Round Two....FIGHT!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:11 schreef Applecreampie het volgende:
Er klopt iets niet op FOK!
In een ander topic viel mij op hoe met sommige users word omgegaan. Het belachelijk maken van users die net iets anders zijn dan andere gebruikers lees ik steeds meer en meer.
Ik citeer:
Ik vind het gewoon raar dat een FOK!ker bekend staat om een zolderautist te zijn. Maar op het moment dat zo'n autist niet meegaat met de rest van de groep wordt ie gewoon gepest... Want dat je het niet recht in het gezicht van mensen doet betekend dat niet dat het de ander niet kan raken.
We claimen allemaal zo autistisch te zijn hier, maar de mensen die juist niet mainstream zijn worden belachelijk gemaakt.
Er klopt iets niet..
En dit is tevens mijn klacht. Want wie je ook bent, hoe je bent, wat je doet, je moet toch gewoon lekker kunnen FOK!ken zonder dat er een paar idioten zijn die het leuk vinden om te pesten... En dat terwijl die 'pesters' claimen de grootste zolderautist te zijn.
En wat houdt een zolderautist in; Iemand die niet in staat is normaal te communiceren met de rest van deze grote mainstream wereld.
En wat doen sommige FOK!kers, die trappen users die minder communiceren met de wereld de grond in!.
Schaam je, iedereen die zich nu aangesproken voelt.
Oh ik dacht lemmingquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben niet de TS van het origineel, zie edit
Goh...klinkt bekendquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker weg.
Ik log zometeen uit en log met dit account niet meer in...
Dat weet ik, statement blijft alsnog kloppenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:18 schreef very het volgende:
[..]
Ik ben niet de TS van het origineel, zie edit
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:20 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat weet ik, statement blijft alsnog kloppen
Is er een mIRC-kanaal?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:06 schreef Salvad0R het volgende:
Van die figuren die mij permanent verbannen uit het FOK! IRC kanaal..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |