Of hadden kunnen verdubbelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef Sharko1985 het volgende:
Als het geld uit de pot sowieso veilig is als het opgestuurd is zou de mol het dus nooit voor de roei opdracht hebben opgestuurd omdat ze het daar hadden kunnen inzetten en dus verliezen.
Aaf ook. Zie die shots hierboven en ze deed vandaag enorm raar met die gebouwen. Gaf bij ieder team iets anders door. Ja de trein is sneller! Nee ik zou lopen das sneller!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jan-Willem, Sofie en Susan zijn wat mij betreft de enige kandidaten voor de Mol. De rest heb ik weggestreept.
Wat ik me kan herinneren, was dat de keuze van Aaf zelf, omdat zij zei dat ze de slapste was.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Freek en JW zijn het nog steeds voor mij.
Freek zou ik geniaal vinden. De mol als penningmeester. Eerst er bijna niks in krijgen en dan de helft laten verdwijnen via een enveloppe. Daardoor ook de kans op het verdubbelen wegspelen. Hij probeerde ook hele sterke kerels voor de boot te regelen maar moffelt dat weg onder het mom van gay.
Wie was er trouwens verantwoordelijk voor de keuze om aaf voorop te zetten? Dat sofie er niks over zei spreekt weer tegen haar. Iemand die een keer geroeid heeft weet dat je voorop zo min mogelijk gewicht moet hebben. Scheelt veel in de weerstand. Dit kan ook naar de titel verwijzen.
Neemt niet weg dat het een mollenstreek kán zijn om een zware koffer mee te moeten zeulen... Het andere team was maar 2 minuten te laat, een lichtere koffer had misschien net dat verschil gemaakt. Okay, dan weten we nog niet wat er in de lichte koffers had gezeten, dus je weet niks zeker met deze opdracht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom hebben we het steeds over die ''zware'' tas? Omdat de aflevering zo heet? Zoals ik al zei misschien slaat het wel op ''zware beslissing'' met die rode en groene schermen
Dat stond op een ruit tijdens de opdracht in dat verlaten tv-station, gezien het schermpje eronder? Lijkt me wel iets van een hint, want zoiets staat niet zomaar op een ruit in zo'n gebouw, ondersteboven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:57 schreef Dimauro het volgende:
Tijdens de leader
[ afbeelding ]
Ondersteboven op de ruit:
1921
AM 8:15
625
1841
echt geen idee of het iets is, maar viel me nu pas op..
zag m nu in het vorige topic ook met 'aaf is de mol' er uit gepuzzeldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat stond op een ruit tijdens de opdracht in dat verlaten tv-station, gezien het schermpje eronder? Lijkt me wel iets van een hint, want zoiets staat niet zomaar op een ruit in zo'n gebouw, ondersteboven.
Zinsbouw is niet je sterkste punt volgens mij...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:44 schreef stefhaarman het volgende:
En Aaf maakt ook nog wel enigszins kan want ze doet zich soms wel een beetje dom voor en wat ik ook heel opvallend vond was dat er door de ene groep werd verteld dat de afstand naar de ferry (of hoe je het ook noemt) heel lang is en vervolgens zegt Aaf tegen het andere team dat de ferry heel sloom is wat overduidelijk dus niet zo was want het team van Susan was net te laat maar deden er niet eens heel lang over, dit kan ook van Freek zijn die het slecht heeft verteld maar ik vond het wel opvallend.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:44 schreef stefhaarman het volgende:
En Aaf maakt ook nog wel enigszins kan want ze doet zich soms wel een beetje dom voor en wat ik ook heel opvallend vond was dat er door de ene groep werd verteld dat de afstand naar de ferry (of hoe je het ook noemt) heel lang is en vervolgens zegt Aaf tegen het andere team dat de ferry heel sloom is wat overduidelijk dus niet zo was want het team van Susan was net te laat maar deden er niet eens heel lang over, dit kan ook van Freek zijn die het slecht heeft verteld maar ik vond het wel opvallend.
dat gepiel met die zaklamp in de aflevering 'schijnbeweging' was ook vrij verdacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Max23 het volgende:
Na onder andere de pincode hint over Jan-Willem blijf ik in mijn tunnel zitten. Ze moesten dat geld opsturen naar aflevering 9 en dat had iets met Ellis Island te maken. Dat is een eilandje in het midden van New York. Heel "toevallig" had Jan-Willem gister bij de eerste opdracht een t-shirt aan waar Bronx op stond. Dat is natuurlijk één van de wijken van New York
Jan-Willem rende meteen naar een groep volleyballers en had dus in een keer 5 sportieve mensen voor in de andere boot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Vond het ook wel opvallend dat Tygo op het straat een kampioen roeien/kano'en had gevonden. Mol weet natuurlijk dat het een wedstrijd wordt.
Ja, maar die sporters had iedereen wel kunnen zien. Dat Tygo net die ene kampioen vond, vind ik veel opvallender.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jan-Willem rende meteen naar een groep volleyballers en had dus in een keer 5 sportieve mensen voor in de andere boot.
Ze gaan NIET naar Ellis Island in New York.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:56 schreef Max23 het volgende:
Na onder andere de pincode hint over Jan-Willem blijf ik in mijn tunnel zitten. Ze moesten dat geld opsturen naar aflevering 9 en dat had iets met Ellis Island te maken. Dat is een eilandje in het midden van New York. Heel "toevallig" had Jan-Willem gister bij de eerste opdracht een t-shirt aan waar Bronx op stond. Dat is natuurlijk één van de wijken van New York
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze gaan NIET naar Ellis Island in New York.
Ellis Island in New York ziet er heel anders uit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:00 schreef Pietepietje het volgende:
Ellis Island is ook een eiland op de Filipijnen:
[..]
100%quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:50 schreef jcdragon het volgende:
Muzikale aanwijzing: Be near me - ABC
Aaf Brandt Corstius de volgende afvaller?
Hoop het niet. Zij is mijn molquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:50 schreef jcdragon het volgende:
Muzikale aanwijzing: Be near me - ABC
Aaf Brandt Corstius de volgende afvaller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |