SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: groepsfoto eerste editie FOK! FUT meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn team voor het toernooi
hehe nu echt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kut team zegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Maver24 het volgende:
zou dit team een beetje werken ?
[ afbeelding ]![]()
Je hebt 2 Polen in je team. Natuurlijk werken die.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:45 schreef Maver24 het volgende:
zou dit team een beetje werken ?
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Martinez en Fernandinho op kut posities imoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
helemaal niet kut, wat is er nou weer kut aan ?![]()
![]()
Ik heb het al omgedraaid, is dat zo beter met Martinez op CDM en Bender op CMquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Martinez en Fernandinho op kut posities imo![]()
Kut je Götze niet op CM zetten ipv Bender ? Middenveld is wel heel verdedigend zoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb het al omgedraaid, is dat zo beter met Martinez op CDM en Bender op CM![]()
ben niet zo'n fan van Gotze dit jaar , Gundogan kan ik ook op CM zetten ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kut je Götze niet op CM zetten ipv Bender ? Middenveld is wel heel verdedigend zo![]()
Cole voor de mooiere linkerkant, Luiz gustavo en Schweiniequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat em worden. is het zo beter ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Cole vind ik niet lekker spelen. Schweinie wil ik nog even mee wachten totdat hij misschien een TOTY kaartje gaat krijgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Cole voor de mooiere linkerkant, Luiz gustavo en Schweinie![]()
Ik zou nooit met 2 verdedigend ingestelde spelers spelen in die formatie. Gundogan is ook wel een goedequote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben niet zo'n fan van Gotze dit jaar , Gundogan kan ik ook op CM zetten ?![]()
Neuer kan ook als je wil ipv Cech.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Gundogan maar op CM gezet. hier ga ik het bij laten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: