geuren van de kruidvat prima geschikt.

Zelf heb ik meerdere eau de toilettes in de kast staan, en die van de kruidvat (ik heb No. 45 - Marine Aqua) staat niet achteraan. Van de zeven geurtjes die ik heb staan, is die van de kruidvat ook niet het geurtje dat het snelst vervlogen is. En ik moet zeggen dat ik over de kruidvatgeur al regelmatig complimentjes ontvangen heb van dames, dus dat is ook niet verkeerd. Ik heb hem gekocht als gewoon doordeweeksedaggeurtje, maar hij is gewoon veel beter dan dat. :)

Overigens kan je altijd je vraagtekens zetten bij het ontvangen van een geurtje/douchespullen/zeep als cadeau. Het gaat niet zozeer om het cadeau, maar het gaat om het idee: je stinkt...
Dus daar zou ik niet al teveel bij stilstaan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_135329871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De geuren hebben niet de levensduur die je van een 'duur' geurtje mag verwachten, maar de geuren zijn ook niet zo sterk dat je niet rustig een beetje bij kan spuiten. Wel hebben ze een volwassen compositie. Het zijn echt geen slechte, goedkoop ruikende geurtjes. Voor een avond (wat je zelf voorstelt), zijn de geuren van de kruidvat prima geschikt.

Zelf heb ik meerdere eau de toilettes in de kast staan, en die van de kruidvat (ik heb No. 45 - Marine Aqua) staat niet achteraan. Van de zeven geurtjes die ik heb staan, is die van de kruidvat ook niet het geurtje dat het snelst vervlogen is. En ik moet zeggen dat ik over de kruidvatgeur al regelmatig complimentjes ontvangen heb van dames, dus dat is ook niet verkeerd. Ik heb hem gekocht als gewoon doordeweeksedaggeurtje, maar hij is gewoon veel beter dan dat. :)

Overigens kan je altijd je vraagtekens zetten bij het ontvangen van een geurtje/douchespullen/zeep als cadeau. Het gaat niet zozeer om het cadeau, maar het gaat om het idee: je stinkt...
Dus daar zou ik niet al teveel bij stilstaan.
Haha het is natuurlijk niet de bedoeling dat mn vriend een hoop complimentjes krijgt :D Maar toch bedankt, ik zal er eens naar kijken :)
pi_135330799
De nieuwe van Gucci ruikt lekker.

http://www.douglas.nl/dou(...)duct_3000053197.html
pi_135339382
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_135367064
quote:
:D
pi_135387397
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef zakpatat90 het volgende:
Dat hoeft niet waar te zijn. Houtachtige geuren blijven veel langer hangen dan frisse geuren.

Het goedkoopste geurtje dat ik heb, blijft met afstand het langst zitten.
pi_135387494
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 09:24 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat hoeft niet waar te zijn. Houtachtige geuren blijven veel langer hangen dan frisse geuren.

Het goedkoopste geurtje dat ik heb, blijft met afstand het langst zitten.
Dat. Hout achtige geuren en oriėntaalse geuren blijven doorgaans wat langer 'hangen', maar zijn meestal ook de wat zwaardere geuren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')