Gaat pesten verder dan klaagbaak? :p Ben nog nooit op iets anders dan klaagbaak geweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Iets zegt mij dat je het allemaal een beetje te serieus neemt.
Je kan op FOK! alleen maar gepest worden als je je laat pesten.
Ik heb geen zolder.quote:
Maar wat als je daar niet om vraagt. Wat als je gewoon jezelf bent. Moet je dan maar wegblijven omdat andere je pesten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Iets zegt mij dat je het allemaal een beetje te serieus neemt.
Je kan op FOK! alleen maar gepest worden als je je laat pesten.
Zal ik een bosje bloemen naar je opsturen dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:16 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder.![]()
En dit soort opmerkingen kunnen wel. ff kloten, auwehoeren.
Maar er zijn er genoeg die niet stoppen. Wat als jij me bv na 5 reacties hierop volgend duidelijk maakt dat ik een vieze dikke autist ben die inderdaad haahahaha geen vrienden heeft, en je hoopt dat ik geneukt word met een kapot soa bierflesje.
wtf, weetje, dat kan niet.... Dan ben je iemand aan het vernederen, pesten, belachelijk maken, de grond in aan het trappen. En blijkbaar vinden we omdat dit FOK! is het heel normaal...
For ever alonequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:16 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder.![]()
Maar er zijn er genoeg die niet stoppen. Wat als jij me bv na 5 reacties hierop volgend duidelijk maakt dat ik een vieze dikke autist ben die inderdaad haahahaha geen vrienden heeft , en je hoopt dat ik geneukt word met een kapot soa bierflesje.
wtf, weetje, dat kan niet.... Dan ben je iemand aan het vernederen, pesten, belachelijk maken, de grond in aan het trappen. En blijkbaar vinden we omdat dit FOK! is het heel normaal...
Watquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:16 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder.![]()
Maar er zijn er genoeg die niet stoppen. Wat als jij me bv na 5 reacties hierop volgend duidelijk maakt dat ik een vieze dikke autist ben die inderdaad haahahaha geen vrienden heeft, en je hoopt dat ik geneukt word met een kapot soa bierflesje.
verloofd. 3 maanden zwanger, samenwonend, 58 kilo.quote:
Het is FOK! Als je er niet mee om kan gaan, ben je hier op een verkeerd forum.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:20 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
verloofd. 3 maanden zwanger, samenwonend, 58 kilo.![]()
Dat ik me afvraag waarom mensen hier worden gepest houdt niet automatisch in dat ik ook gepest wordt, of een dikke autist ben
Aargh! nee, ik moet er wel over zeiken. Want als ik gelijk heb, moet dit bespreekbaar gemaakt kunnen worden, en misschien laat het bij sommige users wel inzien dat ze moeten minderen tegen anderen mensen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:20 schreef zovty het volgende:
Je hebt geljik maar je moet niet zo zeiken kneus.
Optyfen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:22 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Aargh! nee, ik moet er wel over zeiken. Want als ik gelijk heb, moet dit bespreekbaar gemaakt kunnen worden, en misschien laat het bij sommige users wel inzien dat ze moeten minderen tegen anderen mensen.
Wat als ik er nou voor kan zorgen dat pesten minder wordt op FOK!, dat zou een mooie prestatie zijn.
Helemaal niet, de pesters moeten toch hun energie kwijt, en ik heb liever dat ze op internet pesten dan vuurwerk in kattenkonten proppen, want dat is de eerst volgende logische stap.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:22 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Aargh! nee, ik moet er wel over zeiken. Want als ik gelijk heb, moet dit bespreekbaar gemaakt kunnen worden, en misschien laat het bij sommige users wel inzien dat ze moeten minderen tegen anderen mensen.
Wat als ik er nou voor kan zorgen dat pesten minder wordt op FOK!, dat zou een mooie prestatie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |