Jaman maar ik ben te symmetrisch voor die faggots ofzo. Die admins zijn bang dat ik hun harige wijven afpak. En terecht. Kneuzen daar.quote:
En zo is het!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ben autist, borderliner, of schizofreen wanneer mij dat uitkomt.
lol. Hoor jezelf nou.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jaman maar ik ben te symmetrisch voor die faggots ofzo. Die admins zijn bang dat ik hun harige wijven afpak. En terecht. Kneuzen daar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:41 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
MainstreammensenAchterlijke schapen zonder eigen mening.
Niet-mainstreammensen
Ranzige alto's die zich superieur wanen, terwijl het gewoon kneuzige buitenstaanders zijn.
Mensen
FOK!
Alles
___!
hoe kun je daar nou een geuzennaam van maken?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:48 schreef Joeri. het volgende:
Zolderautist is volgens mij hier een beetje een geuzennaam. Ik kan me ook niet goed een voorstelling maken bij het gepest worden op een forum.. Misschien een tip aan de desbetreffende persoon om het minder persoonlijk op te pakken? Beledigd voelen en beledigd zijn zijn totaal verschillend.
Zolderkamerautist kan prima als geuzennaam. Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die (een periode) meer online leven dan buiten en er niet mee in hun maag zitten - met misschien zelfs een afkeer tegen zogenaamd sociale/populaire buitenwereld -. Of er al dan niet iets positief of hoopvol in zit bepaal jij natuurlijk niet, maar iedereen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:22 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
hoe kun je daar nou een geuzennaam van maken?
das net zoiets dat zieke mensen kankerlijer als geuzennaam nemen. een geuzennaam moet nog wel iets hoopvols/positiefs hebben
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:15 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Zolderkamerautist kan prima als geuzennaam. Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die (een periode) meer online leven dan buiten en er niet mee in hun maag zitten - met misschien zelfs een afkeer tegen zogenaamd sociale/populaire buitenwereld -. Of er al dan niet iets positief of hoopvol in zit bepaal jij natuurlijk niet, maar iedereen voor zichzelf.
Oja.. knipoog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |