Oja dat is ook wel een goede, top 10 van de best verkochten, bedankt iedereen alvast voor de tipsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef redboyke het volgende:
http://www.iciparisxl.be/(...)qLsBtWkAAAEkBFFNnf4w
Maar beetje lullig kadootje om met een cheap-ass cadeau aan te komenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:35 schreef Jordy-B het volgende:
Kruitvat heeft enkele budgetgeuren onder de naam "The master perfumer". Dit zijn behoorlijk goede geuren, en gaan voor slechts acht euro per 100 mL (eau de toilette) over de toonbank. Daar kan je haast geen miskoop aan hebben.
De geuren hebben niet de levensduur die je van een 'duur' geurtje mag verwachten, maar de geuren zijn ook niet zo sterk dat je niet rustig een beetje bij kan spuiten. Wel hebben ze een volwassen compositie. Het zijn echt geen slechte, goedkoop ruikende geurtjes. Voor een avond (wat je zelf voorstelt), zijn de geuren van de kruidvat prima geschikt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Maar beetje lullig kadootje om met een cheap-ass cadeau aan te komenMaar misschien ook wel een vrouwenvariant?
Toevoeging: het gaat niet om het geld maar hoe goedkoper hoe sneller de geur snel vervliegt
Haha het is natuurlijk niet de bedoeling dat mn vriend een hoop complimentjes krijgtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De geuren hebben niet de levensduur die je van een 'duur' geurtje mag verwachten, maar de geuren zijn ook niet zo sterk dat je niet rustig een beetje bij kan spuiten. Wel hebben ze een volwassen compositie. Het zijn echt geen slechte, goedkoop ruikende geurtjes. Voor een avond (wat je zelf voorstelt), zijn de geuren van de kruidvat prima geschikt.
Zelf heb ik meerdere eau de toilettes in de kast staan, en die van de kruidvat (ik heb No. 45 - Marine Aqua) staat niet achteraan. Van de zeven geurtjes die ik heb staan, is die van de kruidvat ook niet het geurtje dat het snelst vervlogen is. En ik moet zeggen dat ik over de kruidvatgeur al regelmatig complimentjes ontvangen heb van dames, dus dat is ook niet verkeerd. Ik heb hem gekocht als gewoon doordeweeksedaggeurtje, maar hij is gewoon veel beter dan dat.
Overigens kan je altijd je vraagtekens zetten bij het ontvangen van een geurtje/douchespullen/zeep als cadeau. Het gaat niet zozeer om het cadeau, maar het gaat om het idee: je stinkt...
Dus daar zou ik niet al teveel bij stilstaan.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef DroogDok het volgende:
Parfum met geur van het platteland:
http://www.dehutte-cosmetics.nl/pdf%20bestand/cosmetics.pdf
Dat hoeft niet waar te zijn. Houtachtige geuren blijven veel langer hangen dan frisse geuren.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:37 schreef zakpatat90 het volgende:
Toevoeging: het gaat niet om het geld maar hoe goedkoper hoe sneller de geur snel vervliegt
Dat. Hout achtige geuren en oriėntaalse geuren blijven doorgaans wat langer 'hangen', maar zijn meestal ook de wat zwaardere geuren.quote:Op zondag 12 januari 2014 09:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat hoeft niet waar te zijn. Houtachtige geuren blijven veel langer hangen dan frisse geuren.
Het goedkoopste geurtje dat ik heb, blijft met afstand het langst zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |