Ik word er zo kriegel van dat ze dat zelf blijkbaar niet zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:37 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor iedereen die de leiding van ze over probeert te nemen. Het is wel de bedoeling dat de rest doet wat zij willen.
Het hangt er maar vanaf hé. Als iemand hem iets wil vragen te doen, is ie toch echt weer ziek.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef Day het volgende:
Hakim voelt niet nog niet helemaal 100.
Hij was daarnet toch beter?
Zou dat ding in de slaapkamer neerzetten zolang het nog vriest. Veel kleinere ruimte om te verwarmen en met 1 open kant heb je geen last van condens en warmte van de haard.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
Wat kost een verwarming voor die tent nou zoal tegenwoordig?![]()
[ afbeelding ]
Nou ja ze lijken op de huidige regering.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef Haslam het volgende:
[..]
Ze hebben al politiek voordat ze beschaving hebben.
kouwe kalkoenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef waxmask het volgende:
Je moet toch iets als je al weer 2 weken droog staat!
[ afbeelding ]
Paul is net al klaargekomen met zijn decoupeerzaag hoor..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
whahahahaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:41 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
Alles is decoratie .. misschien runnen ze wel een lab achter de schermenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef IPA het volgende:
Wat zijn ze nou eigenlijk van plan met heel die tuin? Ik zie iedereen werken, maar ik snap niet wat het moet opleveren. In de lente kun je nog eten zaaien enzo, maar nu is het puur decoratie lijkt me?
Andrea gelooft nog steeds dat als zij zaait haar God het binnen een dag omtovert tot een volwaardige tomatenplant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef IPA het volgende:
Wat zijn ze nou eigenlijk van plan met heel die tuin? Ik zie iedereen werken, maar ik snap niet wat het moet opleveren. In de lente kun je nog eten zaaien enzo, maar nu is het puur decoratie lijkt me?
Ben jij er zo één ja?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alles is decoratie .. misschien runnen ze wel een lab achter de schermen
Een klein kweekkistje zou beter zijn om eerst wat te kunnen opkweken gedurende de vorst periode. Die kas heeft vooralsnog geen nut.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:42 schreef IPA het volgende:
Liever roddels dan die Kumbaya van gisteren...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Charlotte opent haar mond en voilá: geroddel.
Dat kleine kweekkistje heeft Rienk dagen terug al gemaakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Haslam het volgende:
[..]
Een klein kweekkistje zou beter zijn om eerst wat te kunnen opkweken gedurende de vorst periode. Die kas heeft vooralsnog geen nut.
Ik denk dat een kweekkastje beter zou zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:44 schreef Haslam het volgende:
[..]
Een klein kweekkistje zou beter zijn om eerst wat te kunnen opkweken gedurende de vorst periode. Die kas heeft vooralsnog geen nut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |